eitaa logo
قرارگاه مردمی شهید حاجی‌زاده
190 دنبال‌کننده
81 عکس
26 ویدیو
1 فایل
﷽ کانال رسمی قرارگاه مردمی شهید حاجی‌زاده 🚩 #با_ما_همراه_باشید
مشاهده در ایتا
دانلود
50.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 گزارش ویدئویی راهپیمایی موتوری " اقتدار و همدلی" 🇮🇷 🚩 میدان ولیعصر (عج) 🚩 میدان انقلاب 🚩 میدان آزادی 🚩 خیابان جمهوری 🗓 ۱۴۰۴/۰۴/۰۴ 🚩 قرارگاه مردمی شهید حاجی‌زاده @G_shahidhajizadeh
📸 گزارش تصویری فعالیت میدانی و گشت شهری با موتور مــحلــه‌های تهــران 🗓 ۱۴۰۴/۰۴/۰۲ 🚩 قرارگاه مردمی شهید حاجی‌زاده @G_shahidhajizadeh
30.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 1⃣ درس‌اول از ده درس از تبیین آیه: وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ 📖 سوره آل‌عمران/ آیه۱۳۹ [ برگرفته از سخنرانی اخیر مقام‌معظم رهبری (در پیام دوم تلویزیونی) ] حجت‌الاسلام والمسلمین علی غوریانی رضوی 🗓 تیرماه ۱۴۰۴ 🚩 قرارگاه مردمی شهید حاجی‌زاده @G_shahidhajizadeh
🔻شبهات جنگ 1⃣ جنگ عقیدتی..... 🔶 شبهه: آیا جنگ ما با اسراییل یک جنگ عقیدتی، ایدیولوژیک به حساب میاد..... چرا ما باید به خاطر عقیده دشمن تراشی کنیم...؟ اسراییل جنایتکاره اما اگه سکوت کنیم، چون باهاش کیلومتر ها فاصله داریم، با ما کاری نخواهد داشت مثل خیلی از کشورهای منطقه؟ 🔷 پاسخ: وقتی می‌گویند جنگ ایران و اسراییل جنگی عقیدتی است منظورشان این است که انگیزه جنگ، صرفا پیروی از دستورات دینی بوده و این جنگ، سود و فایده دنیایی ندارد، سوال کننده در حقیقت منظورش از واژه عقیدتی و به کار بردن آن غیر عقلانی و غیر منطقی بودن جنگ با اسراییل است، این سوال خواسته یا ناخواسته ادعا می‌کنه هر کاری که انگیزه عقیدتی در سیاست داشته باشد غیر منطقی است و کار غیر منطقی هم نباید انجام گیرد. اما آیا واقعا این ادعا با دستورات دینی همخوانی دارد، سوال در واقع اشکالی به دین و دستورات دینی است مبنی بر اینکه این دستورات تک بعدی بوده و اجرای آن هیچ سود دنیوی ندارد و بعد نتیجه میگیرد حال که جنگ با اسراییل چنین است بهتر است چنین جنگی برای یک ملت با عقاید گوناگون تجویز نشود. اما مراجعه به منابع دینی و فهمی سطحی از آن ادعای نسبت داده شده به دین را به کلی رد مینماید. در دین اسلام هیچ تکلیفی در تضاد با دنیا نیست، در اعتقاد دینی دنیا مزرعه آخرت، ابزار و وسیله خوشبختی در آخرت است و تا این مزرعه خودش آباد نباشد آخرت نیز آباد نخواهد شد، همانطور، هر وسیله برای هدفی طراحی شده، دنیا هم وسیله آبادی آخرت است و روشن است که تا این وسیله خودش سالم و پر نشاط نباشد نمی‌تواند وظیفه خودش را به خوبی انجام دهد. به همین دلیل دستورات مختلف دینی حتی فردی ترین آنها هیچ ضرری نباید برای فرد داشته باشد و کوچک ترین ضرری انجام تکلیف را منتفی میکند به عنوان مثال روزه یک تکلیف فردی است، این تکلیف در حالت عادی فواید زیادی برای بدن داره و اگه به دلیل شرایط خاص فردی ضرری هم داشته باشد انجام دادن آن حرام است! یعنی فرد در صورتی که با روزه گرفتن به خودش ضرر بزند نه تنها ثوابی نمی‌برد بلکه مجازات هم خواهد شد چرا که به خودش ضرر زده است. حال همچنین دینی چه طور ممکن است جنگی صرفا عقیدتی بدون در نظر گرفتن فواید و ضرر های دنیوی تجویز کند و در شیپور آن بدمد ؟ اسلام اگر توصیه به جنگی کند قبل از آن توصیه کرده منافع خودت را ببین، ضرر‌های جنگ را ببین اگر این جنگ ضررش بیشتر بود وارد شدن به آن بر تو حرام خواهد بود. حال چه جنگ با کفار مکه و مدینه باشد که با اسراییل. 👈 خلاصه آنکه ادعای عقیدتی بودن جنگ به معنای بی توجهی به ضرر‌های آن از نگاه دینی صحیح نبوده و اسلام اساسا چنین اعتقادی ندارد، عقیده در اسلام با منفعت دنیوی پیوندی مستحکم داشته و رفاه آخرت از آبادی دنیوی میگذرد. 🚩 قرارگاه مردمی شهید حاجی‌زاده @G_shahidhajizadeh
🔷 سلسله نشست‌های مسأله‌محور «مِنْهاج» 🔻 موضوع نشست: دشمن شناسی با تاکید بر شناخت صهیونیسم مسیحی و یهودی (صلیب _ صهیون) 🎙 با حضور: دکتر موسی حقانی 🗓 تاریخ جلسه: دوشنبه ۹ تیر ماه ۱۴۰۴ ⏰ ساعت: ۱۴ الی ۱۷ 📌 جهت حضور در جلسه و کسب اطلاعات بیشتر به نام‌کاربری ذیل پیام دهید: @Gharargah_shahidhajizade https://eitaa.com/m_ale_yasin http://ble.ir/m_ale_yasin 🔶 مؤسسه علمی فرهنگی آل‌یاسین علیهم‌السلام
امام خامنه ای به ما می گوید... ⏫️قرارگاه مردمی شهید حاجی زاده https://eitaa.com/G_shahidhajizadeh