eitaa logo
☫ انقلابی‌ها ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ🇮🇷
220 دنبال‌کننده
12.9هزار عکس
11.6هزار ویدیو
27 فایل
مصاف نیروهای انقلابی با شیاطین داخلی و خارجی به مرحله سرنوشت ساز ، نزدیک و نزدیکتر می‌شود. باید موضع قاطع و شفاف داشته باشیم. مقام معظم رهبری میفرمایند : در دفاع از انقلاب صریح باشید. سمعا و طاعتا @Enghelabyha #انقلابی‌ها
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 سخنان مقام معظم رهبری در جلسه گرامیداشت چهارشنبه 4 مهر ساعت 10:15 به صورت زنده از شبکه یک پخش خواهد شد. 🍃🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_139959072777568439.mp3
6.34M
🌷🌷🌷🌷 از شهدا جاموندم مادر برام دعا کن ...😔 سنگ نشانند که ره گم نکنیم روح شهدا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چرا سکوت! . خواننده مشهور، در دوران شاه چند نوبت بخاطر آهنگ‌هایی جنگل، بن‌بست، بوی گندم، گل بارون‌زده که از آنها برداشت سیاسی می‌شد زندانی شد. دقت کنید؛ فقط برداشت سیاسی از متن شعر آهنگ‌ها وجود داشت آن هم در نقد اصلاحات ارضی که شاه اجرا کرد. پرویز ثابتی می گوید: نخستین بار به دستور مستقیم شاه، داریوش بازداشت و ۶ ماه انفرادی بود. در مجموع بیست و شش ماه زندانی بوده است. ساواک شایعه پخش کرده بود که علت بازداشت، نداشتن گواهینامه و مصرف مواد مخدر است! درحالیکه این جرم‌ها در حیطه برخورد و مسولیت ساواک نبود تا برخورد کنند! امثال داریوش در جریان هنری و روشنفکری کم نبودند. آن طرف داستان است. چگونه مشهور شد؟ توسط برنامه صدا و سیما جمهوری اسلامی، فرصت ناب و رایگان در اختیار این جوان ایرانی قرار داده شد و به شهرت رسید. آهنگ او صراحتا سیاسی بود. لفافه و غیرمستقیم نبود. تحریک کننده بود. شورآفرین بود. قطعا موثر بود. آن جوان با عفو رهبر جمهوری اسلامی، بخشیده میشود. دو نکته وجود دارد: کسی در مدح سیره رهبر انقلاب در برخورد با مخالفان سیاسی سخنی نگفت!! خبر برجسته نشد! سر و صدا نشد! به اصطلاح وایرال نکردند! دوم اینکه براساس تاریخ معاصر و فرهنگ سیاسی کشور و حکمرانی خودمان(ایران معاصر) و منطقه ای که در آن زندگی میکنیم این نوع رفتار سابقه دارد؟ چرا به این منش پرداخته نمیشود! اگر برعکس بود مهدی نصیری ها چه می گفتند!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹 تصویر ویژه‌ای از امام خامنه‌ای در لباس اهالی سیستان و بلوچستان .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رسم مسلمانی در دیدار علمای اهل سنت در : این خلاف تعالیم اسلامی است که یک مسلمان از رنج مسلمانی دیگر در غزه یا دیگر نقاط جهان غافل باشد. ۱۴۰۳/۶/۲۶ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما مانده‌ایم در خَم این کوچه‌های تنگ.. ما را بیا از این همه دِلواپسی درآر... برگرد روشنای ؛ دِل‌انگیز آفتاب مولای آب و آینه، مولای ذُوالفقار.‌‌‌.. السَّلامُ‌عَلَیک‌یاخَلیفَةَ‌اللهِ‌فےارضه .
موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات برخی محکومان 🔹در آستانۀ سالروز میلاد محمد مصطفی(ص) و حضرت امام صادق(ع)، رهبر انقلاب با درخواست رئیس قوه‌قضائیه برای عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود ۳ هزار نفر از محکومان محاکم موافقت کردند. .
⭕️در دنیایی که با کودک کشی می کنند، هرروز بیشتر به ضرورت «ساخت ایران» پی می بریم، چیزی که رهبر انقلاب سالهاست فریاد می زند.🇮🇷 .
سخنان حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی در دیدار علمای اهل سنت در هفته ی وحدت:🤝 رهبر انقلاب در دیدار علمای اهل سنت: من سالهاست بر روی واژه‌ی «امت اسلامی» بالخصوص متعمداً تکیه می‌کنم که ما فراموش نکنیم که یک امتیم. بله؛ بعضی ایرانی هستیم، بعضی عراقی هستیم، بعضی شامی هستیم و غیر ذلک. لکن این مرزها حقیقت امت اسلامی را تغییر نمیدهد. همه‌ی سعی دشمنان اسلام این بوده است که ما را نسبت به هویت واحده‌ای که اسمش «امت اسلامی‌» است بی‌تفاوت کند این نمیشود که من خودم را مسلمان بدانم اما از رنجی که یک مسلمان در میانمار یا در غزه یا در هند یا در فلان‌جا می‌کشد، خودم را غافل بدانم؛ این امکان ندارد، این خلاف تعالیم اسلامی و اصول اسلامی‌ است. ممکن است شما به‌شخصه نتوانید یک کاری به کمک او انجام بدهید اما همدلی و هم‌دردی یک حقیقتی است، این بایستی وجود داشته باشد. ما همه‌ی تلاشمان، بنده بیشترِ تلاشم، همتم، در زمینه مسائل شیعه و سنی و این مسائلی که وجود دارد در کشور، ناظر به این جهت است که ما عنوان امت اسلامی را فراموش نکنیم. ۱۴۰۳/۶/۲۶ .
🎥 رهبر انقلاب هم اکنون: سرتاسر جبهه عبادتگاه بود 🔹همه‌جور آدمی در این عبادتگاه‌کردن این جبهه مشارکت داشت؛ از آن افسر ارتشی که کنار تانک نماز شب می‌خواند تا مجلس پرشور بچه‌‎های سپاه و بسیج در قرارگاه‌هایشان.در هیچ میدان جنگی وجود ندارد؛ این مخصوص جمهوری اسلامی است🇮🇷. .
⭕️رهبر انقلاب؛ هم‌اکنون : آمریکا میگوید دخالتی نداریم و خبر نداریم امّا هم خبر دارند و هم دخالت؛ دولت فعلی آمریکا به پیروزی رژیم صهیونیستی در انتخابات پیش‌رو نیاز دارد. ۱۴۰۳/۷/۴ .
🔹اما در نهایت آن کسی که پیروز است مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان است.👊🏻 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ رهبر انقلاب: ملت ایران قبول نمی‌کند پرچم‌های دشمن به وسیله افراد نفوذی و فریب‌خورده در داخل کشور برافراشته بشود .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به مناسبت روز سرباز 📍 دکتر قالیباف: چند سال پیش، سربازی دیدم که شش ماه مرخصی نرفته بود، زیرا حقوق سربازی کفاف هزینۀ رفت‌وآمد را هم نمی‌داد | در مجلس یازدهم حقوق سربازان را ۱۲ برابر کردیم | در برنامۀ هفتم پیگیر تحول بیشتری برای سربازی هستیم 🗓 ۶ دی ۱۴۰۲ .
ضروری ترین اقدام در شرایط حاضر 🍀به راه انداختن کمپین‌های مردمی جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم لبنان . دست اندرکاران مساجد، حسینیه ها، موکب داران اربعین و ایام محرم‌ و صفر باید در این عرصه پیشتاز باشند . در روزهای جاری کمک رسانی به جنگ‌ زدگان‌ در لبنان خیلی مهم و کلیدی است الان. خود مردم ایران قبل از دولت و دستگاه‌های رسمی و حکومتی باید برای لبنان کمک جمع کنند تا با اعلام شماره حساب های مطمئن به حساب های ویژه ای که اعلام می شود واریز شود‌ چند و چون کمک ها و اقلام‌ مورد نیاز باید مشخص شود و همچنین راه های ارسال آن. 🤲🌹🎓
سخنرانی پزشکیان در سازمان ملل.mp3
10.57M
؛﷽ 🔵 ۱۴۰۳/۷/۴ ✅️ موضوع : نکاتی پیرامون صحبت‌های در مصاحبه ها و ... سازمان ملل دوگانگی شخصیتی در صحبتهای رئیس جمهور این دوگانگی حتما در آینده ؛ دردسرساز خواهدشد و به یک سو فقط میل خواهدکرد مطالبه‌ی فوری از برای برگرداندن به ریل اصلی انقلاب همین الان سخنگوی دولت؛ موضوعات وحشتناکی مثل cft و پالرمو را دوباره در صدر اخبار آورده است. •┈┈•❀🕊 🌺 🕊❀•┈┈• 🌷الّلهُـمَّ عجـِّل‌ لِوَلیِّک الفرَج🌷 🍃🌸
علت اینکه جریان های تخریبگر همه با هم همصدا علیه پزشکیان بسیج شده اند چیست ؟ پزشکیان اکنون بعنوان نماینده ایران در سازمان ملل است این حجم از تخریب و حمله قطعا نه بخاطر خداست و نه نشانه بصیرت 🔹 قطعااانتقادها در این شرایط به نفع کشور نیست 🇮🇷 سید حسین