4_966146064237199364.pdf
222.7K
#تابستانه1403
#ورودی_اول_به_دوم
#فعالیت31_مرداد_آزمون_ورودی_دوم
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
آغازین فارسی دوم.pdf
225.1K
#تابستانه1403
#ورودی_اول_به_دوم
#فعالیت31_مرداد_آزمون_ورودی_دوم
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
آغازین فارسی دوم 2.pdf
43.1K
#تابستانه1403
#ورودی_اول_به_دوم
#فعالیت31_مرداد_آزمون_ورودی_دوم
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
ورودی ریاضی دوم چاپ.pdf
222.7K
#تابستانه1403
#ورودی_اول_به_دوم
#فعالیت31_مرداد_آزمون_ورودی_دوم
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
امتحان ورودی پایه دوم ریاضی.pdf
61.8K
#تابستانه1403
#ورودی_اول_به_دوم
#فعالیت31_مرداد_آزمون_ورودی_دوم
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
آزمون ورودی پایه دوم.pdf
498.9K
#تابستانه1403
#ورودی_اول_به_دوم
#فعالیت31_مرداد_آزمون_ورودی_دوم
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
مهر.pdf
234K
#تابستانه1403
#ورودی_اول_به_دوم
#فعالیت31_مرداد_آزمون_ورودی_دوم
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
هدایت شده از کانال دورههای ضمن خدمت
#مهم_فوری👇👇
💢 #مجموعه_گروههای_همیاری (کشوری)
👇🏿👇🏼👇👇🏾
🌼
گروه همیاری پایه اول (کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1020461274C212c7e1066
🌼🌼
گروه همیاری پایه دوم (کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1077805274C17123502da
🌼🌼🌼
گروه همیاری پایه سوم(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1082065114C65f9dd2e8c
🌼🌼🌼🌼
گروه همیاری پایه چهارم(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1085276378Cb670043e1e
🌼🌼🌼🌼🌼
گروه همیاری پایه پنجم(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1089732826C447903cb43
🌼🌼🌼🌼🌼🌼
گروه همیاری پایه ششم(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1091240154C488002f069
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
گروه همیاری چند پایه ها (کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1121255642C3a6db8e76e
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
گروه همیاری پایه هفتم(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1108279514C182d23e462
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
گروه همیاری پایه هشتم(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1125187802Ceda9246d0f
🌼🌷🌼🌷
گروه همیاری نهم(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1409745114Cdac05163a6
🌷🌼🌷🌼🌷🌼
گروه همیاری معلمان#غیرانتفاعی
https://eitaa.com/joinchat/4195615577C3cf114638e
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
گروه همیاری #قبول_شده گان دانشگاه فرهنگیان
https://eitaa.com/joinchat/2116485983C681e1685ae
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
گروه همیاری دانشگا#شهیدرجایی
https://eitaa.com/joinchat/2405696351Cdc84b0faa5
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
💢 کانال ضمن خدمت (LTMS)👇🏿👇🏾
https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf
✅کانال اخبار فرهنگیان 👇🏾👇🏿
https://eitaa.com/joinchat/111214776Cb1a390228d
🟣 کانال کارگزینی و امور اداری 👇🏽👇🏽
https://eitaa.com/joinchat/1921319557C9f5330333b
#پاسخگو
#مهم_فوری👇🏽
♨️استخدام معلم ابتدایی باهرمدرکی هم اکنون👇🏼👇🏽https://eitaa.com/joinchat/1921319557C9f5330333b
📌جزییات بیشتر👆🏼کانال کارگزینی
هدایت شده از اخبار فرهنگیان و استخدام
❌👇
🔶قابل توجه همکاران فرهنگی
🔴 #مهم_فوری👇👇👇
اگر میخواهید از هیچ دوره ضمن خدمتی جا نمونید عضو کانال زیر شوید
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf
❇️ کانال ضمن خدمت 👆🏽
♦️ابزارهای مربوط به فصل های ریاضی
⛔️باز ارسال فقط با لینک مجاز است
➖➖➖➖➖➖
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
♦️ابزارهای مربوط به فصل های ریاضی
➖➖➖➖➖➖
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ریاضی_دوم ابتدایی
#فصل_دوم
👈 صفحه 23
🙏 مدرس: خانم وزیری
#ریاضی_فصل_2
➖➖➖➖➖➖
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ریاضی_دوم
#فصل_۲👇
🔷🔶تدریس وحل صفحه ى ۲۴
📌مدرس:غزاله قشقایی
#ریاضی_فصل_2
➖➖➖➖➖➖
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فصل_۲ : جمع و#تفريق اعداد #دورقمی
#ریاضی_دوم
🔷🔶 تدریس وحل صفحه ى ۲۵
مدرس:غزاله قشقایی
#ریاضی_فصل_2
➖➖➖➖➖➖
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#فصل٢ جمع وتفريق اعداد دورقمى📖📕
🔶تدریس وحل صفحه ى ۲۶
#ریاضی_دوم
♦️مدرس:غزاله قشقایی
#ریاضی_فصل_2
➖➖➖➖➖➖
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
🔴 ✍ کندنویسی_دانش_آموزان 🧐
🍀علّتهاي مختلفي براي کند نويسي وجود دارد؛ از جمله :
· عدم هماهنگي چشم و دست
· فشار زياد قلم روي کاغذ
· عدم صحيح در دست گرفتن قلم
· ضعيف بودن عضلات انگشتان و دست
· ملالآور بودن نوشتن به دليل ضعف يا عدم داشتن انگيزه و....
💥 کند نويسي همچنين موجب ضعف دانشآموز در درس املا ميشود. اين مشکل او را در انجام تکاليف نيز ناتوان کرده و از جهتي اگر در سنين پايين درمان نشود، در سنين بزرگسالي باعث بهوجود آمدن مشکلات ثانويه ميگردد.
در بسياري از موارد مشاهده شده است که والدين با پرخاش و اعتراض به دانشآموز و آموزگار او، موجب #تشديد اين مشکل شدهاند
💥 راهبردهای #درمانی
🔥روشهاي درمان کند_نويسي
🍁هرگونه ترس و اضطراب را از دانشآموز خود دور کنيم.
💥همیشه ترغيب و تشويق دانشآموز خود را به خوشنويسي را به یاد داشته باشید.
🍁تکاليف مدرسه بايد براي دانشآموز، شيرين و جذّاب باشد.
💥 از مدادها و خودکارهاي خيلي بلند و خيلي کوتاه به هيچ وجه استفاده نگردد.
🍁از ميز تحريرِ مناسب استفاده شود.
🍁از کاغذ و برگهاي سفيد و مرغوب استفاده شود. (کاغذ نبايد کاهي، روغني يا موجدار باشد.)
🍁بهمنظور تقويت عمل انبساط و انقباض ماهيچههاي انگشتان، دانههاي کوچک (مثلاً دانههاي تسبيح) را روي زمين ريخته و از او بخواهيم آنها را با سر انگشتهاي شصت و اشاره و ميانه، جمع کند.
🍁هوا نويسي (نوشتن با قلم روي هوا و فضاي اطراف): اين روش در تند نويسي، کمک قابل توجّهي به دانشآموزان ميکند؛ چرا که اين عمل در تسريع حرکات عضلات دست، بازو و ساعد و هماهنگي مغز با چشم و دست، تأثير بسياري دارد.
💥سينهخيز رفتن: روزي چند دقيقه (کمتر از ده دقيقه) دانشآموز #سينهخيز برود. اين عمل در هماهنگي اعضاي بدن بسيار مؤثّر است.)
💥 هر روز قبل از نوشتن تکاليف، چند دقيقه انگشتان را باز و بسته کند.
💠 به تجربه ثابت شده است که انجام بازيهاي محلّي که با حرکات سريع و زياد همراه است، در تند نويسي دانشآموزان بسيار مؤثّر است.
💥 براي تکاليف منزل سعي شود از حروفي که دانشآموز در نوشتن آن مشکل دارد، استفاده شود. بدين شکل مثلاً کلماتي را از درس پيدا کرده که حروف همصدا مانند (ذ ز ض ظ) داشته و يا کلماتي که بهصورتي که خوانده ميشوند، ولي نوشته نميشوند مانند خواب.
🍁دانشآموز در منزل با کمک خانواده مطالبي که در نوشتن مشکل دارد را مطالعه کند و براي کلمات مهم هم_خانواده پيدا کند؛ مثلاً براي کلمهي «حميد»، کلمات «محمد،احمد، حامد» را ميتوان بنويسد؛ زيرا اين کلمات، سه حرف #مشترک دارند.
💥معمولاً دانشآموزاني که اين مشکل را دارند، قلم را با فشار زياد در دست ميگيرند، تا حدّي که دست آنها عرق ميکند؛ دانشآموزاني که قلم را با فشار زياد در دست ميگيرند، دچار #ترس، استرس و دلهره هستند. بهتر است معلّمان و اولياء ميزان فشار به قلم را کنترل کرده و بيشتر در مورد مسائل روحي و رواني با دانشآموز کار کرده و ترس و استرس را از او دور کنند
❣️در پايان باز هم عنوان ميشود که پرخاش و تنبيه در درمان مشکلات، نه تنها نقش مثبتي ايفا نکرده، بلکه به تشديد شدن آن مشکل، منجر می شود.
#نکات_آموزشی
#نکات_کلاس_داری_ویژه_معلمان