eitaa logo
اقتدار ولایی
1هزار دنبال‌کننده
15هزار عکس
21.5هزار ویدیو
249 فایل
مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی تاریخی ادبیات فارسی و تفسیر و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین
مشاهده در ایتا
دانلود
🖼️ تصاویری از عوامل انتحاری داعش در ایران و افغانستان و پاکستان و عراق ... در هیچ یک از تصاویری داعش چهره‌ها رو نمیپوشاند و یا تار نمیکرد ، و مسئولیت حادثه رو هم فوری قبول میکرد نه بعد از یک روز و نیم ! اخرین بار هم عامل تروریستی شاهچراغ بود که داعش تصاویرش را کامل نشان داد برای اولین بار است که داعش عوامل خود را با صورتی پوشیده و تارشده به نمایش میگذارد.
🟥 بیانیه داعش تحت هدایت صهیونیست‌ها صادر شد ♦️دم خروس صهیونیست‌ها از بیانیه داعش بیرون زد! ♦️ابتدا اینکه هیچ‌گاه سابقه نداشته است داعش در بیانیه‌هایش از عبارت «ایران» استفاده کند، بلکه این گروه تکفیری همواره ایران را «بلاد فارس» یا «ولایت خراسان» می خواند. ♦️دوم اینکه سابقه نداشته تصویر عامل تروریست عملیات که اتفاقاً در حین عملیات کشته شده به صورت محو شده منتشر شود! ♦️نکته سوم اینکه هیچ‌گاه بیانیه پذیرش مسئولیت عملیات‌های داعش با تأخیر ۳۰ ساعته منتشر نمی‌شود، بلکه داعش قبل از هر عملیات حتی تصاویر بیعت و بیانیه پذیرش مسئولیت را آماده و بلافاصله بعد از اجرای عملیات منتشر می‌کند. ♦️اساساً روش داعش برای اجرای عملیات ابتدا تهدید، سپس فتوا و بعد اجرای عملیات و بلافاصله انتشار بیانیه پذیرش مسئولیت عملیات است. ♦️در حالی که در این عملیات ابتدا اقدام تروریستی انجام شد و بعد از آن فتوا و تهدید و بیانیه با تأخیر منتشر گردید! ♦️نکته چهارم ادبیات سیاسی این بیانیه است که با ادبیات همیشگی داعش تفاوت اساسی دارد و مشخص می کند نویسنده بیانیه به هیچ وجه داعش نبوده است. ♦️درواقع بیانیه‌ای که داعش با تأخیر در پذیرش مسئولیت حادثه تروریستی کرمان منتشر کرد را سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تنظیم کرده بود و خلافت داعش صرفاً انتشار آن را از رسانه‌های رسمی خود بر عهده داشته است.
🟥 بازی فریب با کارت داعش ♦️بعد از عملیات تروریستی مزار حاج قاسم، اکانت‌های صهیونیست‌ها پیروزمندانه توییت ول می‌کردند اما آمریکا و اسرائیل کودک کش پس از احساس جدیت در ایران و محور مقاومت، با ترس عقب نشینی کرده و به داعش عزیز شان فرمان دادند که مسئولیت کل عملیات را به عهده بگیرد!! ♦️داعش فرزند آمریکا و شاگرد اسرائیل است و جنایتکاریست که پیمانکار این جنایت بوده؛ اما کارفرما و اصلی، رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند. ♦️به همین جهت رهبر انقلاب تاکید کردند هم «دستهای آلوده به خون بیگناهان» و هم «مغزهای مفسد و شرارت‌زا» که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، مجازات خواهند شد. ✍حمیدرضا ابراهیمی
🟥 فرمانده سپاه: انتقام این شهیدان قبل از شهادت گرفته شده است سردار سلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای کرمان: انتقام شهیدانمان گرفته خواهد شد. اما می خواهم بگویم انتقام این شهیدان قبل از شهادت گرفته شده است. این شهادت‌ها بازتاب شکست‌های سختی است که بر پیکره استکبار وارد شده است. ما فرمان رهبر انقلاب را شنیدیم و به‌دنبال تحقق آن پیش خواهیم رفت @abuhossein
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🟥 🟥 به آنها بپیوندید حتی سینه‌خیز روی برف رسول خدا صلوات الله علیه: ♦️هنگامی که پرچمهای سیاه را دیدید که از خراسان (ایران) می‌آیند، به سوی آنان بشتابید؛ گرچه با سُر خوردن روی برف‌ها. به درستی که میان آنان، خلیفه (و نائب) مهدی است. « اذا رایتم الرایات السود قد اقبلت من خراسان فاتوها و لو حبوا علی الثلج فان فیها خلیفة المهدی» کشف الغمة اربلی ج ۲ ص ۲۷۳؛ مسند احمد ج ۳ ص ۲۷۲؛ کنز العمال متقی هندی ج ۱۴ ص ۲۷۳ ♦️هدایتگر بودن پرچمهای سیاه خراسانی، یاوران آخرالزمانی انقلاب امام زمان علیه‌السلام، حرکت از سمت به سوی جهت یاری دین خدا امام محمد باقر علیه‌السلام: پرچمهای سیاهی از خراسان بیرون می‌آید و به جانب کوفه (عراق) به حرکت درمی‌آید. چون مهدی علیه‌السلام ظاهر شود، اینان کسی را برای بیعت نزد آن حضرت می‌فرستند. «تنزل الرایات السود حتی تخرج من خراسان الی الکوفة فاذا ظهر المهدی بعث الیه بالبیعة» الغیبة شیخ طوسی ص۴۵۲ ح۴۵۷ ♦️ صاحبان این انقلاب شیعی آخرالزمانی که در روایات به آنها، اهل فارس، قوم مشرق، اهل طالقان، خراسانی‌ها، قوم سلمان و... نیز گفته شده، ابتدا به همراه مردی از قم قیام میکنند و پس از عبور از وقایع و حوادثی، به رهبری سید خراسانی عزیز و فرماندهی شعیب_بن_صالح (فرمانده اصلی نظامی جبهه مقاومت)، جهت دفاع از عراق و مردم آن، وارد این کشور می‌شوند و بر سفیانی در جنگی سخت، غلبه میکنند. ♦️سپس فرستادگان خود را برای صحت سنجی حضور و ظهور امام و بیعت با ایشان، راهی میکنند. رسول خدا صلوات الله علیه: ♦️هنگامی که پرچم های سیاه را دیدید که از خراسان (ایران) می‌آیند، به سوی آنان بشتابید؛ گرچه با سُر خوردن روی برف‌ها. به درستی که میان آنان، خلیفه (و نائب) مهدی است. « اذا رایتم الرایات السود قد اقبلت من خراسان فاتوها و لو حبوا علی الثلج فان فیها خلیفة المهدی» کشف الغمة اربلی ج ۲ ص ۲۷۳؛ مسند احمد ج ۳ ص ۲۷۲؛ کنز العمال متقی هندی ج ۱۴ ص ۲۷۳ ♦️هدایتگر بودن پرچم های سیاه خراسانی، یاوران آخرالزمانی انقلاب امام زمان علیه‌السلام، حرکت از سمت به سوی جهت یاری دین خدا امام محمد باقر علیه‌السلام: پرچم های سیاهی از خراسان بیرون می‌آید و به جانب کوفه (عراق) به حرکت درمی‌آید. چون مهدی علیه‌السلام ظاهر شود، اینان کسی را برای بیعت نزد آن حضرت می‌فرستند. «تنزل الرایات السود حتی تخرج من خراسان الی الکوفة فاذا ظهر المهدی بعث الیه بالبیعة» الغیبة شیخ طوسی ص۴۵۲ ح۴۵۷ ♦️ صاحبان این انقلاب شیعی آخرالزمانی که در روایات به آنها، اهل فارس، قوم مشرق، اهل طالقان، خراسانی‌ها، قوم سلمان و... نیز گفته شده، ابتدا به همراه مردی از قم قیام می کنند و پس از عبور از وقایع و حوادثی، به رهبری سید خراسانی عزیز و فرماندهی شعیب_بن_صالح (فرمانده اصلی نظامی جبهه مقاومت)، جهت دفاع از عراق و مردم آن، وارد این کشور می‌شوند و بر سفیانی در جنگی سخت، غلبه می کنند. ♦️سپس فرستادگان خود را برای صحت سنجی حضور و ظهور امام و بیعت با ایشان، راهی میکنند.
💎✨سید خراسانی در روایات اهل بیت عصمت علیهم السلام ❤️🌼رسول خدا صلوات الله علیه: ♦️هنگامی که پرچمهای سیاه را دیدید که از خراسان (ایران) می‌آیند، به سوی آنان بشتابید؛ گرچه با سُر خوردن روی برف‌ها. به درستی که میان آنان، خلیفه (و نائب) مهدی است. « اذا رایتم الرایات السود قد اقبلت من خراسان فاتوها و لو حبوا علی الثلج فان فیها خلیفة المهدی» کشف الغمة اربلی ج ۲ ص ۲۷۳؛ مسند احمد ج ۳ ص ۲۷۲؛ کنز العمال متقی هندی ج ۱۴ ص ۲۷۳ ♦️هدایتگر بودن پرچم های سیاه خراسانی، یاوران آخرالزمانی انقلاب امام زمان علیه‌السلام، حرکت از سمت به سوی جهت یاری دین خدا امام محمد باقر علیه‌السلام: پرچم های سیاهی از خراسان بیرون می‌آید و به جانب کوفه (عراق) به حرکت درمی‌آید. چون مهدی علیه‌السلام ظاهر شود، اینان کسی را برای بیعت نزد آن حضرت می‌فرستند. «تنزل الرایات السود حتی تخرج من خراسان الی الکوفة فاذا ظهر المهدی بعث الیه بالبیعة» الغیبة شیخ طوسی ص۴۵۲ ح۴۵۷ ♦️ صاحبان این انقلاب شیعی آخرالزمانی که در روایات به آنها، اهل فارس، قوم مشرق، اهل طالقان، خراسانی‌ها، قوم سلمان و... نیز گفته شده، ابتدا به همراه مردی از قم قیام میکنند و پس از عبور از وقایع و حوادثی، به رهبری سید خراسانی عزیز و فرماندهی شعیب_بن_صالح (فرمانده اصلی نظامی جبهه مقاومت)، جهت دفاع از عراق و مردم آن، وارد این کشور می‌شوند و بر سفیانی در جنگی سخت، غلبه میکنند. ♦️سپس فرستادگان خود را برای صحت سنجی حضور و ظهور امام و بیعت با ایشان، راهی میکنند. رسول خدا صلوات الله علیه: ♦️هنگامی که پرچم های سیاه را دیدید که از خراسان (ایران) می‌آیند، به سوی آنان بشتابید؛ گرچه با سُر خوردن روی برف‌ها. به درستی که میان آنان، خلیفه (و نائب) مهدی است. « اذا رایتم الرایات السود قد اقبلت من خراسان فاتوها و لو حبوا علی الثلج فان فیها خلیفة المهدی» کشف الغمة اربلی ج ۲ ص ۲۷۳؛ مسند احمد ج ۳ ص ۲۷۲؛ کنز العمال متقی هندی ج ۱۴ ص ۲۷۳ ♦️هدایتگر بودن پرچم های سیاه خراسانی، یاوران آخرالزمانی انقلاب امام زمان علیه‌السلام، حرکت از سمت به سوی جهت یاری دین خدا امام محمد باقر علیه‌السلام: پرچم های سیاهی از خراسان بیرون می‌آید و به جانب کوفه (عراق) به حرکت درمی‌آید. چون مهدی علیه‌السلام ظاهر شود، اینان کسی را برای بیعت نزد آن حضرت می‌فرستند. «تنزل الرایات السود حتی تخرج من خراسان الی الکوفة فاذا ظهر المهدی بعث الیه بالبیعة» الغیبة شیخ طوسی ص۴۵۲ ح۴۵۷ ♦️ صاحبان این انقلاب شیعی آخرالزمانی که در روایات به آنها، اهل فارس، قوم مشرق، اهل طالقان، خراسانی‌ها، قوم سلمان و... نیز گفته شده، ابتدا به همراه مردی از قم قیام می کنند و پس از عبور از وقایع و حوادثی، به رهبری سید خراسانی عزیز و فرماندهی شعیب_بن_صالح (فرمانده اصلی نظامی جبهه مقاومت)، جهت دفاع از عراق و مردم آن، وارد این کشور می‌شوند و بر سفیانی در جنگی سخت، غلبه می کنند. ♦️سپس فرستادگان خود را برای صحت سنجی حضور و ظهور امام و بیعت با ایشان، راهی میکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تحلیلگر اینترنشنال: آقای خمینی [عليه الرحمه] جامعه را به شدت مدرن کرد 📌در نظام پهلوی بخش عمده‌ای از جامعه زنان نمی‌توانستند در نظام آموزش عالی تحصیل کنند. در تلویزیون دوران ، زنان جایی نداشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 محسن هاشمی که سندی رو نکرد، بقیه مدعیان هم چیزی در چنته ندارند، اما این فیلم، سندی روشن برای پاسخ به ادعای کذب محسن هاشمی رفسنجانی که گفت: آيت الله مصباح اعتقادی به رای مردم نداشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙استاد حسن عباسی 🔻دانشگاه صنعتی امیرکبیر سال 1397 🔰جنگ ارزی چگونه رخ داد ؟ ✔️🔸پاسخ علمی و مستند به دروغ اصلاح طلبان که مشکلات را متوجه رهبر انقلاب می کنند و مردم را نسبت به ولایت فقیه بدبین و از پاسخگویی به خیانت های خود رو به جلو فرار می کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🛑 شعر جدید «افشین علاء» پیرامون حادثه تروریستی کرمان و حواشی علی کریمی 🔹️غذای نذری و شربت؟ چه گفت مردک پست؟ گدای اجنبی افسار خود چگونه گسست؟ 🔹️زبان الکن این لات، ازچه لال نشد؟ میان دست‌ پلیدش قلم چرا نشکست؟ 🔹️دهن‌کجی به شهیدان و ادعای شعور؟ مجیزگویی خصم و به خلق، ضربت شست؟ 🔹️کسی که نان سگان می‌خورد چه می‌فهمد؟ غذا و شربت نذری نشانه‌ی شرف است 🔹️حرام‌خوار چه داند که شد به کام شهید نه نان و شربت نذری، که می ز جام الست 🔹️به خویش غره نگردد! خطاب من نه به اوست که شأن شاعر دل‌خون کجا و جاهل مست؟ 🔹️دلم پر است نه از او که نیست جز مگسی دلم پر است ز مصدرنشین سفله‌پرست 🔹️دلم پر است از آنان که اسوه می‌سازند به دست خویش برای جوان ز مردم پست 🔹️ز صاحبان مناصب که از خصومت‌شان هر آن‌که ناصح و دلسوز بود و نخبه، نرست 🔹️هر آن‌که گیشه پسندید، نورچشمی شد هر آن‌که شوت بلد بود و گل، به صدر نشست 🔹️گناه را ز سلبریتیان مبین که نظام خودش به تازه به دوران رسیدگان دل بست 🔹️برای مردم دانا رسانه هست؟ که نیست سخن‌شناس و هنرور به خانه نیست؟ که هست 🔹️ز مدح و نوحه، جوانان چقدر گریه کنند؟ ز نطق‌های شعاری چه آورند به دست؟ 🔹️خطای شیوه‌ی تبلیغ و حکمرانی ماست گدای غرب، اگر حرمت شهید شکست...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حاج قاسم سلیمانی خطاب به سیدحسن نصرالله: اگر میخواهید نیروها در مسیر بمانند آنها را به علامه مصباح وصل کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️داریوش ارجمند: حاج قاسم دنباله شاهنامه و مثل رستم مرزبان ایران بود/ شهید سلیمانی یک مرد فرهنگی است 🔸همه ما تربیت شده مادرانمان هستیم. حضرت فاطمه (س) مادر همه ما و جهانیان است. 🔸حاج قاسم می‌گفت من آرزو نداشتم سلاح به دست بگیرم، برای اینکه او یک مرد فرهنگی است. ای کاش می‌توانستیم فرهنگ حاج قاسم را متبلور کنیم. 🔸من حاج قاسم سلیمانی را دنباله همه فرهنگ ایران می‌دانم. حاج قاسم را دنباله همه شاهنامه و دنباله رستم می‌دانم که مرزبان هفتصد ساله این مملکت بوده و سلیمانی هم تا روزی که زنده بود مرزبان مملکت من بود. 🔸اولین باری که در تالار رودکی سردیس آقای سلیمانی را بوسیدم، در فضای مجازی گفتند بت پرستی مدرن است! گفتم صد بار دیگر هم می‌بوسم، حرف دلم را زدم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ حلقه‌های دفاعی اسرائیل در منطقه و جهان چه هستند؟ رژیم صهیونیستی علی‌رغم افراطی که در کشتار عریان انجام می‌دهد هنوز مورد حمایت آمریکا و اروپاست و از سوی دولت‌های عربی و مسلمان هم اقدام جدی و عملی علیه او صورت نمی‌گیرد. چرا؟ ویدیوی این برنامه را در اینجا ببینید: یوتیوب: youtu.be/Ra-xmgtL1fc آپارات: aparat.com/v/lpR4E 01:25 اسرائیل در مرکز یک شبکه تار عنکبوتی قرار دارد که سه حلقه پیرامون آن را فراگرفته و از آن دفاع می‌کنند. این سه حلقه به ترتیب از بیرون به درون: ۱- حلقه یکم: صهیونیسم آمریکایی ۲- حلقه دوم: صهیونیسم اروپایی ۳- حلقه سوم: در منطقه: 20:00 مهمترین حلقه دفاعی اسراییل، همین خانواده‌ها و آل‌ها در راس برخی دولت‌های عربی و به ظاهر مسلمان هستند: آل سعود عربستان، آل هاشم اردن، آل نهیان امارات، آل ثانی قطر، آل صباح کویت و ... راه خلاص شدن از دست رژیم، رفتن این آل‌هاست. رژیم صهیونسیتی به نیابت از کل غرب با کل مستضعفین عالم می‌جنگد. 10:20 عمق استراتژیک اسراییل و انقلاب اسلامی 32:40 جنگ غزه موج بیداری ملت‌ها را تقویت کرد امروزه موج بیداری ملت‌ها حداقل سه دسته بیداری را شامل شده است: ، بیداری معنوی ، بیداری فکری. امام خامنه‌ای در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ در فضای بیداری اسلامی در کشورهای عربی، فرمودند که حتما موج بیداری به «قلب اروپا» هم خواهد رسید. امروز نشانه‌های این بیداری در ملت‌های اروپایی و آمریکایی و آسیایی و آفریقایی دیده می‌شود. الحمدالله رب العالمین. 🖋حسام الدین حائری زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هالیوود راز سقوط را بر ملا کرد. در این فیلم نشان می‌دهد که چطور آمریکا با عملیات "فریبِ سیستم فرماندهی و کنترل" یک هدف دورغین را به رادار نشان می‌دهد و پس از شلیک موشکِ سیستم دفاعی، آن موشک را به سمتِ هدفی واقعی که ماهیتِ خودی دارد هدایت می‌کند. منظور از فریب فرماندهی و کنترل (Command & Control Deception) با اختصار CCD، اعمال نوعی از عملیات سایبرنتیک است که توسط آن حداقل یکی از ارکان سایبر ـ یعنی رکن محاسبات (پردازش اطلاعات)، رکن ارتباطات (انتقال اطلاعات) یا رکن کنترل (تغذیه‌ی اطلاعات) ـ به‌گونه‌ای دستخوش تغییر شود که سامانه توانِ تشخیصِ میان اقدام واقعی یا غیر واقعی را نداشته باشد. مبتنی بر سندی که چند ساعت! پیش از سانحه‌ی هواپیمای اوکراینی توسط سازمان هوانوردی فدرال آمریکا (FAA)صادر شده، برای ورود پروازها به «منطقه‌ی تهران» هشدار اضطراری داده شده و علت آن دقیقاً امکان خطای محاسباتی (mis-calculation) و خطای شناسایی (mis-identification) بیان شده است! که هر دو مورد ذیل CCD قرار دارد. حالا هالیوود در جدیدترین نسخه‌ از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن دقیقاً این عملیات را دراماتیزه و استفاده کرده است، تنها موضوع را از آسمان به زیر دریا برده تا متهم به افشاگری یکی از پر چالش‌ترین پرونده‌های سقوط در سه دهه‌ی اخیر نشود. ♦️ سهیل سلیمی 🔸نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان 🔸 متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی 🔸 مشاور رسانه‌ای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران ⏯aparat.com/SOHEIL_SALIMIsoheilsalimi.blogsky.com 🆔@SOHEILSALIMI
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا