eitaa logo
فاطمی
444 دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
4.6هزار ویدیو
156 فایل
تاسیس : ۹۹/۰۳/۲۷ ارتباط با مدیر کانال 👈 @farezva
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کلافه شدن مقام سابق دولت صهیونیستی در برابر سوالات مجری فرانس 24؛ حماس با تسلیحات ابتدایی اسرائیل را شکست داد! 🔹 اوفیر غندلمان سخنگوی سابق نخست‌وزیری اسرائیل در حالی به عنوان مهمان در شبکه فرانس24 حضور پیدا کرده بود که قادر به پاسخگویی به سوالات مجری نبود و از حاضر جوابی و استدلال‌های مجری برنامه در محکوم کردن اسرائیل سردرگم شده بود.
حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در آیین رونمایی از کتاب «به روایت دیگران» یادبود حسین عبداللهی مدیرمسئول فقید روزنامه اصلاح طلب آرمان ملی: 🔺 انحصار رسانه شکسته و مظلوم هم دارای تریبون شده و می‌تواند صدایش را برساند/اسرائیل در طول این سال‌ها مثل یک بچه لوس به همه چنگ می انداخت ▫️تعداد کشته ای که این دفعه از صهیونیست‌ها روی زمین مانده، خون‌شان رنگین‌تر از شهدای فلسطینی در طول این سال‌ها نیست؛ اما قدرت‌ رسانه‌ای آنها از بین رفته‌ است. یک موقعی اگر این اتفاق می‌افتاد چه فریادها و ناله‌هایی سر می‌دادند، اما امروز باید علت‌ها را بررسی کنند که چرا به چنین نقطه‌ای رسیده‌اند که امت اسلامی از چنین اتفاقی جشن می‌گیرد و مبارک تلقی می‌کند؟ کشتن افراد باعث شادی نمی‌شود؛ اما اینکه یک مظلوم توانسته‌ روی پای خودش بایستد، شادی‌آور است. 🔹در قضیه کشتار یهودیان، چشم آبی‌ها آنها را کُشتند، اما یهودی‌ها وقتی قرار است انتقام بگیرند به‌ اهالی فلسطین ظلم می‌کنند! وقتی امپراتوری رسانه ای شکست، این فضای یکسویه تا حد زیادی از بین رفت. 🔸عملیات طوفان الاقصی کار بسیار بزرگی است‌ و برای‌ اولین بار است که مظلومیت مدافعانه فلسطینی‌ها به‌ مظلومیت مهاجمانه تبدیل شده است. همچنین این اتفاق که انحصار رسانه شکسته و مظلوم هم دارای تریبون شده و می‌تواند صدایش را برساند، توان ظالمان را به شدت‌ پایین آورده و حتی در خود رسانه‌های غرب، اروپا و آمریکا آن گونه که سابقا از یک کشته، کشته‌ها ساختند، الآن نمی‌توانند حرفی بزنند؛ چرا که علاوه بر عقلایشان، رسانه‌ها هم به میدان می‌آیند و شبکه‌های اجتماعی هم وارد می‌شوند. ▫️اسرائیل در طول این سال‌ها یاد گرفته‌ بود یک‌جانبه مطالبه‌ کند و مثل یک بچه لوس که‌ پدر و مادری مثل آمریکا و اروپا دارد، به‌ همه چنگ می‌انداخت و هرکسی هم می‌آمد او را تأدیب کند، جیغ و داد می کرد و فریاد می‌زد! 🔹هیچ وجدانی از کشته شدن هیچ قومی‌ راضی نیست، اما اینگونه صحیح نبود که در این مدت اگر یک اسرائیلی یا آمریکایی کشته می‌شد همه دنیا باید به تشییع جنازه می رفت، اما 200 نفر فلسطینی کشته می‌شد و هیچ واکنشی نشان داده نمی شد!
🔴 خبرنگار بی‌شرفی که دروغ کثیف سر بریدن کودکان اسقاطیلی رو منتشر کرده نه فیلمی داره نه عکسی و نه حتی با چشم خودش دیده! 🔹‌ میگه همه اینا رو از سربازای حرومی شنیده فقط! اون هم در عصر گوشی های هوشمند نه عکس گرفتن نه فیلمی! 🔹‌ ‏ ارتش اسرائیل در پاسخ به پرسش خبرگزاری آناتولی درباره ادعای «سر بریده شدن نوزادان و تجاوز به زنان اسرائیلی»: هیچ اطلاعی که موید چنین ادعایی باشد در دست نداریم! 🔹‌ این هم برای بی مغزهایی که هر خبری رو بدون سند و عکس از اینترنشنال کثافت باور میکنن!
🔴استوری مادر نیکا در حمایت از اسرائیل رو‌ دیدید؟! 🔻هنوز هم‌ جای شبهه واسه کسی باقی مونده که پشت پرده آشوب‌های سال قبل چه کسانی بودند! 🌐
همیشه سفارش می کرد که این انقلاب با سختی و دادن خون مردم عزیز(شهدا) به دست آمد. شما هم باید رهرو امام و شهدا باشید و نگذارید این انقلاب به دست بیگانگان بیفتد و برای کوری چشم دشمنان در نماز جمعه و جماعت شرکت کنید. با دوستانش به نرمی صحبت می کرد و آن ها را به وحدت و همدلی تشویق می کرد و به ما سفارش می کرد که در گرفتن دوست خوب دقت داشته باشید و دوستی را انتخاب کنید که شما را به دین و ایمان دعوت کند.» ✍به روایت خواهر شهید 🌷 ●ولادت : ۱۳۳۱/۱۰/۱۱ ساری ●شهادت : ث۳۶۲/۷/۱۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥اینو ده‌بار باید دید و زار زد از این‌خنده‌های گریه‌دار... 💥 پدر برای آرامش دختربچه‌ش، بهش گفته این یه‌بازیه و هر وقت صدای بمب شنیدی باید بخندی! 💥۷۵ ساله که وضع اینه و خونه‌شون اشغال شده؛ 💥بعد یه عده ..... برای اشغال‌گرای کودک‌کش و جلّاد، ترحم میخرن..
🔞 تصاویر دلخراش از اهانت بی شرمانه صهیونیستها به پیکر شهدای فلسطین وحشی‌گری صهیونیستها در این کلیپ بره تو چشم کور بی عقلایی که میگن تو این حمله اسرائیل مظلوم واقعا شده❗️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 آمادگی مردم شیراز برای دیدار تاریخی با رییس جمهور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 رسانه های عبری: یک حادثه امنیتی در قلقیلیه در کرانه باختری رخ داد و تلفاتی بین نیروهای اسرائیلی رخ داد.
هدف اسرائیل از قطع آب غزه چیست و مقاومت چگونه می‌تواند واکنش نشان دهد؟ 1️⃣ هدف رژیم جنایتکار صهیونیستی از بستن آب بر روی ساکنان غزه، اولا جبران ناکامی میدانی و ثانیا گروگان گرفتن حیات غیرنظامیان برای معامله اسرای اسرائیلی است. ضمن اینکه بدینوسیله پروژه کوچاندن اجباری اهالی غزه را نیز دنبال می‌کند. 2️⃣ جبهه مقاومت اگرچه در مناطق مختلفی مثل جولان (بطور مشخص دریاچه طبریه) و انشعابات رود اردن، از قابلیت ایجاد اختلال فیزیکی و سایبری در سیستم توزیع آب شرب شهرک‌نشینان برخوردار است - و چه‌بسا علیرغم میل اولیه ناگزیر از مقابله‎به‎مثل شود تا ترمز نسل‌کشی را بکشد - در عین حال گزینه‌های موثر دیگری هم روی میز دارد. 3️⃣ از جمله سازماندهی حملات مستمر به حیفا و تأسیسات زیربنایی آن که می‌تواند پروژه کریدور هند به اروپا از طریق این بندر راهبردی را به محاق ببرد و رویاپردازی‌های رژیم برای آینده حیفا را به باد بدهد. 4️⃣ این تدبیر تلافی‌جویانه از رهگذر ناکارآمدسازی کانال بن‌گوریون، به تثبیت جایگاه کانال سوئز و احیای بندر بیروت نیز منجر می‌شود که با مناسبات ترانزیتی کشورهای مستقل سازگاری بیشتری دارد. 5️⃣ وفور بانک اهداف در حوزه حاکمیتی رژیم و اینکه مناطق تحت اشغال صهیونیست‌ها فاقد عمق استراتژیک است، دست مقاومت را باز گذاشته تا از سیاست "کوچ اجباری در برابر کوچ اجباری" رونمایی کند؛ امری که سخنگوی گردان‌های القسام به آن تصریح کرد. 6️⃣ اتباع رژیم تاب و تحمل زندگی زیر سایه حملات موشکی و تعطیلی خدمات دولتی و تهدید امنیت شغلی و روانی خود را ندارند و تداوم شرایط جنگی، به مهاجرت معکوس آنان از فلسطین سرعت می‌بخشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو یه دبیرستان برلین یکی از بچه ها پرچم فلسطین رو باز میکنه میبره بالا معلم پرچم رو زوری میگیره پرت میکنه زمین و یدونه میخوابونه توی گوش شاگردش(غیرقانونیه) . پسره هم خوب از خجالتش درمیاد :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تاریخ فلسطین 1.mp3
5.67M
🇵🇸🇵🇸 "تاریخ اشغال فلسطین از ابتدا تا کنون" قسمت 1⃣ 🇵🇸🇵🇸 * تاریخچه کشور فلسطین * فلسطین ابتدا در اختیار که بود؟ * نقش بریتانیا در سرنوشت فلسطین * صهیون به چه معناست؟ * صهیونیسم یعنی چه؟ و از کجا آمد؟ * "تئودور هرتسل" بنیانگذار صهیونیسم * سال ۱۸۹۷ میلادی نخستین کنگره جهانی صهیونیست * بریتانیا از وجود دولت صهیونیستی چه منفعتی میبرد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شگفتی افسر سابق اطلاعاتی آمریکا از عملیات حماس؛ معجزه و شاهکار نظامی در تاریخ مدرن! 🔹 اسکات ریتر افسر ارشد اسبق اطلاعات آمریکا: 🔹حزب الله و حماس از باهوش‌ترین افراد روی کره زمین هستند؛ آنها با یک سری عملیات توانستند هوش مصنوعی را در جنگ غزه فریب بدهند
به کاکتوس اگه زیاد آب بدی، بی‌حال می‌شه و کم‌کم می‌پوسه؛ اما این موضوع برای خیلی از گل‌های دیگه صدق نمی‌کنه. کاکتوس اگه نور نداشته باشه، می‌میره اما گل‌های زیادی هستن که بدون نور هم دووم میارن. ماهی اگه بیاد رو ساحل، انقدر بالا و پایین می‌پره تا نفسش بند میاد و خفه می‌شه؛ اما همون دریا، می‌تونه خیلی از حیوونای دیگه رو غرق کنه...! آبی که سیب زمینی رو نرم می‌کنه، تخم مرغ رو سفت می‌کنه؛ می‌بینی؟ تو زندگی نمی‌شه برای همه نسخه‌ی یکسان پیچید. تحمل آدما شبیه به هم نیست... یکی با غمی که از نظر بقیه کوچیکه داغون می‌شه :)
✍ آیت الله : سه‌ چیز برای حل معضلات و گرفتاری خیلی مؤثر است: 1⃣ اولی، کشتن گوسفند؛ 🔻 کسانی که تمکن مالی دارند، گوسفند ذبح کنند و به فقرا بدهند. کشتن گوسفند و خون‌ ریختن خیلی از بلاها را رفع می‌‌کند. 2⃣ دومی، حدیث کساء است. «و ادفعوا أمواج البلاء بالدّعاء»، پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) چندبار قسم ‌خوردند که اگر کسی این حدیث را بخواند، اگر غمگین باشد، غمش برداشته می‌‌شود، صاحب حاجت حاجتش برآورده می‌‌شود. 3⃣ سومی هم، چهارده‌هزار مرتبه صلوات فرستادن است. حالا چهارده‌هزار مرتبه را چندنفر یا در چند جلسه بفرستند فرقی نمی‌کند. ذکر صلوات برای اموات خیلی خاصیت دارد. گاهی من برای اموات صلوات را هدیه می‌‌کنم و اثرات عجیبی هم دیدم. 🔴 خواب دیدم فردی به چند نوع عذاب گرفتار است مقداری صلوات برایش هدیه کردم دوباره در خواب دیدم، الحمدلله صلوات‌ها او را نجات داده‌اند. کسی می‌‌گفت: مادرم چند‌سال قبل مرده بود، یک شب خوابش را دیدم، گفت: پسرم! هیچ‌چیزی مثل صلوات روح من را شاد نمی‌کند؛ بهترین هدیه که به من می‌‌دهی، این ذکر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تصاویر آخرالزمانی از وضعیت وحشتناک غزه 🔹 خون مظلوم تو را میخواند اشک معصوم تو را میخواند آه محروم تو را میخواند قلب مغموم تو را میخواند 🔹 العجل یا مهدی
ح
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی: لحن تند برخی دغدغه‌مندان بسیار دلپذیرتر از سخن منافقانه برخی‌هاست 🔺رئیس‌جمهور در استان فارس: 🔹حلقه‌های میانی و نخبگانی که در میان مردم قرار دارند، نگاه حساسی به مطالب دارند که این موضوع از نعمت‌های خدادادی است که باید قدر آن را دانست 🔹لحن تند برخی دغدغه‌مندان بسیار دلپذیرتر از سخن منافقانه برخی‌هاست، که در حضور ما سخنی بگویند و در خلوت کار دیگری بکنند