eitaa logo
|عطرمشکاتـــ
1.5هزار دنبال‌کننده
14.1هزار عکس
4.2هزار ویدیو
107 فایل
اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج:)🌱 برای‌‌ِآمدنت تمامِ‌مردمِ‌شهررا دعوت‌گرفته‌ام‌! چرانمی‌آیی‌؟ انتقادات‌وپیشنهاداتتو‌ناشناس‌بگو:) : payamenashenas.ir/موسسه عطر مشکات ادمین: @Ghorbat1190 "موسسه‌عطرمشکات‌و‌بنیادمهدی‌موعودعج‌استان‌همدان"
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👥قرار ما منتظران ظهور 🔆در این جمعه شـــ✨ـــب با قراٸت دعای فرج به نیابت از طرف: 🌼۱٤ معصوم، حضرت خدیجه، ام البنین، زینب، رقیه و عباس علیهم السلام @Etr_Meshkat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
#فراز_ دعای _ ندبه 🍃این صاحب یوم الفتح و ناشر رایة الهدی 🍃 کجاست صاحب روز فتح و برافرازندهٔ پرچم هدایت در جهانیان 🌹سلام مولای مهربانم @Etr_Meskhat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
29رعد الَّذِينَ آمَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ طُوبَى لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ(۲۹) » [همان كسانى كه ايمان آوردهاند و دل‌هايشان به ياد خدا آرام مىگيرد. آگاه باش كه با ياد خدا دل‌ها آرامش مىيابد* كسانى كه ايمان آورده و كارهاى شايسته كردهاند. خوشا به حالشان و خوش سرانجامى دارند] ۱) علی بن ابراهیم گوید: مقصود از «الَّذِینَ آمَنُواْ» شیعیان هستند و مقصود از «ذِكْرِ اللّهِ» امیر مؤمنان علیه السلام و امامان علیهم السلام هستند. سپس فرمود: «أَلاَ بِذِكْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ* الَّذِینَ آمَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ طُوبَی لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ» یعنی خوش سرانجامی.«۱» ۲) از انس بن مالك روایت شده است كه از حضرت محمد صلی الله علیه و آله روایت كرده است كه فرمود:‌ «الَّذِینَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِكْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِكْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ» سپس به من فرمود: ای فرزند اُمّ سُلَیم! می‌دانی اینها چه كسانی هستند؟ پرسیدم: ای رسول خدا!‌ كیانند؟ فرمود: مقصود، ما اهل بیت و شیعیان ما هستند. -تفسیر قمی، ج ۱، ص ۳۶۶. - تفسیر قمی، ج ۱، ص ۴۰۲. @Etr_Meshkat
💠حضرت آیت الله بهجت: 🔷تمام شیعیان به منزله اولاد فاطمه سلام الله علیها هستند ولی خدا می داند که چه کارهایی می کنیم که شاید سبب شود آن حضرت از ما و کار ما ناراضی شود. 📚در محضر بهجت/ج1/ص183 @Etr_Meshkat
✨💠✨💠✨💠✨💠✨💠✨💠✨ 🌸🍃اسامی حضرت زهرا 🌸🍃 ✳️ مرضيه فاطمه زهرا (س) نه تنها به مقدرات خداوند راضي بودند، بلكه در مقام رضا به حدي رسيده بودند كه خداوند نيز از او راضي بودند. فاطمه (س)، راضيه بود، يعني در برابر هر سختي ايستادگي مي‌كردند و اعتراضي نداشتند. «مرضيه» بود، يعني در اين مقام به درجه اي رسيده بودند كه خداوند نيز اعمال او را تأييد مي‌كرد و از تمامي اعمال او راضي بود. پس فاطمه زهرا (س) مصداق كامل آيه «يا أيّتها النفس المطمئنه إرجعي إلي ربّك راضيه مرضيه» مي باشند. 📙ریحانه النبی ✨💠✨💠✨💠✨💠✨💠✨ @Etr_Meshkat
#فاطمیه [ شاید غریبترین واژه این روزها‌ی مدینه "علی" باشد...] @Etr_Meshkat
🌤#غیبت _نگار 🍃امروز 418970 روز است که عدالت در فراقت اشک ماتم می‌ریزد و کودکان اسیر غربتت این بقیه الله سر می دهند. 🌹یا صاحب الزمان لااقل با من بگو از حالت ای نیکو سرشت از نگاهت بهر حیدر برتر از باغ و بهشت رنگ رخسارت خبر می دهد از سر ضمیر چه کسی روی کتاب عمر تو پایان نوشت اللهم عجل لولیک فرج به حق زینب🌹 @Etr_Meskhat
↷❈🔅❂⚫️❂🔅❈↶ و گواهی می‌دهم که معبودی جز خداوند نیست و شریکی ندارد، که این امر بزرگی است که اخلاص را تأویل آن و قلوب را متضمّن وصل آن ساخت و در پیشگاه تفکر و اندیشه شناخت آن را آسان نمود. خداوندی که چشم‌ها از دیدنش بازمانده و.... @Etr_Meshkat
🔆💠🔆💠🔆💠🔆💠🔆💠🔆💠 ✅پاسخ به شبهه فاطمی شبهه👈4⃣ ✳️شبهه: صدیقه لقب عایشه است، نه لقب فاطمه زهرا(علیها السلام)! ✅پاسخ: ما فعلاً درباره لقب دختر گرامى پیامبر سخن نمى گوییم زیرا قطعاً او صدیقه طاهره است و پیشواى ششم حضرت امام صادق(علیه السلام) او را صدیقه مى خواند. (1) اما این که صدیقه لقب عایشه باشد، دلیلى بر آن نیست. چگونه مى توان او را صدیقه خواند با این که قرآن درباره او و حفصه مى فرماید: «اگر از کار خود توبه کنید به نفع شماست، زیرا دلهایتان از حق منحرف شده و اگر بر ضد او دست به دست هم دهید، کارى از پیش نخواهید برد، زیرا خداوند، یاور اوست و جبرئیل ومؤمنان نیکوکار و فرشتگان نیز در پى آنان از اوپشتیبانى مى کنند».[2] آیا کسى که این نوع، مورد خطاب باشد، مى توان گفت: او صدیقه است؟ این آیه به اتفاق مفسران اهل سنت در مورد عایشه و حفصه وارد شده است. در صحیح بخارى از ابن عباس نقل شده است که مى گوید: از عمر پرسیدم: آیا دو نفر از همسران پیامبر(صلى الله علیه وآله) که بر ضد او دست به دست هم داده بودند، چه کسانى بودند؟ عمر گفت: حفصه و عایشه بودند، سپس افزود: به خدا سوگند ما در عصر جاهلیت براى زنان چیزى قائل نبودیم تا این که خداوند آیاتى را درباره آنان نازل کرد و حقوقى براى آنان قرار داد(و آنها جسور شدند). (3) منابع:📝 [1]:کافی،ج۱،باب مولد الزهرا،حدیث4 [2]تحریم ،ایه ۴ [3]صحیح بخاری،ج۶،ص۱۹۵ 📖پاسخ به شبهه: آیت الله سبحانی 🔆💠🔆💠🔆💠🔆💠🔆💠🔆? @Etr_Meshkat