472.4K
صوت ۶ نقش رسانه ها در مراحل بحران
300.9K
صوت ۷ راهبردهای مواجهه سازمان های رسانه ای با بحران
🌷﷽🌷
موضوع کنفرانس
#قوت درفضای مجازی
باحضور و روشنگری: استادعلی قاسمی
⏰ ساعت گفتگو: ۲۳
🗓 زمان جمعه:۱۳۹۹/۶/۱۴
🌍 مکان:#ابرگروه_فدائیانامامخامنهایعزیز
🛑برای گفتگوی#آنلاین و مناظره با میهمان برنامه دوستان خود رابه این سمینار دعوت نمایید🛑
لینک #ابرگروه_فدائیانامامخامنهایعزیز
https://eitaa.com/joinchat/2128871435C7db9a13d97
لینک آرشیو کنفرانس
@Fedayeen
برخی راهکارهای قوی شدن در فضای مجازی
۱- باور و اجرای جدی «اقتصاد مقاومتی»
در فضای مجازی کشور از طریق رفع عمده نیازهای بازار داخل با مغز و دست و نوآوری جوانان ایرانی اعم از فناوری، محصولات، خدمات، خدمات، پهنای باند، تنوع محتوا، و به ویژه سرگرمی.
۲- نگرش به داده به عنوان یک دارایی ملی بسیار ارزشمند که صد البته در خدمت نیروی انسانی دانشمند و انگیزه مند ایرانی، منجر به توسعه خواهد شد.
۳- تشویق و اجبار به تحقیق و توسعه در صنعت و انجام پژوهشهای کاربردی در دانشگاهها به نحوی که از هر گونه تحریم فناوری توسط دیگران در امان باشیم و بتوانیم زیست بوم کیفی و روانی را برای ایرانیان فراهم کنیم.
۴- تعیین دقیق شاخصها و سختگیری و دقت وافر در ارزیابی محصول و خدمت بومی به نحوی که ایرانی از ایرانی بودن محمل مورد استفاده اش در فضای مجازی ببالد.
۵- تسهیل کسب و کار دانش بنیان به منظور ایجاد تنوع و رقابت و رشد و تعالی بخش خصوصی و بارش امید در دانشجویان و فارغ التحصیلان کشور.
۶- صادرات خدمات و محصولات فضای مجازی، به منظور گسترش بازار تقاضا.
چرا باید اینقدر برای خرید پهنای باند خارجی یعنی واردات پهنای باند هزینه کنیم؟ در مقابل چقدر صادرات داریم؟
۷- توسعه شبکه ملی اطلاعات به عنوان مکمل اینترنت در جغرافیای ایران، به عنوان یکی از زیرساختهای اصلی قوت در فضای مجازی.
حاکمیت داده و حکمرانی اطلاعات رکن اصلی در فضای مجازی هر کشوری است که میتواند مفهوم قویتر شدن در فضای مجازی را محقق کند و گفت: ما هم مثل کشورهای پیشرفته نیاز به باور، قانون، فناوری، صیانت و ارائه خدمات فراگیر ملی روی منابع دادهای ملی خود داریم.
توجه کنیم که قوت بدون کیفیت، صبر، پشتکار، قناعت، امید، سواد، رصد فناوری، همدلی، و جمع سپاری حاصل نمیشود.
909.7K
دو حوزه کلان فضای مجازی
۱-حوزه مصرف و کاربری
۲-حوزه تولید،مدیریت و حاکمیت