═✧❁﷽❁✧═
#پیامبر_جهنمی
1️⃣ یکی از مهم ترین سیاست های غاصبان خلافت، تنقیص جایگاه پیامبر (ص) است. «محمد بن شهاب زُهری» یکی از راویان کلیدی در صحیح بخاری است. او که از سرداران بنی امیه بود، احادیث بسیاری بر علیه شخصیت رسول الله (ص) جعل کرد. برای مثال او در ماجرای بعثت پیامبر (ص) می گوید:
♦️ «... وفتر الوحي فترة حتى حزن النبي (ص) فيما بلغنا حزنا غدا منه مرارا كي يتردى من رؤوس شواهق الجبال ...»
🔸 «... مدتی وحی بر پیامبر (ص) قطع شد و او بسیار ناراحت شد. بر اساس اخباری که به ما رسیده است او بارها بالای قله کوه ها رفت تا خود را به زیر اندازد (و خود را بکشد) ....»
2️⃣ این توهین و اتهام زنی در حالی است که بخاری در جای دیگر در صحیح خود از ابوهریره روایت می کند که:
♦️ «... من تردى من جبل فقتل نفسه فهو في نار جهنم يتردى فيه خالدا مخلدا فيها أبدا...»
🔸 «هر کس از بالای کوه خود را به زیر اندازد و خود را بکشد، او در آتش جهنم است. در آن می افتد برای ابد و همیشه و جاودان!» (رک: تصویر فوق)
✅ آیا می توان به مذهبی که اتهام اقدام به خودکشی _که نتیجه آن جهنمی بودن شخص است_ را به پیامبر (ص) نسبت می دهد اعتماد کرد؟ چرا علمای اهل سنت دین خود را از بنی امیه و جیره خواران آنها _همانند زهری، بخاری و ... _ می گیرند؟
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
هدایت شده از دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق
═✧❁﷽❁✧═
#تنقیص_النبیّ
1️⃣ قد یری الباحث المدقق أنّ من أهمّ خطوات مدرسة الصحابة، تنقیص مقام النبی (ص).
2️⃣ محمد بن شهاب الزهري الامام العالم المشهور عند علماء الرجال لدی اهل السنة. الزهری الذی هو من کبار رجال الصحیح البخاری و أحسن الناس حديثا، وأجود الناس إسنادا عند احمد بن حنبل، کان جندی لبنی امیة!
3️⃣ الزهری له دور کبیر فی تنقیص مقام النبیّ (ص). قد اخرج البخاری عن الزهری فی ما یتعلق بفترة الوحی:
♦️ «... وفتر الوحي فترة حتى حزن النبي (ص) فيما بلغنا حزنا غدا منه مرارا كي يتردى من رؤوس شواهق الجبال ...»
4️⃣ حینما اتهم الزهری _ و من تبعه کالبخاری _ الرسولَ (ص) بالانتحار من شواهق الجبال، قد روی ابوهریرة عن النبیّ (ص) حدیثا:
♦️ «... من تردى من جبل فقتل نفسه فهو في نار جهنم يتردى فيه خالدا مخلدا فيها أبدا...»
✅ انظر و تدبّر و اضحک من اغلاط القوم! اتهموا النبیّ (ص) بالانتحار حینما روی عنه بأنّ من قتل نفسه فی نار جهنم! یأخذون دینهم من الزهری الذی أفسد نفسه و دینه بصحبة الملوك!
❁دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق✧❁
🆔@Dalaaelossedgh110
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
#دستبرد
2️⃣ عبارت #تحریف_شده صحیح بخاری:
✍️ «... عَنْ عَائِشَةَ - رضى الله عنها - قَالَتِ اسْتَأْذَنَتْ هَالَةُ بِنْتُ خُوَيْلِدٍ أُخْتُ خَدِيجَةَ عَلَى رَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - ، فَعَرَفَ اسْتِئْذَانَ خَدِيجَةَ فَارْتَاعَ لِذَلِكَ ، فَقَالَ « اللَّهُمَّ هَالَةَ » . قَالَتْ فَغِرْتُ فَقُلْتُ مَا تَذْكُرُ مِنْ عَجُوزٍ مِنْ عَجَائِزِ قُرَيْشٍ ، حَمْرَاءِ الشِّدْقَيْنِ ، هَلَكَتْ فِى الدَّهْرِ ، قَدْ ، أَبْدَلَكَ اللَّهُ خَيْرًا مِنْهَا تحفة...»
2️⃣ عبارت #بدون_تحریف از مسند احمدبن حنبل:
✍️ « ... عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا ذَكَرَ خَدِيجَةَ أَثْنَى عَلَيْهَا فَأَحْسَنَ الثَّنَاءَ قَالَتْ فَغِرْتُ يَوْمًا فَقُلْتُ مَا أَكْثَرَ مَا تَذْكُرُهَا حَمْرَاءَ الشِّدْقِ قَدْ أَبْدَلَكَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ بِهَا خَيْرًا مِنْهَا قَالَ مَا أَبْدَلَنِي اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ خَيْرًا مِنْهَا قَدْ آمَنَتْ بِي إِذْ كَفَرَ بِي النَّاسُ وَصَدَّقَتْنِي إِذْ كَذَّبَنِي النَّاسُ وَوَاسَتْنِي بِمَالِهَا إِذْ حَرَمَنِي النَّاسُ وَرَزَقَنِي اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ وَلَدَهَا إِذْ حَرَمَنِي أَوْلَادَ النِّسَاءِ...»
3️⃣ با مقایسه دو عبارت فوق روشن می شود که بخاری فضائل بی بدیل حضرت خدیجه (س) را سانسور کرده؛ ولی حسادت ها و فحاشی های عایشه نسبت به ایشان را، ذکر کرده است.
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
═✧❁﷽❁✧═
❇️خديجه(سلام الله علیها) را سانسور کردند
🔹آیت الله نجم الدین طبسی :
✅ راويان اهل سنت ۲۰۰۰ حديث از شخصي آورده اند که تنها يك سال مفيد با پيامبر بود؛ اما در مقابل، از حضرت خديجه(س) که ۲۵ سال با پيامبر اكرم زندگي کرده است ۲۵ حديث هم نقل نکرده اند!
✅ سال دهم هجرت سالی بود که فاصله چندروز هم حضرت ابوطالب از دنیا رفت وهم حضرت خدیجه (سلام الله علیهما سلام ) که اون سال به عام الحزن نام گرفت .
✅ اما شايد غم انگيزتر از اين دو مصيبت، مصيبت دست هاي آلوده اي است که با جعل تاريخ و حديث، تلاش کردند تا ابوطالب را مشرک جلوه دهند و خديجه را در برابر ديگران کوچک کنند.
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
✧❁﷽❁✧
#عالم_درباری
1️⃣ یکی از سیاست های جنایت کاران عالم استفاده از علمای دست نشانده برای پیش برد اهداف خود است. انس بن مالک صحابی بزرگ در نزد اهل سنت، یکی از این افراد بود که آلت دست حجاج بن یوسف گشت.
2️⃣ روزی حجاج از انس پرسید: «حدثني بأشد عقوبة عاقبه النبي (ص): شدید ترین مجازاتی که رسول الله (ص) انجام داد را برایم روایت کن!»
انس در پاسخ به او روایت دروغی نقل می کند که رسول خدا (ص) برای مجازات چند نفر مجرم آنها را:
♦️ «... فقطع أيديهم وأرجلهم وسمر أعينهم فرأيت الرجل منهم يكدم الأرض بلسانه حتى يموت...»
🔸 دست ها و پاهای آنها را قطع کرد. با میخ داغ چشم های آنها را کور کرد! یکی از آنها را دیدم که از شدت درد زمین را گاز می گرفت تا آنکه جان سپرد.»(رک: تصویر بالا)
3️⃣ این روایت با آیات متعدد قرآن و سیره قطعی رسول خدا (ص) در تضاد است. چون پیامبر خدا (ص) «رحمة للعالمین» است. همچنین در هیچ آیه ای از قرآن برای برخورد با محاربین دستور به کور کردن با میخ داغ داده نشده و دستور قتل در آیات، بر اساس تناسب با قتل و کشتار محاربین است.
✅ چرا اهل سنت دین خود را از #صحابه_کذاب می گیرند که برای مطامع حجاج ها، براحتی دروغ بر پیامبر (ص) نسبت می دهند؟ دست های عالم نمایانی همانند انس و عبدالله بن عمر و ... در جنایات حجاج و یزید و ... آشکار است.
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
هدایت شده از دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق
18.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✧❁﷽❁✧
#العلامة_الشهید_النادم
◀️ اعتراف العلامة الشهید الشیخ حسن شحاته من علماء المستبصر لاهل السنة :
✍️ «... أنا کلّ خوفی یوم القیامة ... خوفی کلّه أن یوقفنی امیرالمومنین علی (ع) کیف ترضیّتَ علی اعدائی؟...»
🔵 شاهدوا و انتشروا
❁دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق✧❁
🆔@Dalaaelossedgh110
8.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
═✧❁﷽❁✧═
❇️ علم خلیفه دوم
1⃣ از عمر، از معنی کلمه ساده ای از قرآن سوال می شد، مکرراً می شد که معنای کلمه را نمی دانست و در مواردی سائل را با شلاق وعصای خود تهدید میکرد، که چرا این سوالها را از من می پرسید.
✅ درحالی که معنی کلمه واضح بوده و همه کتب لغت اهل سنت معنای آن را بیان کرده اند.
2⃣ مردی از عمر سوال کرد اگر جنب شدیم وآب برای غسل پیدا نکردیم برای نماز چکار کنیم ؟ نماز نخوانید!! عمّار گفت این خلاف فرمایش پیامبر(ص) است، عمّار را تهدید کرد
✅ این فتوا، مخالفت صریح با آیات قرآن دارد؛ (...وان لم تجدوا ماء فتیمموا صعیدا ...) ( ..ان لامستم النساء ولم تجدوا ماء فتیمموا ..)
❇️ چگونه کسی که علم به مفاهیم ساده قرآن ندارد و سوال کننده را مورد ضرب وشتم قرار می دهد و احکام واضح اسلام را نمی داند می تواند خلیفه پیامبر(ص) باشد ؟
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
═✧❁﷽❁✧═
❇️ در رمضان، اهل سعادت یا خسارت
◀️ قال الحسن (ع) : «إنّ اللهَ جَعَلَ شَهْرَ رَمَضانَ مِضْماراً لِخَلْقِهِ، فَیسْتَبِقُونَ فیهِ بِطاعَتِهِ إِلی مَرْضاتِهِ، فَسَبَقَ قَوْمٌ فَفازُوا، وَ قَصِّرَ آخَرُونَ فَخابُوا؛
◀️ خداوند متعال ماه رمضان را برای بندگان خود میدان مسابقه قرار داد. پس عده ای در آن ماه با اطاعت و عبادت به سعادت و خشنودی الهی از یکدیگر سبقت خواهند گرفت و گروهی از روی بی توجهی و سهل انگاری خسارت و ضرر می ببینند». (من لایحضره الفقیه، ج۱، ص۵۱۱ )
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
✧❁﷽❁✧
#مناظره
در بغداد مجلس مناظره اى بين علماى فرقه هاى اسلامى تشكيل دادند.
از علماى عامّه آلوسى، عالم بزرگ سنى ها، و از علماى شيعه مرحوم مظفر در مجلسى حضور داشتند. مجلس از شيعه و سنى پر بود.
آلوسى به نمايندگى از عامّه روكرد به شيخ مظفر و گفت: اجازه مى دهيد سؤال كنم؟ مرحوم مظفر فرمود: سؤال كن.
آلوسى پرسيد: درباره ى دستور پيامبراكرم (صلّى اللّه عليه وآله وسلّم) به ابوبكر كه به جاى خود براى مردم نماز جماعت بخواند، چيست؟
اگر مرحوم مظفر در جواب مى گفت: سند اين سخن ضعيف است، يا دلالت بر خلافت ندارد، از هر جهت آلوسى او را مى پيچاند و بالاخره جواب روشن نمى شد، و به نظر مى رسيد كه حق با آنها است.
ولى مرحوم مظفر بدون تأمل فرمود: « إِنَّ الرَّجُلَ لَيَهْجُرُ» قطعا اين مرد هذيان مى گويد! واقعا اين جواب در اين جا معجزه است.
آلوسى نتوانست نفس بكشد و حرفى بزند، لذا خاموش شد: گويى سنگ در دهان او انداختند! و با همين سؤال و جواب، ختم جلسه اعلام شد!
آلوسى با اين كه اهل فضل است و در كتاب تفسير خود مطالب معقولى ذكر مى كند، ولى وقتى به مسأله ى امامت مى رسد گويى همان شخص فاضل نيست و حرف هاى ركيك و عاميانه مى زند!
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u