🔴 تأثیر عملکرد مجلس یازدهم بر انتخابات 1400
🔹درگیری بر سر عنوان «انقلابی» برای #مجلس_یازدهم دلیلش روشن است. بخشی از جریانات دلسوز انقلاب و نظام می گفتند اگر مجلس، انقلابی شود بخشی از مشکلات کشور حل می شود. می گفتند اگر مجلس، انقلابی شود می تواند روی دولت نظارت کند؛ می تواند روی وزارتخانه ها نظارت کند؛ اگر هم دولت سر عقل نیامد رئیس جمهور را استیضاح می کند. یادمان که نرفته؛ می گفتیم و می گوئیم راه حل مشکلات کشور، انقلابی عمل کردن است.
🔸حالا که می بینیم دلار طی همین چندماه باز بیشتر و بیشتر شده، تورم بالاتر رفته، اقلام اساسی و نیاز مردم مثل روغن کمیاب شده، گوشت قرمز که خیلی وقت از روی سفره ها پرواز کرده مرغ هم به پرواز درآمده، مسکن سر به فلک کشیده، دارایی ها مردم یک پنجم شده، ولی خبری از نظارت و استیضاح و کنترل و مهار و طرح مؤثر اقتصادی و معیشتی نیست، خبری از عمل انقلابی نیست، #طرح_شفافیت_آراء_نمایندگان از سوی این مجلس رد می شود؛ مردم می پرسند پس چه شد؟ مجلس انقلابی تان چه شد؟
🔹عزیزان؛ مقصر خودمان هستیم؛ ما مجلس اکثریت اصولگرا را #مجلس_انقلابی خواندیم در نتیجه انتظارات ملت را بالا برده ایم. مقصر خودمان هستیم وقتی به بهانه عدم تفرقه، از ترس اصلاح طلبان، مجبور به حمایت از لیست اصولگرایی شدیم! به اسم وحدت و ائتلاف! مردم می پرسند چه شد؟
🔸بله اقلیت انقلابی وارد مجلس شده و فضا با وجود حضور برخی «جوانان پرانگیزه، پر ایمان، پر توان، تحصیلکرده و کارآمد، در کنار شماری از مدیران انقلابی و دارای سوابق اجرایی دولت سابق و نیز شماری از پیشکسوتان دارای سوابق نمایندگی، واقعاً نسبت به مجالس قبل بهتر شده. اما واقعیت را بپذیریم ساختار مجلس به رأی همه است به رأی اکثریت است؛ اقلیت توانمند و متخصص و انقلابی در برابر اکثریتی اصولگرا و غیرمتخصص و گاهاً با نگاه منطقه ای و منافع طلبی کاری از پیش نمی برد خاصه اگر رئیس مجلس هم یک اصولگرا باشد!
🔹علی کل حال؛ مجلس را نمی توان با یک نسخه، رد یا تأیید کرد. همین مجلس #کلیات_بودجه_1400 را رد کرد؛ 153 نفر به طرح شفافیت رأی داده اند؛ اما عرض کردیم ساختار مجلس به «رأی اکثریت» است و حالا همه می گویند مجلس یازدهم علی رغم خواست افکار عمومی، شفافیت را نپذیرفت. هر چند گاهی وجود یک «مدرس» در مجلس، در تاریخ ماندگار خواهد شد.
🔸شک نکنید عملکرد این مجلس روی #انتخابات_1400 هم تأثیر خواهد گذاشت. 6، 7 ماه از این مجلس گذشته اما نتوانسته رضایت عموم را کسب کند آن وقت رئیسش و نائب رئیسش و چندتن از نمایندگان شاخصش سودای ریاست جمهوری به سر دارند!
✅ داود_مدرسی_یان
@Emam_kh
🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸
بسم الله الرحمن الرحيم
🌸 آیه 274 سوره بقره
🌸 الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ بِاللَّيْلِ وَالْنَّهَارِ سِرّاً وَعَلَانِيَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ
🍀 ترجمه: كسانى كه اموال خود را در شب و روز، پنهان و آشكارا انفاق مى كنند، پس اجر و پاداششان نزد پروردگارشان است و ترسى بر آنها نیست و نه غمگین مى شوند.
🌷 #الیل: شب
🌷 #النهار: روز
🌷 #سرا: پنهانی
🌷 #علانیة: آشكارا
🌷 #خوف: ترس
🌺 در تفاسیر صافى، مجمع البیان و همچنین تفاسیر اهل سنت آمده كه این آیه در شأن #حضرت_على علیه السلام نازل شده است. هنگامى كه آن حضرت فقط چهار درهم ذخیره داشت، یک درهم را در روز یک درهم را در شب، سومین آن را مخفیانه، و چهارمین درهم را آشكارا در راه خدا انفاق نمود که این آیه نازل شد. البته وعده ى این #آیه، شامل همه كسانى مى شود كه اینگونه عمل كنند. چنین افرادى از #فقر و تنگدستى نمی ترسند، چون به وعده هاى خداوند ایمان داشته و به او توكّل مىكنند، و به خاطر انفاق، اندوهگین نمىشوند، چون به رضایت الهى و آثار اخروى #انفاق توجّه دارند. شاید دلیل آنكه «لیل» بر «نهار» ویا «سرّ» بر «علانیة» مقدّم شده است، آن باشد كه انفاق هاى پنهانى در دل شب ارزش بیشترى دارد.
🌺 این آیه به منزله ى جمع بندى چهارده آیه گذشته است كه درباره انفاق بحث شده است. موضوعى كه هیچ موردى در #قرآن اینگونه مفصّل بحث نشده است. آثار انفاق بر كسى پوشیده نیست، از جمله: تعدیل ثروت وكم شدن اختلافات طبقاتى، ایجاد محبّت، شكوفایى روح سخاوت و بالاتر از همه قرب به خداوند. #انفاق، علاوه بر انفاق مال و ثروت، شامل انفاقِ علم، آبرو و #مقام نیز مىشود. كلمه ى انفاق، در لغت به معناى پر كردن گودال و در اصطلاح، به معناى پر كردن و بر طرف نمودن كمبودهاى مالى است. در بسیارى از روایات، از كسانى كه بدون داشتن نیاز، از دیگران درخواست كمک مىكنند، مذمّت شده واز سوى دیگر بهترین نوع انفاق، در اختیار قراردادن ابزار كار به جاى پول دادن، معرفى شده است.
🔹 پيام های آیه274سوره بقره 🔹
✅ داشتن روحیّه ى #انفاق و سخاوت مهم است.
✅ وعده هاى الهى، بهترین مشوّق #انسان در كارهاى نیک است. «فلهم اجرهم»
✅ #آرامش و #امنیّت، از بركات انفاق است. «لاخوف علیهم ولا هم یحزنون»
تفسیر_یک_دقیقه_ای_قرآن
🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸
✍ نکته :
☝️اگر دیدی "صوتِ قرآن" اذیتٺ میڪند؛
بدان مردهای !
❗️بدان آنقـدر #غرقِ_صدای_دنیا شدهای کہ دیگر
"ضربانِ قلبٺ" با "سخن خـدا" کوڪ نمےشود
🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁
‼️مجلس غیبت بزرگترها
🔷س 5244: وقتی بزرگ تر های جمع مثلاً مادر و خاله و ... غیبت می کنند، آیا من باید تذکر بدهم؟ چگونه؟
✅ج: اگر بدانید در مجلسی غیبت می شود حضور در آن مجلس جایز نیست و اگر در مجلسی کسی قصد غیبت کردن داشته باشد یا در حال غیبت کردن باشد، با وجود شرایط نهی از منکر، نهی زبانی واجب است و در هر صورت اگر غیبت مسلمانی را بشنوید باید ردّ غیبت کنید.
📕منبع: khamenei.ir
@Emam_h
پنـجشنبـه اسـت🕯🥀
بیاد عزیزان خفتـه در وادی خاموشان
کسانی که روزی زینت بخش محفلمان بودند
و حالا نیازمند یاد و خیـرات و مبرات شما
⇝✿🕯°•°🍃🥀🍃°•°🕯✿⇜
💦بِسْـمِ ٱللهِ ٱلْرَّحْمٰـنِ الْرَّحیـمْ💦
【اَلسَّـلامُ عَلی اَهْـلِ لا إِلهَ إلاَّ اللهُ
مِـنْ أَهْـلِ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ
یـا أَهْـلِ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ
بِحَـقِّ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ
کَیْفَ وَجَدْتُـمْ قَـوْلَ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ
مِـنْ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ، یا لا إِلهَ إِلاّ اللهُ
بِحَـقِّ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ
اِغْفِـرْ لِمَـنْ قالَ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ
وَحْشُرْنا فی زُمْـرَةِ مَنْ قالَ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ
مُحَمَّـدٌ رَسُـولُ اللهِ عَـلیٌّ وَلِیٌّ الله】
〖اَللّهُـمَّ اغْفِـرْ لِلمُؤمِنیـنَ وَالمُؤمِنَاتِ
وَالمُسلِمیـنَ وَالمُسلِمَـاتِ
اَلاَحیَـاءِ مِنهُـم وَالاَمـوَاتِ
تَابِـع بَینَنَا وَ بَینَهُـم بِالخَیـراتِ
اِنَّکَ مُجیـبُ الدَعَـوَاتِ
اِنَّکَ غافِـرَ الذَنـبِ وَالخَطیئَاتِ
وَ اِنَّکَ عَـلَی کُلِّ شَـیءٍ قَدیـرٌ
بِحُرمَـةِ الفَاتِحـةِ مَـعَ الصَّلَـوَاتِ〗
🌷اَللّٰهُـمَّ صَـلِّ عَلےٰ مُحَمَّـدٍ وَّ آلِ مُحَمَّـدٍ🌷
@Emam_kh
❗️کار فرهنگی کنیم.. #فیلتر نکنیم!
🔴 کلید واژه انحرافی برای شانه خالی کردن از مسئولیت!
▪️یکی از جملاتی که هنگام وقوع ناهنجاری ها، بارها از زبان مسئولین و یا بعضاً مردم عادی شنیده ایم این است که می گویند: «باید کار فرهنگی صورت بگیرد» یا «این کار، وظیفه نهادهای فرهنگی است».
▪️این گفتار، اختصاصی به موضوع مشخصی هم ندارد. از موضوع مهم «عفاف و حجاب» گرفته تا مسائل کوچک و بزرگ #فضای_مجازی، در هر صورت، برخی از مسئولین برای خود خاکریزی به نام «کار فرهنگی » آماده کرده اند تا در برابر سیل مطالبات مردمی و یا شانه خالی کردن از مسئولیت، به آن پناه ببرند.
❗️اما پرسش اصلی ما در این چند سطر این است که در حوزه فضای مجازی اساساً چه ارتباطی میان «کار فرهنگی» و مسئولیت تعیین شده اشخاص و یا نهاد ها نسبت به فضای مجازی وجود دارد؟!
▫️واقعیت این است که در کشورمان، از نهاد خانواده گرفته تا آموزش و پرورش، صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین بخش های مربوط به حوزه فرهنگ در وزارتخانه ها و ادارات دولتی، هر یک وظیفه و رسالت مشخصی در رابطه با فرهنگ دارند.
🔻اما آیا وجود چنین نهادهایی در جامعه، مخلّ فعالیت ها و یا از بین برنده مسئولیت بخش های دیگر کشور درباره فضای مجازی است؟
❗️اگر قرار بر این بود که همه چیز با «فرهنگ سازی» حل شود، علت وجود نهادهای اجرایی، قضایی و قانون گذاری در همه جای دنیا برای چیست؟
✖️فرض کنید که نهادهای فرهنگی ما، صد درصد به مردم سواد رسانه ای و فرهنگ حضور در فضای مجازی را آموزش دهند؛ اما اولاً هیچ تضمینی وجود ندارد که مردم در عمل، به آن ملتزم باشند، زیرا حق اختیار و انتخاب، همواره برای آنها ثابت است؛ ثانیاً، این پرسش وجود دارد که اگر جامعه با موضوعاتی نظیر ارتکاب جرم، اخلال در امنیت ملی کشور، ترویج فحشاء و مسائل جنسی، هتک آبرو، تضییع حقوق افراد، توهین به مقدسات مردم، ضربه به امنیت روانی و اخلاقی مردم، شایعه و تهمت پراکنی، سوء استفاده و ... در فضای مجازی روبرو شد، تکلیف چیست؟
🔺واقعیت این است که نه در حوزه فضای مجازی و نه در هیچ موضوع دیگری، نه معقولانه است و نه این امکان وجود دارد که به کار فرهنگی اکتفاء کنیم.
👈 مثلاً در حوزه راهنمایی و رانندگی، از خود پلیس گرفته تا همه نهادهای فرهنگی، اگر شبانه روز هم به کار فرهنگی مشغول باشند، دلیل بر این نمی شود که وزارت راه و شهرسازی، اتوبان و جاده های نا امن برای مردم ساخته و با جان آنها بازی کند، همچنانکه دلیل بر این نیست که تنظیم قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین اجرای آن را تعطیل کنیم .
✍️ جهان نیوز
@Emam_kh
📛😳📃😢📛
🌹سیاحت_ݟرب
🌸آقانجفی_قوچانی
#قسمت_سیهشتم
گفت :من تربیت شده درمدینه شریفه بوده ام واین کوه های سبز وخرم وباروح وریحان از ییلاقات پست آنجا است .
🌟قال رسول الله (ص)، (ابوفاطمة): «أنا مدینة العلم و عليٌّ بابها؛ من شهر علم هستم و علی (ع) هم درب آن است.»
من تربیت شدهی دست فاطمه (س)، دختر پیغمبرم که او نیز چون پدرش: «مدینة الحکمة و العصمة و عليٌّ بابها؛ شهر حکمت و عصمت است و علی درب آن شهر است»
و اوست لیلهی مبارکه و لیلة القدر، و اوست بهتر از هزار ماه، و او است که علوم قرآن بر او نازل شده است که: «فیهايُفْرَقُ كُلُّ أَمْرٍحَکیمٍ؛ در آن شب هر امری براساس حکمت، تدبیر و جدا میگردد. / سوره دخان،4»🌟
و اوست شجره زیتونه، «لاشَرْقِيَّةٍ وَ لا غَرْبِيَّةٍ يَکادُ زَيْتُها يُضی ءُ وَ لَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نارٌ نُورٌ عَلی نُورٍ؛ نه شرقی است و نه غربی، نزدیک است بدون تماسّ با آتش شعله ور شود / سوره نور، 35»
🌟و اوست که «تَنَزَّلُ الْمَلائِكَةُ وَ الرُّوحُ فیها بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ كُلِّ أَمْرٍ؛ فرشتگان و روح در آن شب به اذن پروردگارشان برای تقدیر هرکاری نازل میشوند. / سوره قدر،4»
و این نوشته زهرا (سلام الله علیها) است که هادی به من رسانید، به این مضمون که: «یکی از اولاد من به تو وارد میشود، از او پذیرایی کن که او صاحب تو است.»😍
☺️گفتم: من میخواهم در میان این باغها و خیام و پستی بلندیها و کنار رودخانهها گردش کنم و از کمّ و کیف اینجا باخبر باشم و شاید آشنایی از بنی نوع (اقوام) خود را در اینجا ببینم.
گفت: در اینجا آزادی، آنچه دلت بخواهد حاضر است.
ولی در داخل شدن خیمه، اجازه و سلام لازم است و هنگامی که من وارد اینجا شدم، خیمهی دختر بزرگ شما را دیدم و به لحاظ آشنایی با شما، بر او وارد شدم و او را دوست گرفتم و اگر میخواهید به آنجا بروید، من هم همراه شما خواهم آمد.
👌گفتم: البتّه میروم.
برخاستم با او رفتم.
در نزدیکی خیمه سلام کردم. او صدای مرا شناخت، با خدمهی خود بیرون دویدند. پس از زیارت یکدیگر و حمد خدا از نعمت و رحمتهای بیپایان او، وارد خیمه شدیم. به روی تختهای جواهرآگین نشستیم. او و رفقایش در یک صف و من و همراهانم در یک صف. «مُتَّكِئینَ عَلَيْها مُتَقابِلینَ؛ در حالی که بر آن تکیه زده و روبروی یکدیگرند. /سوره واقعه 16»
رو به رو بودن بِه از پهلو بود.🍃
🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁
📛😳📃😢📛
🌹سیاحت_ݟرب
🌸آقانجفی_قوچانی
#قسمت_سیونهم
🤔پرسیدم: در این سفر بر تو چطور گذشت؟
گفت: در منزل اوّل و در اراضی حسد، مقداری از فشارها و سختیها دیدم😢 و گویا بر غالب مسافرین، این طور سختیها بلکه بدتر از آن وارد میشود و در بعضی جاها فهمیدم که خلاصی من از ناحیهی شما بود و از این جهت شما را دعای رحمت نمودم. 😍
حتّی هنگامی که خواهرم مسافر این عالم گردید و شما هم سفرتان نزدیک شد، از خدا شفای شما را خواستار شدم که والده و خواهران دیگرم، خوار و بیپرستار نمانند.☺️
🤔پرسیدم: از آن خواهرت که مسافر این عالم گردید، چه خبر داری؟
گفت: خواهرم را در اینجا دیدم.
از من در جلالت و بزرگواری، بالاتر بود و از او حال و گزارشات بین راه را پرسیدم. آن صدمات و پیاده رویها را ندیده بود. فقط اراضی مسامحه را دیده بود، آن هم به خوشی، و بقيّه را گویا به طيّ الارض آمده بود.
گفتم: رمز کار او این است که قریب هیجده سال که از سنین عمرش گذشت، مسافر این عالم شد و مثل ما مجال نیافت که بار خود را سنگین و کار خود را سخت نماید.😔
در اندیشه فرو رفتم که چه ناتمامی در وجود من و حالات و کار و حواشی کار با من است که چنین شدم.🤔
از صدمات مترقّبه که حالا خلاصم و از بازماندگان در دنیا نیز قطع علاقه شده است. 🌟«فَلاأَنْسابَ بَيْنَهُمْ يَؤْمَئِذٍ؛ هیچ یک از پیوندهای خویشاوندی میان آنها نخواهد بود./ سوره مؤمنون، 101» و اولادی که مسافرین این عالم شدهاند نیز در رفاه و خوشی هستند، 🤔پس چرا «نه درد دارم، نه جایم میکند درد ـ همی دونم که دل اندوه دارد» ؟
پس از بازرسی کامل و کنجکاوی از زوایای دل، تُخم خائن گیاه را یافتم و دانستم که از کجا رسته و به کجا پیوسته.
صفيّه (حوریه) هم به خود میپیچید که به چه نحو عقده دلم را بگشاید و گاهی تعجّب میکند که در دارالسّرور جای اندوه و ملال نیست.
گفتم: زحمت به خود راه مده که گشودن این عقده کار تو نیست.
🍃دل عاشق، هزاران درد دارد
چه داند آنکه اُشتر میچراند
🍃در بارگاه قدس که جای ملال نیست
سرهای قدسیان همه بر زانوی غم است
و راز دلم را به او نگفتم؛
چون او نمیفهمید و فایدهای نداشت؛
زیرا که اهل عالم بالا، همه چیز را درک میکنند؛ امّا عشق که تخم این گیاه در خاک نهفته شده است، همان آدم خاکی است که طالب و عاشق است و به زاری میگوید:
🍃الهی سینه ای ده، آتش افروز
در آن سینه دلی وان دل همه سوز
🍃هر آن دل را که سوزی نیست، دل نیست
دل افسرده خود جز آب و گل نیست
🍃دلم پر شعله گردان، سینه پر دود
زبانم کن به گفتن آتش آلود
🍃سخن در کیمیای جسم و جانست
اگر خود کیمیایی هست، آنست
🍃نهیب عشق گر نبود به دنبال
زند زالی دو صد چون رستم زال
🍃ز بحر عشق بسیار است، بسیار
جهان را عشق در کار است، در کار
🍃کمال اینجاست، دیگر جا چه جویی؟
زهی ناقص، تو دیگر جا چه جویی
🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁
☀️ صـــــــ📿ـــلوات خاصه ی حضرت علی بن موسی الرضا به نيت خشنودي آن حضرت و بر آورده شدن حاجــــــــــات.☀️
⚜اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی⚜ الامامِ التّقی النّقی ⚜ و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ⚜ و مَن تَحتَ الثری⚜ الصّدّیق الشَّهید ⚜صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً⚜ زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه⚜ کافْضَلِ ما صَلّیَتَعَلیاَحَدٍ مِنْ اوْلیائِک⚜
َ
✍ترجمه:
☀️خدایا رحمت فرست بر علی بن موسی الرضا☀️ امام با تقوا و پاک ☀️و حجت تو بر هر که روی زمین است ☀️و هر که زیر خاک، ☀️رحمت بسیار و تمام با برکت ☀️و پیوسته و پیاپی و دنبال هم چنان ☀️بهترین رحمتی که بر یکی از اولیائت فرستادی☀️
💫زیــــ🕌ــــــارتش در دنیا و شفاعتش در عقبی نصیبمان بگردان💫
الهـــــــــــــے آمیݧ
التمــــــــــاس دعــــــــــا
✨اݪّلهُمَّ صَݪِّ عَݪے مُحَمَّد وَ آݪِ مُحَمَّد وَ عَجِّݪ فَرَجَهُمْ✨
📿🕌📿🕌📿🕌📿🕌📿
@Emam_kh
✨﷽✨
🌹آیا حضرت فاطمه(سلام الله) پس از ظهور رجعت می کند؟
✍حدیثی در منابع روایی وجود دارد که حکایت از رجعت حضرت زهرا (س) بعد از ظهور امام زمان (عج) دارد. داستان رجعت آن حضرت(س) در ضمن روایتی طولانی که در پرسش مفضل از امام صادق (ع) مطرح شده، آمده است.
مفضل می گوید از امام صادق (ع) پرسیدم: آقا، آیا پیامبر (ص) و علی (ع) با قائم (عج)خواهند بود؟ فرمودند: آرى، والله پیامبر(ص) و علی (ع) ناگزیر می باید قدم روى زمین بگذارند.... اى مفضل! گویا مى بینم که ما ائمه(ع) آن موقع جلوی پیامبر(ص) جمع شده و به آن حضرت(ص) شکایت مى کنیم که امت بعد از وى چه به روز ما آوردند، و مى گوییم امت، ما را تکذیب کردند؛ بى اعتنایى، نفرین، لعنت و تهدید به قتل نمودند، حاکمان ستمگر آنها ما را از وطن بیرون آورده به پایتخت خود بردند و جمعى از ما را با سم و حبس کشتند. در این وقت پیغمبر سخت گریه می کند و می فرماید اى فرزندان من! هر چه به شما رسید بیشتر به جد شما رسید.
آن گاه فاطمۀ زهرا (س) مى آید و از ظلم هایی که در حق او همسرش شده و غصب فدک، ملک خود توسط آنها، و رفتن به میان مهاجرین و انصار و ایراد خطبه اش در خصوص غصب فدک، شکایت می کند. سپس نقل می کند که چگونه جمعى امیر المؤمنین(ع) را از خانه خود براى بیعت گرفتن در سقیفه بنى ساعده بردند،...
بنابر این، طبق این روایت که مفضل از امام صادق (ع)نقل می کند، حضرت فاطمه (س) نیز جزو رجعت کنندگان خواهند بود؛
📚بحار الانوار، ج ۵۳، ص ۱۷
📚مهدى موعود، (ترجمه ج ۵۱، بحار الأنوار)، ص۱۱۶۶
🌺🍃🌺