𝗚𝗟𝗼𝗿𝗶𝗮
امید عجیبترین چیزیه که تو دنیا وجود داره.
عجیب ترین و قشنگترین حس!
یه چیزی که توی اوج نا امیدی مثل یه سنگ میمونه واسه عبور از رودخونه ✨
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
دودیزماژور؟ بشدت احساسی و حساس.
اینارو اذیت نکنین، چون تا بیان از خودشون دفاع کنن، اشکشون درمیاد و نمیدونن چیکار باید بکنن. دودیزماژور روحیه لطیفی داره و نیاز داره یکی همیشه حامیش باشه.
یه شخصیت ترسناک و بی رحمم دارن که اگه از کسی توهین بدجور ببینن، یا از ردفلگشون رد شین، نشونش میدنbtw .