eitaa logo
☫ انقلابی‌ها ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ🇮🇷
220 دنبال‌کننده
12.9هزار عکس
11.6هزار ویدیو
27 فایل
مصاف نیروهای انقلابی با شیاطین داخلی و خارجی به مرحله سرنوشت ساز ، نزدیک و نزدیکتر می‌شود. باید موضع قاطع و شفاف داشته باشیم. مقام معظم رهبری میفرمایند : در دفاع از انقلاب صریح باشید. سمعا و طاعتا @Enghelabyha #انقلابی‌ها
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 🇮🇷زاغ سیاه🇵🇸
جعفرزاده‌پور: نرخ باروری زنان افغانی در استان البرز بیشتر از زنان ایرانی شده است @zaghsiah
📌یمن: کشتی انگلیسی در حال غرق شدن است ارتش یمن پهپاد امریکایی را سرنگون کرد سخنگوی نیروهای مسلح یمن: نیروی دریایی ارتش یمن کشتی انگلیسی روبیمار را با چند فروند موشک دریایی در خلیج عدن مورد حمله و اصابت دقیق قرار داد. این کشتی در اثر این حمله در معرض غرق شدن قرار دارد. همچنین پدافند هوایی یمن یک پهپاد آمریکایی از نوع (MQ9) را هنگام انجام عملیاتی خصمانه در خاک یمن ساقط کرده است. .
📌عفو بین‌الملل: اسرائیل باید به اشغال فلسطین پایان دهد سازمان عفو بین‌الملل تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید به اشغال فلسطین پایان دهد تا جلوی تشدید آپارتاید و نقض حقوق بشر گرفته شود. این سازمان اشاره کرد که اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین، طولانی‌ترین اشغالگری نظامی و یکی از مرگبارترین اشغالگری‌ها در جهان است. عفو بین‌الملل تاکید کرد که تمامی کشورها باید در روابط خود با "اسرائیل" بازنگری کنند تا اطمینان حاصل شود که به ادامه اشغالگری و نظام آپارتاید کمک نمی‌کنند.
📌پاشینیان: ایروان در موضوع اوکراین متحد مسکو نیست پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان: مدت‌هاست که می‌گویم در خصوص مسئله اوکراین، ارمنستان متحد روسیه نیست. پاشینیان درباره عقب‌نشینی اوکراین از «آودیوکا» در دونتسک گفت: اگر ما بیانیه آلماتی را خراب کنیم، همه چیز خراب می‌شود. دردناک است که ما نمی‌توانیم تأثیری بر اوضاع بگذاریم. مردم اوکراین دوستان ما هستند. بیانیه الماتی در سال ۱۹۹۱ به امضای تمامی جمهوری‌های سابق جماهیر شوروی از جمله روسیه و اوکراین درآمده و مرزهای تمامی این کشورها به رسمیت شناخته شد.
📌«پارس ۱» آماده پرتاب به فضا در مدار ۵۰۰ کیلومتری ماهواره پارس ۱ جزو کلاس ماهواره‌های تصویربرداری و سنجشی است و قابلیت تصویربرداری از ۹۵ درصد اراضی ایران در کمتر از ۱۰۰ روز را دارد! این ماهواره تمام ایران دارای جرم کمتر از ۱۵۰ کیلوگرم توسط پرتابگر سیمرغ در مدار با ارتفاع ۵۰۰ کیلومتر تزریق می‌شود. این ماهواره در پژوهشکده سامانه‌های ماهواره تعریف شد و در ساخت و آزمون آن پژوهشکده‌های مختلف پژوهشگاه فضایی ایران، برخی از دانشگاه‌های کشور، شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان و وزرات دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح سهیم هستند.
📌 سخنگوی وزارت خارجه ایران: آمریکا با مخالفت با قطعنامه الجزایر درباره غزه نشان داده که می خواهد با استفاده از حق وتو مانع انجام وظایف شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت باشد ایران همان‌گونه که بار‌ها تاکید کرده، از تمامی ظرفیت‌های دیپلماتیک خود برای توقف جنگ غزه استفاده خواهد کرد ضرورت دارد جامعه جهانی به مسؤولیت خودش در پایان دادن به جنایات عمل کند
📌بورل: اسرائیل قادر به شکست حماس نخواهد بود مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با جنگ و عملیات نظامی نخواهد توانست حماس را شکست دهد. جوزپ بورل بر ضرورت تدوین طرحی برای آینده ملت فلسطین با استناد به راه حل تشکیل دو کشور تاکید کرد. وی با اشاره به اینکه راه حل نزاع در فلسطین نظامی نیست، اظهار داشت که بیشتر کشورهای اروپایی خواستار امتناع رژیم صهیونیستی از حمله زمینی به رفح هستند. بورل بیان کرد که تنها راه حل ممکن در غزه، آتش‌بس دائم، آزادی اسرای اسرائیلی و در پیش گرفتن راه حل دیپلماتیک است.
📌پاکستان از ترس جریمه ۱۸ میلیارد دلاری ساخت خط لوله صلح را آغاز کرد! اسلام‌آباد قصد دارد ساخت بخش ۸۰ کیلومتری پروژه خط لوله گاز از مرز ایران تا گوادر را با هزینه ۱۵۸ میلیون دلاری آغاز کند تا در صورت تصمیم تهران برای مراجعه به دادگاه داوری بین‌المللی، جریمه احتمالی ۱۸ میلیارد دلاری را نپردازد. تحت این پروژه پاکستان ملزم به احداث ۷۸۱ کیلومتر خط لوله در داخل خاک خود برای دریافت گاز ایران است که تاکنون اقدامی انجام نشده. طبق توافقنامه، قرار بود این پروژه تا ژانویه سال ۲۰۱۵ آغاز شود. شرکت نفت ایران در ۲۱ دسامبر ۲۰۲۳، یک اخطار نقض مادی را به طرف پاکستان صادر کرده و یک مهلت ۱۸۰ روزه به شرکت توسعه زیرساخت گاز این کشور داده است.
📌برنامه سازمان فضایی روسیه برای پرتاب بیش از 40 موشک به فضا در سال 2024 یوری بوریسوف، رئیس سازمان فضایی روسیه گفت، این سازمان قصد دارد تا در سال 2024 بیش از 40 موشک را به فضا پرتاب کند؛ وی همچنین اعلام کرد این سازمان قصد دارد ناوگان موشک های فضایی خود را تا سال 2028-2029 تجدید و نوسازی کند
📌آغاز جلسات دیوان دادگستری بین‌المللی  درباره اشغالگری رژیم صهیونیستی جلسات علنی دیوان دادگستری بین‌المللی  درباره اقدامات اشغالگرانه رژیم صهیونیستی در فلسطین از امروز دوشنبه در لاهه آغاز شد و به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت. در این جلسات، قرار است علاوه بر اتحادیه آفریقا، سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه کشورهای عربی، به درخواست های رسیده به دیوان لاهه از ۵۲ کشور جهان که در تاریخ دادگاه بی‌سابقه است، رسیدگی شود. .
📌سفارت آمریکا در یمن: حملات حوثی‌ها در دریای سرخ می‌تواند فاجعه زیست محیطی ایجاد کند. .
📌وزارت بهداشت غزه: تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به 29092 شهید و 69028 مجروح افزایش یافت. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دشمنان ، فقط زحمت مارو زیاد میکنن، وگرنه این به دستان حضرت ولیعصر علیه‌السلام، خواهد رسید. ✍ امام خمینی به جواد منصوری، اولین فرمانده‌ی سپاه، درباره‌ی .
🔴سخنرانی در جمع فعالین عقیدتی سیاسی عکس آرشیوی 🎙تکنیک های جذب جوانان و روش کنش گری صحیح در جهاد تبیین 🎙جهاد تبیین و دعوت از مردم برای لبیک به ولی زمان آزمون آخر مومنین .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶مشکل ما خواص جَلّال‌اند ➖قشری که در بزنگاه‌ها با فریب مردم، جامعه را به آشوب میشکند. .
🎙جریان تحریف دشمن تا شبهات انتخابات علیه رهبری 🎙تاریخ شکست انبیاء در رفراندوم های گناه آلود حزب شیطان با بی بصیرتی مردم سخنرانی های جهاد تبیین روز 28 بهمن شیخ قمی 1402/11/28 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶کاندیدای مورد حمایت شیخ قمی! ▪️انتشار لیست کاندیداهای مورد تائید شیخ قمی▪️ ➖تصمیم گرفتیم از برخی افراد در انتخابات پیش رو حمایت کنیم. ➖ویژگی‌های کاندیدای تراز انقلاب اسلامی چیست؟ .
📌تصاویری از پهپاد ساقط شده آمریکایی توسط انصار الله یمن .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وقتی نماینده هایی انتخاب کنیم که وکیل الدوله نباشند و واقعا وکیل المله باشند. 🔹نمیرسیم به جایی که اون کسایی که تصمیم گرفتن بیان بخندن به مردم و بگن من هم خبر نداشتم صبح جمعه فهمیدم! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سال ۹۲ دلار ۳ هزار تومان بود و آن را ۲۷ هزار تومان به این دولت تحویل دادند سخنگوی دولت: 🔹ماجرای جملۀ «خداروشکر که دلار ۵ هزار تومان نشد» این بود که آقای رئیسی با کنایه گفته بود: «مردم را می‌ترساندند و می‌گفتند اگر با کدخدا نبندیم دلار می‌شود ۵ هزار تومان، خوب شد ما نیامدیم که دلار بشود ۵ هزار تومان». درنهایت هم دیدید که دلار ۹ برابر شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یادتان است می‌گفتند اسفندِ ۱۴۰۰ دلار می‌شود ۶۰ هزار تومان؟ دیدید نشد؟ سخنگوی دولت: 🔹یادتان است بعد از این ماجرا گفتند اسفند ۱۴۰۱ دلار به ۶۰-۷۰ هزار تومان می‌رسد؟ میزان تجارت خارجی ما ۱۱۲ میلیارد دلار شده و پیش‌بینی ما این است که ثبات نرخ ارز را داشته باشیم. .
📌 بایدن: آمریکا در حال بررسی اعمال تحریم های جدید علیه روسیه است جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در واکنش به مرگ الکسی ناوالنی گفت، ایالات متحده در حال بررسی امکان اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه است. .
📌حملات موشکی یمن به ۲ کشتی آمریکایی در خلیج عدن سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه امروز دوشنبه خبر داد که دو کشتی آمریکایی را در دو عملیات در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند. سریع با اشاره به اینکه حملات مذکور با موشک صورت گرفته است، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، چهار عملیات دریایی و هوایی انجام داده‌ایم و در یکی از عملیات‌ها، کشتی انگلیسی، به صورت کامل غرق شد. .