eitaa logo
گام به گام دوم دبستان
19.8هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.6هزار ویدیو
3.8هزار فایل
لینک کانال آرشیو پایه دوم https://eitaa.com/joinchat/2563703093C73bf84069a لینک گروه همیاری کشوری
مشاهده در ایتا
دانلود
👇👇 💢 (کشوری) 👇🏿👇🏼👇👇🏾 🌼 گروه همیاری پایه اول (کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1020461274C212c7e1066 🌼🌼 گروه همیاری پایه دوم (کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1077805274C17123502da 🌼🌼🌼 گروه همیاری پایه سوم(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1082065114C65f9dd2e8c 🌼🌼🌼🌼 گروه همیاری پایه چهارم(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1085276378Cb670043e1e 🌼🌼🌼🌼🌼 گروه همیاری پایه پنجم(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1089732826C447903cb43 🌼🌼🌼🌼🌼🌼 گروه همیاری پایه ششم(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1091240154C488002f069 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 گروه همیاری چند پایه ها (کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1121255642C3a6db8e76e 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 گروه همیاری پایه هفتم(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1108279514C182d23e462 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 گروه همیاری پایه هشتم(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1125187802Ceda9246d0f 🌼🌷🌼🌷 گروه همیاری نهم(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1409745114Cdac05163a6 🌷🌼🌷🌼🌷🌼 گروه همیاری معلمان https://eitaa.com/joinchat/4195615577C3cf114638e 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 گروه همیاری گان دانشگاه فرهنگیان https://eitaa.com/joinchat/2116485983C681e1685ae 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 گروه همیاری دانشگا https://eitaa.com/joinchat/2405696351Cdc84b0faa5 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 💢 کانال ضمن خدمت (LTMS)👇🏿👇🏾 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf ✅کانال اخبار فرهنگیان 👇🏾👇🏿 https://eitaa.com/joinchat/111214776Cb1a390228d 🟣 کانال کارگزینی و امور اداری 👇🏽👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/1921319557C9f5330333b
همکارانی ک امسال 👆🏽کلاسشون کرده یا ک فرزندشون کلاس رفته داخل گروه کلاسی خودشون عضو شوند
👇🏽 ♨️استخدام معلم ابتدایی باهرمدرکی هم اکنون👇🏼👇🏽https://eitaa.com/joinchat/1921319557C9f5330333b 📌جزییات بیشتر👆🏼کانال کارگزینی
❌👇 🔶قابل توجه همکاران فرهنگی 🔴 👇👇👇 اگر میخواهید از هیچ دوره ضمن خدمتی جا نمونید عضو کانال زیر شوید 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf ❇️ کانال ضمن خدمت 👆🏽
♦️ابزارهای مربوط به فصل های ریاضی ⛔️باز ارسال فقط با لینک مجاز است ➖➖➖➖➖➖ 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
♦️ابزارهای مربوط به فصل های ریاضی ➖➖➖➖➖➖ 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
📌ادامه تدریس درس ریاضی فصل دوم 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ابتدایی 👈 صفحه 23 🙏 مدرس: خانم وزیری ➖➖➖➖➖➖ 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👇 🔷🔶تدریس وحل صفحه ى ۲۴ 📌مدرس:غزاله قشقایی ➖➖➖➖➖➖ 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فصل_۲ : جمع و اعداد 🔷🔶 تدریس وحل صفحه ى ۲۵ مدرس:غزاله قشقایی ➖➖➖➖➖➖ 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
٢ جمع وتفريق اعداد دورقمى📖📕 🔶تدریس وحل صفحه ى ۲۶ ♦️مدرس:غزاله قشقایی ➖➖➖➖➖➖ 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
🔴 ✍ کندنویسی_دانش_آموزان 🧐 🍀علّت‌هاي مختلفي براي کند نويسي وجود دارد؛ از جمله : · عدم هماهنگي چشم و دست · فشار زياد قلم روي کاغذ · عدم صحيح در دست گرفتن قلم · ضعيف بودن عضلات انگشتان و دست · ملال‌آور بودن نوشتن به دليل ضعف يا عدم داشتن انگيزه و.... 💥 کند نويسي هم‌چنين موجب ضعف دانش‌آموز در درس املا مي‌شود. اين مشکل او را در انجام تکاليف نيز ناتوان کرده و از جهتي اگر در سنين پايين درمان نشود، در سنين بزرگ‌سالي باعث به‌وجود آمدن مشکلات ثانويه مي‌گردد. در بسياري از موارد مشاهده شده است که والدين با پرخاش و اعتراض به دانش‌آموز و آموزگار او، موجب اين مشکل شده‌اند 💥 راهبردهای 🔥روش‌هاي درمان کند_نويسي 🍁هرگونه ترس و اضطراب را از دانش‌آموز خود دور کنيم. 💥همیشه ترغيب و تشويق دانش‌آموز خود را به خوش‌نويسي را به یاد داشته باشید. 🍁تکاليف مدرسه بايد براي دانش‌آموز، شيرين و جذّاب باشد. 💥 از مدادها و خودکارهاي خيلي بلند و خيلي کوتاه به هيچ وجه استفاده نگردد. 🍁از ميز تحريرِ مناسب استفاده شود. 🍁از کاغذ و برگ‌هاي سفيد و مرغوب استفاده شود. (کاغذ نبايد کاهي، روغني يا موج‌دار باشد.) 🍁به‌منظور تقويت عمل انبساط و انقباض ماهيچه‌هاي انگشتان، دانه‌هاي کوچک (مثلاً دانه‌هاي تسبيح) را روي زمين ريخته و از او بخواهيم آن‌ها را با سر انگشت‌هاي شصت و اشاره و ميانه، جمع کند. 🍁هوا نويسي (نوشتن با قلم روي هوا و فضاي اطراف): اين روش در تند نويسي، کمک قابل توجّهي به دانش‌آموزان مي‌کند؛ چرا که اين عمل در تسريع حرکات عضلات دست، بازو و ساعد و هماهنگي مغز با چشم و دست، تأثير بسياري دارد. 💥سينه‌خيز رفتن: روزي چند دقيقه (کم‌تر از ده دقيقه) دانش‌آموز برود. اين عمل در هماهنگي اعضاي بدن بسيار مؤثّر است.) 💥 هر روز قبل از نوشتن تکاليف، چند دقيقه انگشتان را باز و بسته کند. 💠 به تجربه ثابت شده است که انجام بازي‌هاي محلّي که با حرکات سريع و زياد همراه است، در تند نويسي دانش‌آموزان بسيار مؤثّر است. 💥 براي تکاليف منزل سعي شود از حروفي که دانش‌آموز در نوشتن آن مشکل دارد، استفاده شود. بدين شکل مثلاً کلماتي را از درس پيدا کرده که حروف هم‌صدا مانند (ذ ز ض ظ) داشته و يا کلماتي که به‌صورتي که خوانده مي‌شوند، ولي نوشته نمي‌شوند مانند خواب. 🍁دانش‌آموز در منزل با کمک خانواده مطالبي که در نوشتن مشکل دارد را مطالعه کند و براي کلمات مهم هم‌_خانواده پيدا کند؛ مثلاً براي کلمه‌ي «حميد»، کلمات «محمد،احمد، حامد» را مي‌توان بنويسد؛ زيرا اين کلمات، سه حرف دارند. 💥معمولاً دانش‌آموزاني که اين مشکل را دارند، قلم را با فشار زياد در دست مي‌گيرند، تا حدّي که دست آن‌ها عرق مي‌کند؛ دانش‌آموزاني که قلم را با فشار زياد در دست مي‌گيرند، دچار ، استرس و دلهره هستند. بهتر است معلّمان و اولياء ميزان فشار به قلم را کنترل کرده و بيش‌تر در مورد مسائل روحي و رواني با دانش‌آموز کار کرده و ترس و استرس را از او دور کنند ❣️در پايان باز هم عنوان مي‌شود که پرخاش و تنبيه در درمان مشکلات، نه تنها نقش مثبتي ايفا نکرده، بلکه به تشديد شدن آن مشکل، منجر می شود.