«بسم الله الرحمن الرحیم»
در تکرارِ شکوهِ یک جوانمردی❤️🔥 !
چگونه میتوان از شبِ هشتم گذشت، وقتی نامِ علیاکبر (ع) در میانهی میانهی آن حماسهی کربلا، شکوهِ بیمانندی داشت؟
شب هشتم، ما در جستجوی آن معنا هستیم؛ در پیِ یافتنِ آن ارادت در میانِ اشکها :)💔
✓فقط خواهران✓
🗓 زمان: [ساعت ۱۵:۳۰ ؛ ۱۴۰۵/۴/۱]
( به زمان و مکان جلسه توجه بشود )
🔗 درگاهِ حضور: گروه هیئت در پیامرسان بله
[جهت شرکت به آیدی @Sin_talabe_133 در ایتا ویس بفرستید ]
• هیئت مجازی دخترانهی روضة الحبیب •
زمان:
حجم:
519.5K
آدم قرار بود یه فقط بار بمیره
نه صدبار تو ده شـب :))
حماسِـہ [باحالِمناسب]
بابـا جون ببیـن چیشدی ..💔"
حاجی ما رو امشب سوزوندی ..
بگو چجور نوکری کردی که با آقا
امشب همدردی کردی ؟ :))