من هنوزم دلتنگم، ولی خب تو گویی که عاقلتر شدم. دارم میگذرم و قول میدم که به روزای روشنِ فردا سلامی دوباره خواهم داد.
همهی ما موجودی یک روزه هستیم؛ چه او که در یاد میماند چه او که در یاد میدارد؛ همه فانی هستیم، هم یادمان هم حافظهمان.
زمانی میرسد که فراموش خواهیم شد؛ و زمانی میرسد که همه تو را فراموش خواهیم کرد.
به زودی هیچکس و هیچ کجا خواهی بود.
روسری فقط اونجا که میخوای تا کنی 5،6تا گیره توشون پیدا میشه.
اصلا انگار دنیارو بهت دادن 😂
چیه این دلتنگی که یهو لابلای حرفزدنا و خندیدنای بلندبلندت با آدمایی که دوسشون داری میاد سراغت و به یکباره تمومِ انرژی و سرخوشیتو میگیره میندازه تو بقچهش و با خودش میبره یه جای خیلی دور.
سرجدتون اگ واس سکوت عضو میشید همون اول نیاید
چون بعد لفت میدین من شکست لفتی میخورم