‹ #آیت ›
‹ 🤝✨ ›
و چه حس خوبی دارد که در زندگی
اجتماعیافرادسهمیدر رشد یکدیگر
دارند و چه زیبا این تصویر آن را به
نمایش گذاشته است :)) !
شاید خانواده،معلم،دوست و فردی
که در این جامعه و زندگی اجتماعی
با تو برخورد داشته است،بخشی از
زندگی توست و گر تو را حتی اندکی
در رشد و تعالی ات سهیم بوده . .
میبایست تشکر کرد ^^ *
#وجیها .
___ _
- @Fosselat | فُصلت -
هدایت شده از ‹ فُصِلت ›
بسماللهالرحمنالرحیم : )
حمتنزیلمنالرحمنالرحیم🌱
سلام،وقت بخیر✨❤️!
تو این روزا که میدونم خیلیهاتون
(دانشآموزودانشجوها) با امتحان
دست و پنجه نرم میکنید ؛ 📖
گفتم یکموضوع مهمی رو مطرح
کنم که برای عموم هم کاربردی و
لازم هست ^^ *
⏰ ساعت۱۹:۳۰ فردامنتظرتونم :)
____ _
‹ فُصِلت ›
‹ #خُلقِبد › ‹ Part ² › 🔥 - خُلق چه میکنه؟ « سیستمفعالسازشبکهایمغز » درموردش چیزی شنیدی؟ دید
‹ #خُلقِبد ›
‹ Part ³ › 🔥
- پژوهش باوِر .
سال ۱۹۸۱ آقای باوِر یک پژوهش
در تایید قسمت قبل انجام داد .
این آزمایش سه مرحله ای بود :
¹فردبهخوابمصنوعی(هیپنوتیزم)
بردهمیشدویکیازدواحساس'غم'
یا'شادی'بهشالقاءمیشد .
²درهمونحالتهیپنوتیزمداستانی
ازدیداردومردکهیکیآدمشادوفردی
دیگرغمگینبودیگفتهمیشد .
³ازفرد۲سوالمیشدکه:«بهکدوم
شخصیتاحساسنزدیکیبیشتر
داشتی؟»
جواب هر دو سوال کاملاً همسو
با احساسی بود که بهشون القاء
شده بود...
ــــــــ ـ
- @Fosselat | فُصلت -
37.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‹ #بیرنگ ›
‹ 🧕🏼💜 ›
دختر ایرانم . . .
کاری میکنم بگن حماسه سازم !
جز مادر و پدر از همه بی نیازم :)
- نوایدخترایرانباصدایآقای
#عبدالرضا_هلالی و
#سجاد_محمدی *
____ _
- @Fosselat | فُصلت -
هدایت شده از ‹ فُصِلت ›
بسماللهالرحمنالرحیم : )
حمتنزیلمنالرحمنالرحیم🌱
‹ فُصِلت ›
سلام،وقت بخیر✨❤️! تو این روزا که میدونم خیلیهاتون (دانشآموزودانشجوها) با امتحان دست و پنجه نر
سلام،اوقات خوش👋🏻😁.
اگر شما دانش آموز یا دانش جویی
پستهایامروز رو از دست نده🔥!
رفقایمن ؛ ببینم هشدارهاتون روی
ساعت ۱۹:۳۰ فعاله؟؟ 👀⏰
____ _
#قله
‹ فُصِلت ›
‹ #خُلقِبد › ‹ Part ³ › 🔥 - پژوهش باوِر . سال ۱۹۸۱ آقای باوِر یک پژوهش در تایید قسمت قبل انجام دا
‹ #خُلقِبد ›
‹ Part ⁴ › 🔥
- پژوهش آیسِن .
سال ۱۹۸۷ ، آیسِن پژوهش هایی
انجام داد که اون رو به این نظریه
رسوند:خُلق،باعثیادآوریخاطراتی
میشهکههمسوباخُلقماهستند !
دانشآموزانیکهخلقبدیداشتند،
وقتی خبر اخراج یک دانش آموز
رو میشنیدند،خاطرات و نمرات
بد و شکست های تحصیلی به
سرعت و فراوانی به ذهن شون
خطور میکرد . این موضوع در
مورد دانش آموزانی که موقع
شنیدنهمیناینخبر،خُلقِخوبی
داشتند،کمتر صدق میکرد ! ^^
ــــــــ ـ
- @Fosselat | فُصلت -
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‹ فُصِلت ›
سلام،اوقات خوش👋🏻😁. اگر شما دانش آموز یا دانش جویی پستهایامروز رو از دست نده🔥! رفقایمن ؛ ببینم ه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بابت تاخیر و بدقولی ازتون خیلی
معذرت میخوام و از همراهی تون
هم خیلی ممنونم☺️♥️✨!
____ _
قصد دارم درباره مسئله ای که
در جامعه ما خیلی فراگیره باهم
صحبت کنیم👌🏻🌱.
‼️ « یک بعدی بودن » ‼️
_____ _
‹ فُصِلت ›
قصد دارم درباره مسئله ای که در جامعه ما خیلی فراگیره باهم صحبت کنیم👌🏻🌱. ‼️ « یک بعدی بودن » ‼️ ___
یک بعدی بودن یعنی : فقط و
فقط در یک مسئله به خصوص
رشد پیدا کنیم و فقط از یکبعد
به زندگی نگاه کنیم ! 👀 ❌
____ _
* دانش آموز و دانش جوها👩🏻🎓👨🏻🎓
مثلا فقط درس خوندن و رشد پیدا
نکردن در بقیه مسائل ! 🧗♂
ما در رشد واقعی در زندگی احتیاج
داریم مثلا به کتابمتفرقهخوندن،
برقراری ارتباط با دیگران و...🌱🪐
____ _
یعنی تقریبا میشه بزرگنمایی(زوم)
روی یک مسئلهای که علاقه دارید
و داشتن پسزمینه در چیز های
دیگر و البته مورد نیاز😉♥️.
____ _
هدایت شده از ‹ فُصِلت ›
بسماللهالرحمنالرحیم : )
حمتنزیلمنالرحمنالرحیم🌱
‹ فُصِلت ›
‹ #خُلقِبد › ‹ Part ⁴ › 🔥 - پژوهش آیسِن . سال ۱۹۸۷ ، آیسِن پژوهش هایی انجام داد که اون رو به این
‹ #خُلقِبد ›
‹ Part ⁵ › 🔥
- اثر خُلق روی قضاوت ما .
آیسِنوهمکاراشیکپژوهشدیگر
انجامدادندکهببینیدآیاخُلقماروی
قضاوتمااثرداره!؟؟ آنهابهگروه
اولهدیهدادند(ایجادخُلقخوب)
بعدازآنهاخواستنددرمورددارایی
هاشون(مثلتلویزیونوماشین)
ارزیابیارائهکنند.ازگروهدومبدون
ایجادتغییردرخُلقشون،همین
سوالروداشتند.گروهاولارزیابی
مثبتتری ؛ نسبتبهگروهدوم
داشتند. خبپسممکنهزمانی
کهخُلقتخوبهاینکهدوستتیک
ساعتجلویآینهبهخودشمیرسه
روحملبرروحیهشکنی . ودریک
حالتیکهخُلقتخوبنیست،اون
رومغروربدونی !
ــــــــ ـ
- @Fosselat | فُصلت -
هدایت شده از ‹ فُصِلت ›
بسماللهالرحمنالرحیم : )
حمتنزیلمنالرحمنالرحیم🌱
‹ فُصِلت ›
‹ #خُلقِبد › ‹ Part ⁵ › 🔥 - اثر خُلق روی قضاوت ما . آیسِنوهمکاراشیکپژوهشدیگر انجامدادندکهبب
‹ #خُلقِبد ›
‹ Part ⁶ › 🔥
- دنیا امنِ یا ناامن؟
سال۱۹۸۳،آقایانجانسونوتُوِرسکی
پژوهش جالبی انجام دادند . آنها
به گروه اول خبر قتل فجیعی رو در
روزنامه نشون دادند و خُلق اونها
رو بد کردند . به گروه دوم هم یک
داستان معمولی (ایجادخُلقِخنثی)
دادند که بخونند. بعد هم،از هردو
گروهخواستند،فراوانیاحتمالمرگ
با اتفاقاتی مثل سرطان،بیماری
قلبی،یا حوادثی مثل آتش سوزی
رو برآورد کنند . احتمال وقوع این
حوادث در نظر گروهی که خُلق
منفی داشتند، جالبه که دو برابر
گروه دوم بود !!
ـــــــ ـ
- @Fosselat | فُصلت -