حرمت، پناهگاه دلهای خسته :)))🌱✨
[امروزِ زیبایِ مَن🤍]
دعاگوی تکتکِ ممبرای النحیط هستم :)🤏🏻💕
مشکلات ما آدما وقتی زیاد شد که برایِ حالِ بدمون هرکاری کردیم، حتی استوری هم گذاشتیم؛ ولی ده دقیقه نَنِشستیم پایِ سجاده!🚶🏽♀