@engashte
دلیل #سکوت اونایی که تا دیروز بابت هر اتفاق کوچیک و بزرگ تو دنیا واکنش نشون میدادن(حالا به هر شکلی که خودشون دوست داشتن) ولی بابت بمبارون #غزه و اتفاقات این روزهای #فلسطین چیزی نمیگن، بدونید بخاطر اینه که هر موضعی بگیرن به ضررشون تموم میشه؛
چون اگه طرف مردم فلسطینرو بگیرن با افکارشون جور در نمیاد؛
و اگه طرف اسرائیلرو بگیرن، به علت نفرت عمومی بازم سرزنش میشن!
پس هر کی خفهخون گرفته تو این روزا یک بیشرف حروملقمهست،
مخصوصا بعضی از سلبریتیها و مذهبینماهای احمق..
#طوفان_الاقصی
پیام ناشناس | ویراستی | توییتر | تلگرام
اِنگاشتهـ
گاوا چه بروز شدن؛ امشب یکیشون داشت رانندگی میکرد.. @engashte
@engashte
در راستای رانندگی حیوانات عرض کنم که جای گوسفند پشت فرمون نیست، اونم تو اتوبان..
پیام ناشناس | ویراستی | توییتر | تلگرام
هدایت شده از ناشناس انگاشتهـ
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
من واقعا نمیفهمم لباس پوشیدن دیگران به شماها چه ربطی داره؟!؟!؟!
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۵:۳۴:۱۶
⏰تاریخ: پنجشنبه مهر ۱۴۰۲
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
اِنگاشتهـ
💬 | #پیام_جدید متن پیام: من واقعا نمیفهمم لباس پوشیدن دیگران به شماها چه ربطی داره؟!؟!؟! ➖➖➖➖➖➖➖➖
اولا فقط لباس پوشیدن این یارو مطرح نیست، نوع فریم عینک و گوشوارشم ملاکه؛
دوما تو ختم یکی از نزدیکانتونم، یکی اینطوری پاشه بیاد تو ناراحت نمیشی؟
با لباس سفید و یقه باز.. 😐
🔺وقتی میگیم عوضش امنیت داریم یعنی چی؟؟
یعنی اگه قدرت دفاعی و بازدارندگی نسبت به دشمن نداشته باشی و هر لحظه امکان منفجر شدن خونه و زندگیت باشه، دیگه نمیتونی به چیزی جز #جونت فکر کنی،
دیگه نمیتونی به این فکر کنی که فلان کار اقتصادی رو انجام بدم!
و یا درسمو بهتر بخونم که رتبهی بهتری بیارم!!
اصلا یه پله بالاتر، دیگه حتی فکر مهاجرتم نمیتونی بکنی!!!
بله، عوضش امنیت داریم و این امنیت نیاز ابتدایی هر انسان و هر کشوری هستش برای رسیدن به مراحل بعدی امنیت؛
اقتصادی
فرهنگی
سیاسی
و...
⚠️پ.ن (تصویر مربوط به بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی میباشد.)
#طوفان_الاقصی
#فلسطین
@engashte
@engashte
قتل #داریوش_مهرجویی و همسرش قطعا کار خودشونه؛
چون احتمالا میخواستن ببینن این سلبریتیها زندهن یا نه!
آخه این حجم از لالمونی بابت اتفاقات غزه غیر منتظره بود..
پیام ناشناس | ویراستی | توییتر | تلگرام
🔺اسرائیل دفتر سازمان ملل در غزه را هم بمباران کرد!
_گفت وقتی دعوام میشه، من خودمم میزنم..
#طوفان_الاقصی
#غزه 🇵🇸
@engashte