eitaa logo
گام به گام چهارم دبستان
23.1هزار دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
4هزار ویدیو
4هزار فایل
لینک کانال آرشیو پایه چهارم https://eitaa.com/joinchat/2565210421C51eafdfa4f لینک گروه همیاری کشوری
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 🌹کانال تبادلات ایتا📌
رفع مشکل فعال نبودن گزینه ثبت نام دوره ها باسلام. همکاران محترم در صورتی که پس از ورود به سایت ضمن خدمت، گزینه (ثبت نام در دوره ها) برای شما فعال نیست. طبق مراحل زیر ثبت نام کنید. ابتدا وارد سایت ضمن خدمت شوید https://ltms.medu.ir/ قسمت فراگیران، نام کاربری و رمز را وارد کنید. سپس بر روی لینک زیر ضربه زده یا در مرورگر خود کپی کنید https://ltms.medu.ir/AdminFaragir.aspx?mod=RegisterInDoreh . ❇️ 👇 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢کانال دورهای ضمن خدمت ⬇️⁩⁦ ⏬ @ltemss @ltemss
. 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
❌👇🏼 👇 ☑️خبرهای جدید و موثق از اضافه کاری و واریز حقوق ☑️آخرین خبرهای استخدام ☑️تازه های بیمه و حسابداری آخرین خبرها را در لینک زیر بخوانید: 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf
هدایت شده از 🌹کانال تبادلات ایتا📌
NOTEApDabiri1402_v1.pdf
5.83M
💢دفترچه دبیری منتشر شد. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann
هدایت شده از 🌹کانال تبادلات ایتا📌
منابع عمومی و اختصاصی آزمون دبیری . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann
هدایت شده از 🌹کانال تبادلات ایتا📌
🔆منابع آزمون _ حیطه اختصاصی👇 1 _ (اسناد و قوانين بالادستي آموزش و پرورش (سياستهاي كلي ايجاد تحول در آموزش و پرورش/سند تحول بنيادين آموزش و پرورش جمهوري اسلامي- مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي/آيين نامه اجرايي مدارس، مصوب سال 1400 شوراي عالي آموزش و پرورش) 2 _ روشها و فنون تدريس (با تاكيد بر محورهاي: مباني نظري تدريس و يادگيري؛ مديريت و طراحي فعاليتهايآموزشي؛ اصول و شيوه هاي مديريت كلاس درس؛ مهارتهاي خلق موقعيت و فرصتهاي يادگيري؛ آشنايي با روشهاي تدريس مبتني بر شناختگرايي و سازنده گرايي با رويكرد تحولي؛راهبردهاي ياددهي و يادگيري؛ مهارتهاي اساسي مورد نياز معلم پيش از تدريس، حين تدريس؛ پس از تدريس؛ مدلها و الگوهاي تدريس) تذكر: در شغل تربيت بدني به جاي رو شها وفنون تدريس ماده امتحاني حيطه اختصاصي، روش تدريس تربيت بدني خواهد بود. (منبع امتحاني كتاب راهنماي معلم تربيت بدني دوره متوسطه اول و دوم است) 3 _روانشناسي تربيتي (با تاكيد بر محورهاي: كاربرد نظريه هاي يادگيري در كلاس؛ كاربرد نظريه هاي هوش، تفكر، خلاقيت و استعداد در كلاس؛ كاربرد نظريه هاي انگيزش و هيجان در آموزش؛ كاربرد نظريه هاي تحولي در آموزش؛ شناخت تفاوتهاي فردي در يادگيري؛ تعاريف مفاهيم و اصطلاحات مرتبط/كتاب مسئوليت وسازندگي، نويسنده:علي صفايي حائري فصلهاي 10-4-3-2) 4 _سنجش و اندازه گيري پيشرفت تحصيلي (با تاكيد بر محور: تعريف مفاهيم و اصطلاحات مرتبط، سنجش مشاهدهاي؛ سنجش عملكردي، سنجش عاطفي؛ سنجش رفتاري، سنجش تكويني؛ پوشه كار) . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann
هدایت شده از 🌹کانال تبادلات ایتا📌
🔆منابع آزمون _ حیطه عمومی👇👇 1-معارف و انديشه هاي اسلامي و انقلابي (طرح كلي انديشه اسلامي در قرآن (بخش اول: ايمان) نويسنده: سيد علي خامنهاي، انتشارات:  صهبا / همرزمان حسين (ع)، نويسنده: سيدعلي خامنهاي، انتشارات: انتشارات انقلاب اسلامي). 2-تاريخ و فرهنگ تمدن (خدمات متقابل ايران واسلام نويسنده: شهيد مرتضي مطهري انتشارات صدرا/ مروري بر دستاوردهاي چهل ساله انقلاب اسلامي ايران/ كتاب توسعه و مباني تمدن غرب نويسنده: سيد مرتضي آويني)  3-تعليم وتربيت اسلامي (مباني نظري تحول بنيادين در نظام تعليم و تربيت رسمي-عمومي جمهوري اسلامي (بخش دوم مباني، قسمتهاي:  چيستي، چرايي و چگونگي تربيت رسمي-عمومي/ كتاب تعليم و تربيت در اسلام نويسنده شهيد مرتضي مطهري)  4-دانش سياسي، اجتماعي و حقوق اساسي (قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران/ وصيتنامه الهي سياسي حضرت امام خميني (ره)/ بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي) 5-تواناييهاي عمومي ذهني . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
و ریاضی فصل و روش:۶ سوال مهم از کتاب انتخاب کردم ،از دانش اموزانم خواستم هر کسی علاقه مند به حل سوال ها هست دست بلند کند ،هر کدام میامدند و تاس می انداختن ،و سوالی برایشان باعدد تاس مشخص میشد را پای تخته حل میکردند و با صدای بلند به بقیه همکلاسی هایشان توضیح میدادند . ساحت علمی ،اموزشی پسرانه مکتب النبی (ص)ارومیه چهارم :پورهاشم
چرخشی املا،هدیه دقت و تمرکز داری و روش: در این روش از دانش اموزانم خواستم ،دفتر خود را با همکلاسی که کنارشان نشسته عوض کنند ،و املا را در دفتر دوستشان بنویسند ! این روش شاید در نگاه اول پیش پا افتاده و ساده بیاید ولی نتیجه شگفت انگیزی دارد ،در این روش هدف ایجاد و تقویت روحیه امانت داری و تمرین و تقویت خوش خط نویسی و مرتب نویسی است ؛چون دفتر دوستشان است خیلی دقت میکنند هم تمیزو مرتب بنویسند هم دقت میکنند ،که غلط کمتری داشته باشند . در واقع با این روش به اهمیت امانت داری و تلاش در حفظ امانت تاکید میکنیم. ساحت علمی و اموزشی و زیباشناسی پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه چهارم :پورهاشم
38.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هفتم ستونی ورزی و روش: برای تدریس نمودار ستونی از یک دست ورزی ساده استفاده کردم ،نحوه شروع اعداد ،چگونگی پیدا کردن اعداد و کشیدن ستون و نحوه پیدا کردن اختلاف بین بیشترین و کمترین متغیر ها از مقوای رنگی استفاده کردم ساحت علمی واموزشی پسرانه مکتب النبی (ص)ارومیه چهارم :پورهاشم _ارومیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زنگ مطالعات با ورزش و بازی کتاب با بازی # و روش :برای مرور کتاب مطالعات،کتاب را به ۴ قسمت تقسیم کردم ،و سوالات مهم یک قسمت را در سه برکه نوشتم در هر برگه ۵ سوال ،سپس کلاس را به سه قسمت گروهبندی کردم ،از هر گروه یک سر گروه امد و برگه ای را انتخاب کرد ،سپس ۲۰دقیقه وقت دادم تا هر گروه سوال های خود را از کتاب پیدا کرده بخوانند و یاد بگیرند ،با این روش به سادگی قسمتی از مطالب مهم کتاب را مرور کردند ،سپس از هر گروه یکنفر را صدا زدم و سوالات را پرسیدم ،بقیه که نشسته بودند باید درستی پاسخ ها را تایید میکردند اگر ناقص بود جواب گروه خود را تکمیل میکردند ساحت علمی و اموزشی چهارم :پورهاشم
27.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس مطالعات و زنگ هنر ملی دستی و روش: در درس مطالعات دانش اموزان با نماد های ملی اشنا شدن ،دلیل سه رنگ بودن پرچم و اینکه این سه رنگ بصورت اتفاقی انتخاب نشده و حکمت هر رنگ در پرچم مقدس کشورمان اشنا شدن در زنگ هنر با هم یک کاردستی ساختیم ،ما پرچم کشورمان را ساختیم ولی اینبار کمی خلاقیت هم چاشنی کارمان کردیم که با استقبال زیادی از طرف دانش اموزان روبرو شد. ساحت علمی و اموزشی و زیبا شناسی پسرانه مکتب النبی (ص)ارومیه چهارم :پورهاشم
و ریاضی گروهی فصل به فصل و روش:کلاس را به دوگروه تقسیم بندی کردم ، و از گروه ها خواستم از هر فصل دو سوال طرح کنند ، هر بار یک نفر از هر گروه پای تخته می امدند و هر کس برای رقیب خود یک سوال طرح میکرد ، و مشغول حل کردن سوال میشدند ،بعد نفر بعدی می امد اول سوال نفر قبل را اگر اشکال داشت با توضیحات اصلاح میکرد اگر نداشت دوباره برای رقیب سوال طرح میکرد با این روش هر گروه سعی میکرد سوال سختری برای رقیب خود طرح کند ، بنابرین هم بازی بود و هم مسابقه هم رفع اشکال و تمرین با همکاری خود دانش اموزان، که همین همکاری ،این فعالیت را برایشان جذاب میکرد ساحت علمی و اموزشی پسرانه مکتب النبی (ص)ارومیه چهارم :پورهاشم #
🔵تلفیق فارسی و ریاضی پایه چهارم آموزگار خانم قرباندوست مدرسه شهید مطهری
. 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برنامه ریزی دقیق قبولی تضمینی خود در آزمون های دبیری خلاصه همه منابع قابل فهم بودن منابع تست پوشش ۱۰۰ درصدی منابع دبیری لینک کانال فرا راهبران https://eitaa.com/joinchat/2085552336C926db8da2d فرا راهبران شعبه دیگری ندارد فقط همین کانال عضو شوید ❤️❤️❤️
هدایت شده از استخدام دبیری و آموزگاری با منابع این کانال پارس استخدام
👇❌👇❌👇 👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/2085552336C926db8da2d 💢لینک کانال و گروه 👆 گفتمان برای استخدامی دبیری