eitaa logo
قروقاطی
825 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
5.7هزار ویدیو
54 فایل
مطالب متنوع سیاسی، دینی و سرگرمی ارسال نظرات: @mal_is https://eitaa.com/GgaroGhati
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑 مناظره‌ی فالگیران طرفدار نامزدها: 👈فالگیر پزشکیان: کد پزشکیان ۲۲ هس و ۲+۲ میشه ۴. یعنی تیر ماه که ماه چهارم باشه، ماه پزشکیان هس. 👈فالگیر جلیلی: اما کد جلیلی ۴۴ هس و ۴+۴ میشه ۸. یعنی روز ۸ تیر مال جلیله. 👈فالگیر قالیباف: ببینید کد قالیباف ۷۷ هس. ۷+۷ میشه ۱۴. ریاست جمهوری ۱۴ ام رو قالیباف برده. 😂😂 ✍ کشکول مشکول @GgaroGhati @GgaroGhati
257K
🔴حجت الاسلام فرحزاد صوت منسوب به خود را تکذیب کرد. پاسخ حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد در مورد صوتی که با تقلید صدا بر علیه استاد پناهیان و آقای قالیباف تولید شده و در حال انتشار است. @GgaroGhati @GgaroGhati
💥‏هواداران سید محمد خاتمی که میگفتن سال ۸۸ تقلب شده و این نظام انتخاباتش فیکه امروز دارن رای میدن! یعنی کلا این شایعه رو خودشون هم باور ندارن! بعد تو توی خونه نشستی یکی دیگه برات رییس جمهور انتخاب کنه؟ @GgaroGhati @GgaroGhati
🔹 به پزشکیان رأی بدید اگه میخواید دولت تو تأمین پوشک هم بمونه @GgaroGhati @GgaroGhati
دروغی دیگر تصویری که به عنوان رأی آقای قرائتی و در قالب تصویر استوری منتشر شده مربوط به پیج استاد قرایتی نیست. ایشان چنین پیجی با این آدرس در اینستا ندارند که خودشان مدیریت کنند. دستخط آن رأی هم شبیه دستخط استاد قرائتی نیست. دستخط ایشان را در تلویزیون دیده ایم که خوش خط هستند. استاد قرائتی پس از سال ۷۶ تا امروز در هیچ انتخاباتی رأی خود را اعلام عمومی نکرده و نمی‌کنند و اصرار دارند خود را به دور از هیاهوهای سیاسی قرار دهند. @GgaroGhati @GgaroGhati
🔴 زاکانی نامه ظریف به شهید رئیسی رو در توییتی منتشر کرد 🔹‌زاکانی نوشت: آقای ظریف ادعا کردند که ۱۲۰ میلیون دوز واکسن کرونا در دولت روحانی وارد شده است. 🔹‌این نامه خود آقای ظریف به شهید رئیسی است و اعداد آن کاملا گویاست و حدودا یک پنجم آن ادعا واقعیت دارد. ✍ فتن @GgaroGhati @GgaroGhati
توی مشهد طرفداران پزشکیان از آقای قالیباف پیشی گرفتن. گفته میشه این پیشی‌ها می‌خواستن کبوترها رو بخورن 😄 @GgaroGhati @GgaroGhati
نماد بارز امنیت شغلی فقط قالیباف شنبه اگر رئیس جمهور نباشه حداقل رئیس مجلسه 😂 @GgaroGhati @GgaroGhati
درخشان ترین رای امروز😉 @GgaroGhati @GgaroGhati
به پورمحمدی گفتن تو رای خودتو ببر خونه بشمار صبح اس‌ام‌اس کن ما قبولت داریم @GgaroGhati https://eitaa.com/GgaroGhati
شهادت دو پلیس در راه دفاع از آراء ملت در زاهدان 🔹طی حمله مسلحانه اشرار به یک تیم انتقال صندوق‌های رای در مسیر جکیگور راسک دو نفر از نیروهای پلیس به شهادت رسیدند. 🔹حمله پس از رای گیری صورت گرفته است و صندوق‌‌ها سالم به فرمانداری تحویل داده شده است. @GgaroGhati https://eitaa.com/GgaroGhati
چگونه همه نظرسنجی ها غلط از آب در آمدند؟ مردم ایران بار دیگر در روز انتخابات همه را غافلگیر کردند. در جبهه انقلابی در ۲۴ ساعت پایانی انتشار گسترده مطالبی مبنی بر ضرورت «اجماع سازی خودجوش مردمی بر شخص آقای جلیلی» و استفاده از شیوه «بیستکال»(تماس هر فرد با ۲۰ نفر از افرادی که تردید داشتند) توانست ترکیب آرا را به نفع دکتر جلیلی تغییر دهد. در جبهه دکتر پزشکیان هم ترساندن مردم از دکتر جلیلی که تصویری غیرواقعی و وحشتناک از او ارائه کرده بودند، موجب جذب رأی افراد مردّد گردید. دو قشر جوانان و زنان بار اصلی تبلیغات و متقاعد کردن افراد به رأی دادن به این دو‌ کاندیدای را بر دوش کشیدند: خانمهای پرشور بسیجی و مسجدی و هیئتی و حتی خانمهای روستایی که جانانه برای دکتر جلیلی تبلیغ کردند و نیز خانمهایی که از گشت ارشاد و حجاب بان های متروی تهران عصبانی بودند و جوان‌هایی که از فیلترینگ و سرعت افتضاح اینترنت به تنگ آمده بودند به پزشکیان به عنوان روزنه ی تنفس نگریستند. پزشکیان و جلیلی گرچه هر دو فاقد سابقه طولانی مدیریت کلان هستند اما چون در مناظره ها حرف دل دو طیف مهم از جامعه را بیان کردند، در جذب آرا موفق شدند در حالی که دکتر قالیباف، بخاطر عملکرد محافظه کارانه در مناظرات، بازی را باخت. تبلیغات برای جلیلی و پزشکیان را جوانان پرشور و آشنا با شیوه های تبلیغاتی مردمی انجام میدادند اما قالیباف، رأی قشرهای خاموش یا افرادی که انگیزه کافی برای تبلیغات نداشتند را به خود اختصاص داد و در هفته آخر هم به تبلیغات برخی از چهره های سنتی و رسمی همچون منبریها و مداح های معروف تکیه کرد. کسانی که برای قالیباف تبلیغ می‌کردند نتیجه چندانی نمی‌گرفتند چون با انبوهی از اتهاماتِ از پیش تبلیغ شده از سوی هر دو جریان(انقلابیها و غیرانقلابی ها) مواجه می‌شدند. شکست قالیباف در انتخابات ۱۴۰۳ شبیه شکست ناطق نوری در سال ۱۳۷۶ در مقابل خاتمی بود. در آن زمان هم طیف راست سنتی از تمام ظرفیت روحانیون و مداحها و هیئتهای معروف استفاده کرد اما در نهایت فقط به ۷ میلیون در مقابل ۲۰ میلیون رأی خاتمی دست یافت. شاید برخی از پیامهای این انتخابات چنین باشد: مردم به صراحت لهجه در بیان مواضع و دوری از محافظه کاری در مناظرات علاقه دارند. مردم مایلند حرف دل آنها و مشکلات جامعه کاملا رُک و بدون تعارف بیان شود هرچند کاندیدایی که این حرفها را بیان میکند فاقد سوابق مدیریتی درخشان یا برنامه های عالی باشد. مردم به چهره هایی که دور از حواشی و اتهامات هستند، اعتماد بیشتری دارند. نهج البلاغه خواندن و شعارهای علوی دادن از سوی کسی که اتهام فساد و اشرافیگری درباره خودش و خانواده اش مطرح نیست، اعتمادآفرین است هرچند این فرد، فاقد همکاران توانمند یا سوابق مدیریتی کافی باشد. مردم در هر دو طیف انقلابی و غیرانقلابی به تغییر وضعیت برزخ کنونی در عرصه های فرهنگ، سیاست و اقتصاد گرایش دارند و خواهان تحولات مطلوب خود به صورت ملموس هستند. @GgaroGhati @GgaroGhati