چیه این دلتنگی که یهو لابلای حرفزدنا و خندیدنای بلندبلندت با آدمایی که دوسشون داری میاد سراغت و به یکباره تمومِ انرژی و سرخوشیتو میگیره میندازه تو بقچهش و با خودش میبره یه جای خیلی دور.
سرجدتون اگ واس سکوت عضو میشید همون اول نیاید
چون بعد لفت میدین من شکست لفتی میخورم
کاش میشد فکرم را برایت بفرستم که یک روز تمام پر از تو بوده است
•نامه از آلبر کامو به ماریا کاسارس
بچگیا دخترای فامیل یه عروسک داشتن که فشارشون میدادی میگفت:
آی لاو یو...
نمیدونم چه حکمتی بود به من میرسید میگفت: داداشمی بمولا!
من برای نجات دادن جهانِ کوچکم از سرما، کمام عزیز. اما از اونجایی که "تو بزرگی مثِ شب"؛ بیا و بِرِس که شاید ندونی ولی تو "طعم رهایی در خورشید" هم هستی..
-نگینیلدا