هدایت شده از -آیات الجنون-
+با چی خوشحال میشی؟
-یه بار دیگه تو بین الحرمین بخوابم..(:
کاشکی میتونستم خودمو تا کنم بزارم توی
چمدون یکی که داره میره کربلا
منم ببره با خودش :)
حماسِـہ [باحالِمناسب]
من که دو روز دور باشم میمیرم . .
وای به حالِ مادرش 💔:)