هدایت شده از -آیات الجنون-
+با چی خوشحال میشی؟
-یه بار دیگه تو بین الحرمین بخوابم..(:
کاشکی میتونستم خودمو تا کنم بزارم توی
چمدون یکی که داره میره کربلا
منم ببره با خودش :)
حماسِـہ [باحالِمناسب]
من که دو روز دور باشم میمیرم . .
وای به حالِ مادرش 💔:)
حماسِـہ [باحالِمناسب]
#نوستالژی
مکمل و ضبطش و بغضای ابرۍِ گلومون . .
حماسِـہ [باحالِمناسب]
*
نیازمند شباشم . .
از اونا کہ بارون میاد :)
حماسِـہ [باحالِمناسب]
*
یادمه هنوزم .
بارون میومد هنوز نم نمش قطع نشده بود
دعاۍِ ندبه بود سر مزارش 💔:)
رسیدیم سر جایگاه دیشب شبونہ خاکش کرده بودن میشد از رو پرچم روۍِقبر هم خاک نم زده شو حس کرد . .
چقد غربت داشت اولایِ آذر بودو هواشم اون موقع های صبح خیلی سرد :)
ولی اون کہ سرماش یه عمر بود استخونامونو
میسوزوند سردی قلبامون بود *
تو گرمش کردی رفیق 💔:))