28.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍جایی که اسرائیل فکرش را نمی کرد
👈در گفتگو با محمد مرندی
فساد، فراگیر نیست
«بعضیها یکجوری حرف میزنند که گویا همه فاسدند! نه آقا، اینجوری نیست؛ یک تعداد کمی فاسدند. بله! فساد، کمش هم زیاد است و باید با آن مواجهه بشود؛ اما اینهمه مدیر پاکدست در سرتاسر کشور در همهی دستگاهها وجود دارند، دارند زحمت میکشند؛ چرا به اینها ظلم میکنید؟ چرا خلاف میگویید؟ چرا به نظام اسلامی ظلم میکنید؟ در نظام اسلامی یک نفر هم نباید فاسد باشد؛ امّا آنچه وجود دارد، مثلاً ده فاسد است، نه ده هزار فاسد»
#امام_خامنه_ای، ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
4_6017101533605271058.mp3
7.74M
✍آیا پروژه اسرائیلی اتصال دریای سرخ به مدیترانه عملی است؟
👈در گفتگو با پریسا نصرآبادی
10.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍ویرانی که در سوریه به وجود آمده کمتر از غزه نبوده است.
👈گفتگو با هادی معصومی زارع
#خطبه_فدکیه قسمت 14
⚖️ و الْعَدْلَ تَنْسِيقاً لِلْقُلُوبِ وَ تَمْكِيناً لِلدِّينِ
و طاعَتَنا أَهْلَ الْبَيْتِ نِظاماً لِلْمِلَّةِ. وَ إِمامَتَنا أَماناً مِنَ الْفُرْقَةِ
و الْجِهادَ عِزّاً لِلْاِسْلامِ وَ الصَّبْرَ مَعُونَةً عَلَى اسْتِيجابِ الْأَجْرِ
و الْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ مَصْلَحَةً لِلْعامَّةِ، وَ النَّهْىَ عَنِ الْمُنْكَرِ تَنْزِيهاً لِلدِّينِ
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
⚖️ و عدالت را براى همسويى دلها و تثبيت دين
و پيروى ما اهلبيت را مايهى هم آهنگى ملّت قرار داد. امامت ما را برای درامان ماندن از تفرقه
و جهاد را شكوه و بزرگى اسلام و شكيبايى را ابزار جلب پاداش، پيشنهاد داد.
هم چنين امر به معروف را برای صالح شدن عموم مردمان و نهى از منكر را سبب پالایش دین از آلودگی ها
#فضائل_فاطمی_قرآن_روایت شماره 14
🔅وإِذْ قَالَتِ الْمَلَائِكَةُ يَا مَرْيَمُ إِنَّ اللَّهَ اصْطَفَاكِ وَطَهَّرَكِ وَاصْطَفَاكِ عَلَىٰ نِسَاءِ الْعَالَمِينَ🔅
و هنگامى را كه فرشتگان گفتند: «اى مريم، خداوند تو را برگزيده و پاك ساخته و تو را بر زنان جهان برترى داده است.
سوره آل عمران آیه 42
اباعبدلله(ع):
«..إِنَّ مَرْيَمَ كَانَتْ سَيِّدَةَ نِسَاءِ عَالَمِهَا وَ إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ جَعَلَكِ سَيِّدَةَ نِسَاءِ عَالَمِكِ وَ عَالَمِهَا وَ سَيِّدَةَ نِسَاءِ الْأَوَّلِينَ وَ الْآخِرِينَ...»
امام صادق(ع):
حضرت مریم سرور زنان زمان خود بوده اما بدرستیکه فاطمه سلام الله علیها سرور زنان عالم از ابتدا تا انتها است
📕 علل الشرائع ؛ ج1 ؛ 182