فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ویدئو آموزشی ریاضی - فصل پنجم - اندازه گیری طول با واحد های بزرگ و کوچک
.
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ویدئو آموزشی ریاضی - فصل پنجم - اندازه گیری طول با نوارکاغذی(۲)
.
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ویدئو آموزشی ریاضی - فصل پنجم - راهبرد حدس و آزمایش
.
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ویدئو آموزشی ریاضی - فصل پنجم - واحد سانتی متر ومیلی متر
.
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
29.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
28.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تبدیل سانتی متر به میلیمتر
عذرا جمشیدی مقدم
دزفول
30.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس_ریاضی_دوم
تبدیل واحد_فصل۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#فصل_پنجم_ریاضی
مقایسه ی سانتی متر و میلی متر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌈 املای آموزشی تلفیق با ریاضی
💢 خانم قاسمی
📌همکاران مجاز به صداگذاری و تغییر نام برای استفاده در کلاس می باشند.
48.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس هدیه های آسمان
🔻درس ۱۳ سیزدهم خانم گیوکی
39.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدیه های آسمان
درس سیزدهم بهترین دوست
👩🏫الهام سامع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه دوم|
داستان زندگانی امام حسن مجتبی(ع) ،تقدیر و تشکر از معلمان به عنوان شغل انبیا
مرتبط با درس سیزدهم هدیه های آسمان ؛ بهترین دوست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان زندگانی امام حسن مجتبی(ع)
مرتبط با درس سیزدهم هدیه های آسمان ؛ بهترین دوست
.
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
38.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدریس_هدیه های آسمان
#درس_سیزدهم (بهترین دوست)
الهام قاسمی
.
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
240_56210230186875.pdf
180.9K
💥آزمون ریاضی ،دی ماه ۱۴۰۲
💥طراح:خانم سینایی فرد،ناحیه یک اهواز
✅انواع اختلالات دیکته نویسی
⁉️مشکلات املایی دانش آموزان چیست ؟؟؟
در مقابله با این مشکلات چکار کنیم ؟؟؟
🟣دانش اموزی که کلمه را جا می اندازد👇
✅ راهکار 1: به او کمک کنید تا حافظه شنیداری خود را تقویت کند.
❌پس با نوشتن دقت کن, نیاز به تلاش, حواست را جمع کن, بیشتر دقت کن و...... بیخودی اورا عذاب ندهید.
✅راهکار 2: کمک کنید تا او به خود کمک کند.
چگونه ⁉️
چهار کلمه بی ربط بگویید و از او بخواهید که بعدِ شما تکرار کند و بعد پنج کلمه.
او باید بتواند تا پنج کلمه را بعد از شما به ترتیب گفتن شما تکرار کند.
✅راهکار 3: با ضربه زدن به یک وسیله، ریتم ایجاد کنید و او با دست زدن یا یک ریتمی که با دهانش ایجاد میکند ، ریتم شمارا تکرار کند .
〰〰〰〰〰〰〰
🔵دانش اموزی که آخر کلمه ها را نمینویسد👇
✅راهکار 1: باید با او صدای آخر را زیاد کار کنید و همیشه بخواهید کلمه را کامل و واضح تلفظ کند و مشخص کند صدای اخرش چیست؟
🟣این تمرین کمک میکند او حواسش به صدای آخر باشد.
چگونه ⁉️
🟡یک مدت بخواهید تکلیف که مینویسد دورِ صدای آخر خط بکشد یا صدای آخر را با رنگ دیگر مشخص کند.
✅راهکار 2: جدول صدا کشی هم خوب است تا توجه او را به صداها جلب کند
❇️تقویت قدرت شنیداری هم با گذاشتن نوار صدا و یا نوار داستان هم ، میتواند او را کمک کند
〰〰〰〰〰〰〰
💙دانش آموزی که هنوز قادر به نوشتن جملات به طور کامل در املا نیست و از هر جمله تنها چند کلمه یا حتی یک کلمه را می نویسد👇
✅راهکار 1:در مرحله اول اورا چک میکنید که تمام حروف را یاد گرفته یا نه.
🔶زیرا گاهی اوقات بچه ها تا یک حرف را بلد نیستند، از نوشتن کلمه و حتی بقیه جمله باز می مانند.
🔶همچنین گاهی اوقات، آنها قادر به نگهداری ذهنی نیستند, این مورد را در املای فردی که از او میگیرید متوجه میشوید؛ او به صورت فردی خوب مینویسد.
🔶اما گاهی اوقات او هنوز مفهوم جمله را درک نکرده و نمیتواند جملات شمارا بنویسد ولی هرچه کلمه میگویید مینویسد.
✅تمام این موارد به هنگام املای فردی از او مشخص میشود.
❌❌ اما برخی از بچه ها استرس زیادی دارند و ممکن هست آن استرس از طرف اولیا یا آموزگار به او وارد شده باشد که تا اورا ارام نکنید و همراهی نکنید مشکل او حل نخواهد شد.
💢در این مواقع چکار کنیم ⁉️
🟠 در این مواقع، هم معلم و هم والدین دانش آموز باید هردو همگام به او کمک کنند تا اعتماد به نفس او برگردد.
🔷برای این منظور :
🟢 از جملات مثبت کمک بگیرید و اورا تشویق کنید که میتواند.
🟢بعد هر چند جلسه یک املای ساده بگویید تا او کاملا موفق باشد و حس خوب را تجربه کند.
توبیخ و سرزنش اورا مضطرب تر و کار را مشکلتر میکند.
〰〰〰〰〰〰〰
🟡دانش اموزی که مفهوم جمله را نمیفهمد👇
✅راهکار 1: در مرحله اول با او جملات شفاهی کار کنید. شما برای یک کلمه ، جمله بگویید و بعد بخواهید او یک جمله بگوید.
🎗وقتی خوب جمله ساختن را تمرین کرد، بخواهید جملات ساده را تبدیل به نوشتار کند.
🎗سپس شما جمله بگویید و بخواهید بنویسد. اگر حروف را خوب بلد نبود ، ابتدا حروف را به کمک خودش رمز گذاری کنید. سپس بوسیله بازی و اسم رمز ،در ابتدا از او بخواهید تا نوشتن کلمه را تمرین کند؛ سپس جملات ساده بگویید و در پایان از او املا بگیری
✅اگر حین کار متوجه شدید که
ترکیبات را باهم قاطی میکند ، آنها را روی کارت نوشته و با بازی بخواهید هر کدام را که شما گفتید، پیدا کند. مسلما او با تمرین و تکرار ، یاد خواهد گرفت.
🔑🟣نکته مهم :
حال شما تمام این کارها را انجام دادید و بازهم او پیشرفتی نکرد و همچنان مشکل داشت، اینجا دیگر نیاز به مشاور هست تا با او مشورت کنید و راهکار بگیرید!!!!
〰〰〰〰〰〰〰
📝️دانش آموزتان مشکل قرینه نویسی دارد یا اصطلاحا آینه وار است👇
✅راهکار 1: باید به او کمک کنید تا اولا اعضای بدن خود را خوب بشناسد⤵️
دست راست ، پای راست ، بازو ، ساعد، ساق ، شانه ، کتف ، ران ، مچ ، کف دست ،کف پا و ....
🎗بعد با بازی به او کمک کنید تا دست راست خود را سریع تشخیص بدهد مثلا وقتی وارد کلاس میشوید به او بگویید که دست راست خود را بالا ببرد ، روی سرش بگذارد ، روی صورت خود بکشد و ...
این تمرین را یک مدت پشت سرهم تکرار کنید(والدین هم در منزل انجام دهند)
تا او خوب سمت راست خود را بشناسد و هر بار که میخواهید نوشتن را شروع کنید بگویید
خب از کدام سمت فارسی را بنویسم؟ بله راست و بعد بنویسید تا او دیگر اشتباه نکند.
🟢حتما بعد از گذشت ده روز و با تمرینات مکرر، تغییر را مشاهده خواهید کرد.
.
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
1_4347900802.pdf
622.1K
لوح تقدیر طرح کوچ
در یادگیری مستمر-مشارکت
بارگزاری شود.
.
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
1_4370560237.pdf
578.5K
لوح تقدیر
ساخت وسایل کمک آموزشی؛!!
.
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
162_56227252300240.docx
24.9K
#کاربرگ_فارسی
#کاربرگ_ارزشیابی
آموزگار طراح؛ فاطمه آل جمالی
217_56227253400452.pdf
615.2K
#کاربرگ_ریاضی
#کاربرگ_ارزشیابی
آموزگار طراح : راضیه ممتازان
.
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
185_56228252621020.pdf
672.1K
#کاربرگ_فارسی
#کاربرگ_ارزشیابی
آموزگار طراح : راضیه ممتازان
.
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#دست_سازه
#گسترده_ اعداد_سه رقمی
#پایه دوم
شهرستان گتوند
آموزگار : فاطمه آل جمالی
.
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2
181_56231251352083.pdf
43.9K
#کاربرگ_آموزشی
#اعداد_سه_رقمی
#قابل_پرینت_جهت_لمینت
طراح : فاطمه آل جمالی
شهرستان گتوند
.
📌 #کانال_گام ب گام دوم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam2