هدایت شده از اخبار فرهنگیان و استخدام
فقط همکارانی 👆ک قصد شرکت در آزمون های استخدامی دارند عضو شوند
@MoallemYariR1 کاربرگ درس 12 نشانه (ل) (09).pdf
815K
🔺 کاربرگ نشانه ل فارسی اول ابتدایی
🔸 #درس12 : گل [ نشانه ل ل ]
.
📌 #کانال_گام ب گام اول دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam1
@MoallemYariR1 کاربرگ نشانه ق و نشانه ل1.pdf
386.3K
🔺 کاربرگ نشانه ق و نشانه ل
🔹 فارسی اول ابتدایی
🔸 #درس12 : همکاری [ نشانه ق ق ]
🔸 #درس12 : گل [ نشانه ل ل ]
.
📌 #کانال_گام ب گام اول دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam1
@MoallemYariR1 پیک نشانه ها (نشانه ج).pdf
1.34M
🔺 پیک نشانه های فارسی اول ابتدایی (جغد)
🔸 #درس13 : نارنج و برنج [ نشانه ج ج
.
📌 #کانال_گام ب گام اول دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam1
@MoallemYariR1 پیک درس 12 نشانه (ل) (08).pdf
822.2K
🔺 پیک نشانه ل فارسی اول ابتدایی
🔸 #درس12 : گل [ نشانه ل ل ]
.
📌 #کانال_گام ب گام اول دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam1
@MoallemYariR1 رهنمودهای آموزشی نشانه ج.pdf
697.5K
🔺 رهنمودهای آموزشی نشانه ج
🔹 فارسی اول ابتدایی
🔸 #درس13 : نارنج و برنج [ نشانه ج ج گ
.
📌 #کانال_گام ب گام اول دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam1
@MoallemYariR1 پاورپوینت نشانه ج فارسی2.pptx
1.78M
🔺 محتوای آموزشی نشانه ج فارسی اول ابتدایی
🔺 پاورپوینت نشانه ج فارسی اول ابتدایی
🔸 #درس13 : نارنج و برنج [ نشانه ج ج ]
👩🏻🏫👈 #طراح : خانم اشرف سالک سلطانی
.
📌 #کانال_گام ب گام اول دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam1
@MoallemYariR1 پاورپوینت نشانه ج فارسی1.ppsx
14.76M
🔺 محتوای آموزشی نشانه ج فارسی اول ابتدایی
🔺 پاورپوینت نشانه ج فارسی اول ابتدایی
🔸 #درس13 : نارنج و برنج [ نشانه ج ج ]
.
📌 #کانال_گام ب گام اول دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam1
جدول_نهایی_محور_فعالیت_نوروز19_اسفند_2.pdf
396.3K
#فعالیت_نوروزی
#جدول_محور_فعالیت
چارچوب واطلاعیه طرح یادگیری ایام نوروز1402(مهمانی در مهمانی)
.
📌 #کانال_گام ب گام اول دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam1
#فعالیت_نوروزی
#جدول_محور_فعالیت
چارچوب واطلاعیه طرح یادگیری ایام نوروز1402(مهمانی در مهمانی)
.
📌 #کانال_گام ب گام اول دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#فعالیت_نوروزی
#مهمانی_طبیعت
تیزرهای راهنمای طرح یادگیری ایام
.
📌 #کانال_گام ب گام اول دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam1
هدایت شده از اخبار فرهنگیان و استخدام
❌❌
40 ساعت ضمن خدمت جدید فعال شد
#نمونه سوال ضمن خدمت 👇
http://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf
✅قابل توجه👆 همکارانی ک ساعت کم دارند
ندا ابراهیمی ارزشیابی فارسی اسفند تا صاد.pdf
131.1K
📝✍📝✍📝✍
🎉ارزشیابی فارسی(اسفند ماه)
تا نشانهی صاد
.
📌 #کانال_گام ب گام اول دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam1
نکته اموزشی
اگر دانش اموزتان نقطه های ج چ خ را اشتباه میگذاذد از روش کد گذاری استفاده کنید
برای نقطه (خ) از میخ استفاده کنید ،بچه ها میخ رو در جای خودش قرار بدند ،صدای خ وکلمه میخ رو بلند بگن و نشانه ی (خ) رو لمس کنند
برای نقطه (ج) از جو استفاده کنید ،بچه ها جو رو در جای خودش قرار بدند ،صدای ج وکلمه جو رو بلند بگن و (ج) رو لمس کنند
برای نقطه (چ) از پیچ استفاده کنید ،بچه ها پیچ رو در جای خودش قرار بدند ،صدای چ وکلمه پیچ رو بلند بگن و (چ) رو لمس کنند
این تصاویر چند روز جلوی چشم دانش اموز باشد ببینند و برای شما توضیح دهند که نقطه ها کجاست
.
📌 #کانال_گام ب گام اول دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam1
✅چه راهکار هایی برای دانش آموزانی که "خا " را با "خوا " اشتباه میگیرند دارید ؟
✴جواب :
کلمات استثنا و کلماتی که خوا دارند و همچنین کلمات دارای حروف ث،ص،ض،ط،ظ،ذ هستند چون دارای قواعد خاصی برای نوشتن نیستند و در اختلال یادگیری و تحلیل دیکته مربوط به مشکلات آموزشی و مربوط به حافظه دیداری میشوند و باید شکل کلمه را حفظ کنند. بهترین راهکار ان است که ستون هایی برای نوشتن کلمات خط کشی کنیم و هر حرف را بالای هر ستون قرار دهیم و از کلماتی که دارای آن حرف هستند در ستون و زیر هم بنویسیم . مثلاً در ستون اول کلماتی را که دارای حروف صاد هستند مثل صدف و صف و صدا و فصل و این نکته را فراموش نکنیم که حرف صاد با رنگ قرمز نوشته شود و همینطور ستون های بعدی حروف و کلمات بعدی به همین ترتیب هست
.
📌 #کانال_گام ب گام اول دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam1
✳️ اختلالات_دیکته
🔴🔴چکار کنیم تا بچه ها ، کلماتی که حروف همصدا مانند : ص ث س ، ذ ز ظ ض ، ت ط ، اَ ع ، غ ق ، ح ه ، دارند را بهتر به خاطر بسپارند و گیج نشوند که با کدام حرف ، یا کدام صدا و... بنویسند؟؟
راه حل ✅
💥💥 این کلمات هر سال ، فقط باید در حد کتاب درسی با بچه ها کار شوند.
مثلا اگر ده کلمه با صاد (ص) در کتابشان هست ,فقط همان ها را تأکید داشته باشیم و چند مثال اندک و مشابه.
و با کتاب های کمک درسی و لغات خارج از کتاب آنها را گیج نکنیم.
💥💥 برای تثبیت این لغات ، بچه ها ، نباید تنها به رونویسی اکتفا کنند بلکه باید به شیوه های مختلف این کلمات ، برایشان تکرار شود.
🔹مثلاً در جمله به کار ببرند
🔹یا هر کلمه ای که متوجه نمی شوند را نقاشی کنند
🔹یا آن را با خمیر بازی یا حبوبات و ... درست کنند
🔹 یا از کلمه ها پوستر درست کنند و.....
🔵🔵 نتیجه :👇
تمام این کارها ، باعث تقویت دید بصری( حافظه ی دیداری ) او خواهد شد و یادسپاری او ( نگه داری در حافظه ) را تقویت می کند.
.
📌 #کانال_گام ب گام اول دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam1