eitaa logo
اقتدار ولایی
1هزار دنبال‌کننده
15هزار عکس
21.5هزار ویدیو
249 فایل
مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی تاریخی ادبیات فارسی و تفسیر و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام استادمحترم تمامی سخنرانی 121 تاالان و1000سخنرانی تااخرسال درزمینه 1- پول ( پول هوشمند-پول بی قیمت ووو) 2-هسته ای (بزرگترین خیانت بستن ان است چون بمب دروغ پیش نیست چیزی دیگراست) 3-تولیدنفت ( 1-هسته ای2-گازخانگی 3-اب دریا4-ازفلزات وووووو) 4-معدن 5-ایجادوزارت زنان 6 -باگرده افشانی تولیدبارداری درزنان وعقیم کردن مردها 7-تحلیل های روزایران وجهان 8-::::::::::؛:::: :: 9::::::::::::::::: 10::::::::::::: 11-درهرزمینه ای بخواهیددریوتیوب سخنرانی خواهیم کرد (دریوتیوب مامشترک وعضوشویدوسخنرانیهاراببینید) https://youtu.be/yUFDu4o_SyA     (سخنرانی مارادریوتیوب ببینیدومشترک وعضوشوید) مدیراندیشکده طلوع سیدمنصورمحمدی کچبی 989112521140 موبایل ایمیلkachpim@gmail.com https://youtu.be/yUFDu4o_SyA
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 ❤️🌸 امام باقر علیه السلام: هر کس صد مرتبه آیت الکرسی را بخواند خداوند هزار ناراحتی از ناراحتی های دنیا و هزار سختی آخرت را از او دور می کند که کمترین ناراحتی دنیا فقر و کمترین سختی آخرت فشار قبر است. ❤️🌼پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: آیت الکرسی سید سوره بقره است و در آن پنجاه کلمه است و در هر کلمه پنجاه برکت و خیر وجود دارد. 📚 تفسیر مجمع البیان جزء 1و2/ص360
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خطبه غدیر جلسه ۱.mp3
12.91M
🔴🔴📜 🔴🔴 🔴📣۲۵ جلسه شرح خطبه ی غدیر قبلا در کانال بارگذاری شده است، با استماع شرح خطبه ی غدیر معرفتمان را نسبت به امامت بالا ببریم و ذره ای برای غدیر و امامت و ولایت کار کنیم📣🔴 🔻شرح و تفسیر سه آیه ی نازل شده در روز غدیر ▪️سوره‌ مائده آیه ۶۷ (آیه تبلیغ) ▪️سوره مائده آیه ۳ (آیه اکمال) ▪️سوره معارج آیه ۱و۲ 🔹ذکر دلائل عقلی مبنی بر اثبات امامت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام 🔸 حمد و ثنای الهی ⭕️حجم فایل: ۱۲/۳ مگابایت 🎙 🔴🔴 نشر حداکثری 🔴🔴 ✍ (علیه السلام) در : 💠... گواهی می‌دهم - ای - که: 1⃣ -ی درباره‌ی تو، به پیامبر امین، نیاورده؛ 2⃣ و از تو به غیر تو، از خدا جدا گشت؛ دینی که: ✅ پروردگار عالمیان برای ما پسندید، و در با تو کامل کرد. «أَشْهَدُ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ أَنَّ الشَّاكَّ فِيكَ مَا آمَنَ بِالرَّسُولِ الْأَمِينِ، وَأَنَّ الْعادِلَ بِكَ غَيْرَكَ عانِدٌ عَنِ الدِّينِ الْقَوِيمِ الَّذِي ارْتَضَاهُ لَنَا رَبُّ الْعَالَمِينَ، وَأَكْمَلَهُ بِوِلايَتِكَ يَوْمَ الْغَدِيرِ». 📚 دانشنامه امام هادی (علیه السلام) ص۵۶۴. 🌺پانزدهم ذی الحجة، ولادت امام هادی (علیه السلام) و در دو زیارت مبارک باد.🌺 لینک کانال ایتا👇 https://eitaa.com/jalassateahojjatoleslamabbaspoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام علیکم خدا قوت بچه های جهادی سراسر ایران تصمیم گرفتند برای این که صدای جهاد تبیین فرزند آوری آقا ، به عنوان یک مطالبه ی عمومی از مردم در بیاد و دغدغه ی اول همه بشه در اولین گروه مردمی فرزند آوری ایران ، جمع بشن و در موضوعات ازدواج ، فرزند آوری ، ناباروری ، اسقاط جنین و احکام فراموش شده ی مربوط به آنها و چالش های پیش رو ، با دکترها و متخصصین طب سنتی ، و مشاوران خبره و مطلع تعامل و گفت و گو کنند و با ارسال پیام های مفید و خبرهای مربوط به این موضوعات ، قدم های کوچکی برای تحقق جمعیت صد و پنجاه میلیونی جمهوری اسلامی ایران بردارند. اگر براتون میسره لینک دعوت رو برای مخاطبین و گروههاتون ارسال بفرمایید. توفیقاتتون افزون👇 ⁦🇮🇷⁩🌷گروه جهاد عظیم فرزندآوری ایران 🌷⁦🇮🇷⁩ https://eitaa.com/joinchat/1759641967C037bf9574d
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مسلم ولی امر است.mp3
3M
نسل امروز شیعه نه در پی یعقوب‌وار زیستن است و نه فریب امثال شریح را خواهد خورد، این نسل عزم یاری مسلم را دارد و به بهانه انتظار عرصه را خالی نمی‌گذارد؛ یامنصور امت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بررسی ابعاد لایحهٔ حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب.mp3
36M
🔻مناظره با موضوع «بررسی ابعاد لایحهٔ حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» ۱۰ تیر ۱۴۰۲ 🖇 همچنین نسخهٔ کامل تصویری این برنامه را در پیوند زیر تماشا کنید: https://tv4.ir/episodeinfo/385569
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://virasty.com/Mahdijamshidi ،،،،،،،،، «آمارسازی سوگیرانه»، زمینه‌ را برای تصمیم‌‌سازی انفعالی مسئولان فراهم کرده است.‌ با اعداد مبتنی بر پیمایش‌ها و پرسش‌های جهت‌دار، «دستگاه محاسباتی مدیران نظام» را دچار اختلال کرده‌اند.‌ «تصور بریدگی جامعه از ارزش‌ها»، همانند یک ویروس فلج‌کننده، اراده‌ی کارگزاران را برای تحول فرهنگی، سست کرده است. ،،،،،،،، 🖇 تعلیقه: ۱. اگر یک «نمونه‌ی عینی صحیح» از مواجهه‌ی قانونی با کشف حجاب، تولد و تحقق یابد، ذهنیت‌های به‌فرض منفی نیز شکسته خواهند شد. گاهی باید با تولید «عمل عینی» و «مصداق واقعی»، نظر مردم را تغییر داد و آنها را همراه کرد. در این صورت، مخالفت آغازین به موافقت تبدیل خواهد شد. ۲. «تصمیم‌سازی مبتنی بر پیمایش شبه‌اجتماعی» را سرنوشت‌ساز و‌ حقیقت‌سوز بدانید. آنچه که اغلب اصحاب قدرت را سرمست یا سرخورده می‌کند، اعدادی هستند که مدعی بازگویی «نظر مردم‌»اند. چنین‌ اعدادی را می‌توان با «پرسش‌های باردار» و «نمونه‌های مخدوش» آفرید و دستگاه ذهنی مدیران را مرعوب و‌ منفعل کرد. ۳. به‌نظرم اکنون روشن گشت که چرا لایحه‌ی حجاب را این‌قدر «ضعیف» و «رقیق» و «حداقلی» نوشته‌اند. تصمیم‌سازان توانسته‌اند از طریق آمارهای شبه‌اجتماعی به مسئولان القاء کنند که «جامعه»، تاب و تحمل مواجهه‌ی جدی با کشف حجاب را ندارد. ازاین‌رو، باید عقب نشست با حرام شرعی و سیاسی، «مصالحه» و «مدارا» کرد.‌ https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻یکه‌سالاری یا ترکیب ولایت و مردم؟! 🖋 مهدی جمشیدی ۱. هنگامی که در آغاز انقلاب، سخن از گنجاندن اصل «ولایت فقیه» در قانون اساسی گفته شد، برجسته‌ترین دلیلی که نیروهای لیبرال برای مخالفت با آن در دست داشتند، این بود که ولایت فقیه، قدرت متمرکز و انحصاری پدید می‌آورد و همۀ امور حاکمیتی را به ارادۀ یک نفر گره می‌زند و حقوق سیاسی مردم را از میان می‌برد. آنها معتقد بودند که ولایت فقیه، با وعده‌های انقلاب در دورۀ نهضت، تعارض دارد و نوعی شاه‌سالاریِ دینی به وجود می‌آورد که حاصلش تبدیل استبداد سطلنتی به استبداد دینی است. امروز پس از گذشت بیش از چهار دهه، مهدی نصیری همان منطق را - البته با بیانی ضعیف و سطحی نسبت به گذشته - مطرح می‌کند و نظام جمهوری اسلامی را از لحاظ این‌که در آن ولی فقیه حضور دارد، مبتلا به یکه‌سالاری می‌انگارد. او در یادداشت اخیرش نیز مانند گذشته، کوشیده همۀ چالش‌های واقعی و موهوم را به «یک شخص» نسبت بدهد و او را «علت‌العلل مشکلات» معرفی کند؛ این شخص، ولی فقیه است. ۲. کسانی که «تصویر استبدادی» از ولایت فقیه دارند و از این جهت، این آموزه را برنمی‌تابند، در حقیقت از عنصر جوهری و ذاتی انقلاب عبور کردند و پرچم «سکولاریسم سیاسی» را به دست گرفته‌اند. در اینجا دیگر سخن از «نقد عملکردها» در میان نیست، بلکه آشکارا، اینان در مسیر «نفی بنیان‌ها»یی قرار گرفته‌اند که سازۀ هویت‌بخش و تمایزآفرین در نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهند. روشن است در این حال، دیگر نمی‌توان چنین اشخاصی را خودی و در زمرۀ نیروهای انقلابی انگاشت. نقادی اینان از «مرزهای هویتی» و «خطوط قرمز ارزشی» عبور کرده است و آنها به «دیگریِ انقلاب» تبدیل شده‌اند. نقدهای میدانی و عینی، چه درست و چه نادرست، یک سخن است و نقدهای معرفتی و نظری که با ماهیت نظام، سرِ ناسازگاری دارند سخن دیگری است. این دومی، حکایت از آن دارد که برخی نیروهای سیاسی از قبیل نصیری، دچار «فرسایش اعتقادی» و «زوال هویتی» شده‌اند و به اردوگاه لیبرالیسم سیاسی پیوسته‌اند. نقدهای اینان، دیگر نقد نیست، بلکه «ساختارشکنی» و «هویت‌ستیزی» است. نزاع وی از پاره‌ای مفاسد اقتصادی آغاز شد و اینک به تضاد ایدئولوژیک رسیده است؛ تا آنجا که او در یک سیر قهقرایی به ورطۀ لیبرالیسم سیاسی فرو غلتیده است. این در حالی است که حتی بخش مرکزی جبهۀ اصلاحات نیز که ماهیت لیبرال داشت، دست‌کم این‌گونه رسوا و عیان، در برابر ولایت فقیه به صف‌آرایی نپرداخت. هنگامی که او از «جمهوری اسلامی» به «جمهوری سکولار» رسیده است، طبیعی است که خواهان برچیدن نظریۀ ولایت فقیه باشد. شیب دگردیسی او، بسیار تند و ناموجّه بود. آن تب آتشین کجا و این تجدیدنظر واپسین کجا؟! ۳. معنی مطلقه‌بودن ولایت فقیه، مداخلۀ ولی فقیه در همۀ شئون و ساحات نیست. در عمل نیز، آیت‌الله خامنه‌ای همواره از حضور در «اجرائیات»، پرهیز داشته و حتی در قلمرو اختیارهای خویش نیز، اغلب به «تفویض» رو آورده است. ایشان کوشیده است حضور حداکثری و جدی‌اش در طراحی «سیاست‌های کلّی نظام» باشد، ولی جالب است که حتی در اینجا نیز ایشان، نگاشتن سیاست‌ها را به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار کرده است و خود در نهایت، آن را ملاحظه می‌کند. ولی فقیه، از «روح معنوی و انقلابیِ نظام»، پاسداری می‌کند و اهتمام دارد که نظام، استحاله نشود و با اصالت‌های اسلامی و انقلابی، زاویه و فاصله پیدا نکند، اما با این قید که «اجرائیات» در اختیار نیروها و جریان‌هایی است که خود «مردم» در قالب مردم‌سالاری دینی، آنها را به قدرت می‌رسانند. ولایت فقیه، در برابر مردم‌سالاری دینی نیست، چون ولایت فقیه یعنی کوشش برای استمرار هویت اسلامی و انقلابیِ نظام، و مردم‌سالاری دینی یعنی مردم بتوانند کارگزاران را انتخاب کنند و «چرخش قدرت سیاسی» در اختیار مردم باشد. این امر به خصوص از این جهت اهمیت دارد که دولت به‌عنوان گرانیگاه بودجه و اختیار در حاکمیت، جملگی برآمده از «انتخاب مستقیم و مستقل مردم» بوده است و ازاین‌رو، همواره «نوسان‌های بزرگ» و «دگرگونی‌های فراوان» را تجربه کرده است. دهه‌های گذشته، دهه‌های تلاطم‌های سیاسی در دولت‌ها بود و کسانی در دولت‌ها حضور داشتند که نقطه‌های مقابل یکدیگر بوده‌اند. در عمل نیز هر یک از دولت‌ها، سیاست‌های خاص خودشان را به اجرا نهاده‌اند. این سعۀ صدر تا آنجاست که حتی دولتی که چشم به غرب دارد، می‌تواند هشت سال، حاکمیت و جامعه را در ایران به معادله‌های غربی، مشروط کند و به این ترتیب، از ارادۀ آیت‌الله خامنه‌ای تبعیت نکند. 🖇 منتشرشده در فارس: https://www.farsnews.ir/news/14020410000907/
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ختم مجرب برای بخت گشایی و ازدواج: برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم شریفه ذیل که مجرب است و مدت آن یک هفته است پیشنهاد میشود: هفتاد مرتبه آیه الکرسی هفتاد مرتبه سوره اخلاص هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند. این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. جاعلِ جایزه بگیر جایی در فرانسه ندارد ♦️هر دو دودند اما، این کجا و آن کجا؟ 🔹در بحبوحه حوادث دی ماه ۹۶، عکسی در رسانه‌های غربی به عنوان نماد اعتراض ایرانیان منتشر شد که تصویر دختر مثلا معترضی را با مشت گره کرده و در میان دود نشان می داد. ♦️عکاس که نه، طراح صحنه، یلدا معیری همکار نشریات زنجیره ای بود. او که با عکس جعلی، کاسبی کرده بود، بعد از آن که آب ها از آسیاب افتاد، اذعان کرد: دود نشان داده شده در عکس، مربوط به کپسول آتش نشانی بوده و نه گاز اشک آورِ القا شده! 🔹جالب این که همین فرد دغلباز، ضمن تامین سوژه برای جروزالم پست و آسوشیتد پرس و...، از انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی هم جایزه گرفت! ♦️تفاوت تصاویر این روزهای اعتراضات فرانسه با ایران، این است که آنجا ژورنالیست وطن فروش کم پیدا می شود تا صحنه آرایی و جعل عکس کند و معدود تصاویر منتشره، واقعی است. بماند که مثلا تشییع جوان۱۷ ساله قربانی شلیک پلیس، در سانسور کامل برگزار شد. 🔹تفاوت دوم این است که رسانه های غربی، هر قدر در قبال اتفاقات ایرانُ دروغ بافی و بزرگ نمایی می کنند، در قبال اتفاقات اروپا، مامور کوچک نمایی و سانسور هستند. @IMANI_mohammad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زمستان سخت و تابستان داغ اروپا - ۱ ۱) بیش از ۲۰ شهر فرانسه، دستخوش اعتراضات گسترده است. وخامت اوضاع موجب شده تا دولت در این مناطق، حکومت نظامی و منع رفت و آمد اعلام کند. ۴۵ هزار نیروی امنیتی با خودرو‌های زرهی در معابر مستقر شده‌اند. اتحادیۀ پلیس می‌گوید «در جنگ چریکی و خیابانی هستیم». بالغ بر ۲۰۰۰ نفر بازداشت، و صد‌ها نفر زخمی شده‌اند. چند هزار خودرو و ساختمان دولتی در آتش سوخته است. معترضان، نه سری دارند، نه شبکه‌ای از سیاستمداران پشت آنهاست و نه از سوی سرویس‌های خارجی هدایت می‌شوند. ۲) پاریس چهار ماه قبلُ شاهد تظاهرات چند میلیون نفری در اعتراض به شرایط اقتصادی و اجتماعی بود؛ اما به جایی نرسید. گزارش نیویورک‌تایمز درباره وضعیت فرانسه قابل تامل است: «طی چند شب، اعتراضات به شکلی تماشایی بالا گرفته است. از تولوز و لیل تا مارسی و پاریس، برخی معترضان به ایستگاه‌‌های پلیس حمله کرده‌اند. هیچ نشانه‌‌ای از کاهش خشم مردم در سرتاسر فرانسه به چشم نمی‌خورد. قتل جوان ۱۷ساله- که از نظر بسیاری، شبیه اعدام در ملاعام بود- افراطی‌ترین شکل خشونت را آشکار کرد و مانند کاتالیزور نارضایتی بود. شخصیت‌ های راست، از دولت می‌خواهند معترضان را سرکوب کند. اما معترضان و خشم آنها هیچ ‌جا نمی‌‌رود. جیگوی، یکی از هزاران معترض می‌‌گوید: من یک بزرگسال کاملاً بالغ هستم، اما هر زمان که خانه را ترک می‌‌کنم، مادرم عصبی به نظر می‌‌رسد. وقتی از من می‌خواهد مراقب باشم، به وضوح لرزش صدایش را حس می‌‌کنم. ما خسته شده‌‌ایم. فرانسه، سال‌ها مانند زودپز بوده و هر لحظه ممکن است شود». ۳) رئیس‌جمهور فرانسه، اعتراضات را به «شبکه‌‌های اجتماعی، بازی‌‌های رایانه‌ای و الکل» نسبت داده و اتحادیۀ پلیس فرانسه، معترضان را «اراذل و اوباش» خوانده است. مقامات فرانسوی می‌گویند بیشتر معترضان، جوان و نوجوان هستند؛ همان که پاییز گذشته به‌عنوان «نسل Z»، در ایران مورد تمجید قرار گرفته و تحریک به آشوب می‌شدند. بعید است در میان دولتمردان فرانسوی کسی باشد که سنت‌های الهی را درک کند. اما نظام فرانسه، تاوان بخش کوچکی از خیانت خود در حق ملت‌های دیگر (ایران، لبنان، سوریه، عراق، لیبی و الجزایر) را می‌پردازد. «هر عمل از خیر و شر، کز آدمی سر می‌زند/ آن عمل مزدش به زودی، پشت در، در می‌زند». ۴) ابعاد بحران، عمیق‌تر از ماجرای قتل نوجوان ۱۷ ساله و فراتر از مرزهای فرانسه است. اتفاقات اخیر، پیش درآمد زلزله‌ای بزرگ‌تر در اروپاست. این، درد زایمان «اروپای جدید» و «نظم تازه جهانی» است. اروپا، درگیر شده: بحران هویت، بحران معنویت ناشی از لیبرالیسم افسار گسیخته، بحران اجتماعی، بحران امنیت، بحران اقتصاد، و از همه مهم‌تر، بحران استقلال (از آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل) که بحران سیاست‌گذاری و راهبرد را موجب شده است. زمانی تصور می‌شد اوکراین، تنها قربانی آمریکا در تله‌گذاری برای روسیه است. اما اوکراین، تنها قربانی جاه‌طلبی آمریکا نبود و اقتصاد و امنیت آلمان و فرانسه و دیگران نیز قربانی شد. ۵) «زمستان سخت»، عبارتی نبود که مخالفان غرب جعل کرده باشند؛ هشدار صریح مقامات اروپایی بود. جوزپ بورل، ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ گفت: «زمستان سختی در انتظار اروپاست». همچنین بوریس جانسون نخست‌وزیر اسبق انگلیس، ۱۹ آذر ۱۴۰۱ گفت: «زمستان امسال برای کشور‌هایی که به گاز روسیه وابسته هستند، بسیار دشوار خواهد بود». اما وقتی همین ادبیات در رسانه‌های ایران بازتاب یافت، محافل غربگرا به دست و پا افتادند. آنها، چون جرات نمی‌کردند بگویند اربابان غربی غلط کرده‌اند که گفته‌اند زمستان سخت در انتظارشان است، نام هشدار دهندگان را حذف کردند و به رسانه‌های ایرانی حمله‌ور شدند! رسانه‌های غربگرا حالا پنج روز است که از زدن یک تیتر و تصویر برجسته درباره وضعیت در حال انفجار فرانسه عاجزند. 💢 ادامه دارد @IMANI_mohammad