eitaa logo
🌴سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اصفهان🌴
831 دنبال‌کننده
15هزار عکس
6.2هزار ویدیو
1.2هزار فایل
🕜
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعتراف یک قاتل در مترو!!! 🔹من هم توی قتل این شهید شریکم! اما دستگیرم نکردند!!! 🔹سهم ما از خون این شهید چیه؟!
🔴شهادت ۲ نیروی سپاه در حادثه انفجار دامغان روابط عمومی سپاه دامغان: 🔹در پی بروز حادثه انفجار حین تفکیک وجداسازی مهمات ضایعاتی در مرکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه دامغان دو تن از کارکنان این مرکز به نام‌های جمال شبستانی و علی علی حسینی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و سه نفر دیگر از کارکنان نیز مجروح و در بیمارستان بستری و در حال درمان هستند. 🔹با تبریک و تسلیت شهادت شهدای این حادثه به خانواده‌های معظم و نیز همکاران شریف آنان متعاقباً آیین‌های تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهیدان اعلام خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹به یاد همه معلمان شهید 🌹شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر، شهید مفتح، شهید مطهری، شهید شهریاری،شهید علی‌محمدی، شهید همت، شهید هادی و...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠قول گرفتن از حضرت عزرائیل (ع) 🔸 استاد مسعود عالی ┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈ 🔹تلنگری زیبا برای همه ما
نشانه‌های مداخله امنیتی غربی‌ها در امر اجتماعی حجاب/ پرداخت ساعتی ۳ تا ۵ دلار برای تابوشکنی! تسنیم نوشت: 🔹در کنار اقدامات سیاسی و امنیتی معمول، یکی از پروژ‌ه‌های معمول دشمن، عرفی‌سازی بی‌حجابی از طریق استخدام و اجیر کردن افرادی است که با پوشش‌های عجیب و غریب و تابوشکنانه در خیابان‌ها تردد می‌کنند تا نوع خاصی از پوشش مغایر با هنجارهای جامعه ایرانی عادی‌سازی شود. 🔹خودِ بحث میزان حجابی که افراد در جامعه دارند یک مسئله‌ اجتماعی و فرهنگی است،‌ و این اصلی‌ترین و فراگیرترین نکته درباره حجاب است امّا مداخله‌ای که به صورت هدفمند در نُرم‌ها و هنجارها می‌شود هم باید در نظر گرفت. 🔹برخی مراجع انتظامی و امنیتی حاکیست که اخیراً چندین فرد دستگیر شده‌اند که به گفته خودشان صرفاً ماموریت داشته‌اند تا با دریافت دستمزد، با نوع پوشش بخصوصی که با هنجارهای ایرانی همخوانی ندارد در خیابان‌ها تردد کنند. 🔹یکی از این خانم‌ها که بازداشت شده در این باره گفته است: «برای هر ساعت تردد با وضعیت تابوشکنانه در تهران به ما گفته بودند که مبلغ ۳ الی ۵ دلار به ما پرداخت می‌‌کنند».