eitaa logo
✍️قلم زنی✒️
203 دنبال‌کننده
577 عکس
108 ویدیو
3 فایل
من خسی بی سر و پایم که به سیل افتادم ذره ای بودم و مهـــر تو مـرا بالا برد اینجا محفلی است، برای قلم زنی در عرصه‌ی نگارش دل‌نوشته‌های تحلیلی، تاریخی و ناگفته‌هایی از جنس افکار زن نگار ارادتمند #فاطمه_شکیب‌رخ دکتری تاریخ تشیع @Shakibrokh
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹 7 آذر؛ سال‌روز شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده گرامی باد. استاد شهید، مدرس فیزیک دانشگاه امام حسین (علیه‌السّلام) و جزو پنج ایرانی لیست پانصد نفره قدرتمندترین افراد جهان در نشریه فارن پالیسی و دانشمند ارشد وزارت دفاع و لجستیک نیروهای مسلح بوده است. شهید فخری‌زاده که با نام آقای محسنی معروف بود، پدر برنامه هسته ای ایران در رسانه‌های غربی شناخته می‌شد. نام فخری‌زاده از طریق لیست سازمان ملل در اختیار موساد قرار گرفته بود. وی در این لیست تحت عنوان «دانشمند ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس پیشین مرکز تحقیقاتی فیزیک (PHRC)» معرفی شده بود. ما با صهیونیسم پدر کشتگی داریم. @Ghalamzaniii
«هر ورقی دفتری است معرفت کردگار» پیش از شروع نشست بود که متوجه شدم استاد تمایل دارند، صحبت نخست مجلس، برای ایشان باشد، ظاهرا برای رسیدگی به دیگر کارهایشان بود که می خواستند، زودتر مجلس را ترک کنند. برخلاف قراری که گذاشته شد، ایشان جمع را ترک ننموده و تا پایان صحبت های بنده حاضر بودند. علت را نمی دانستم تا اینکه از دوستم شنیدم که ایشان نشست را ترک نکردند تا مبادا این احساس، پیش آید که صحبت های گوینده، در حد من ِاستاد نبوده است! با شنیدن این تدبیر شایسته، چشمانم بر حلقه ی اشک نشست و دلم به ذوق احساس مهربانی، آویزِ خاطرات پیشینم شد. چقدر در این سالهای تلمذم، امثال چنین بزرگواری هایی در نزد اساتید بیاد دارم، که هر یک از آنان، بارها غلیان فکری و روحی مرا با تولد معرفتی ناخوانده، مهمان نموده است. براستی که خط خط زندگی درس می شود هنگامی که آدمی را عزم تربیتش کنند. «رَبِّ أَصْلِحْ لِی نَفْسِی فَإِنَّهَا أَهَمُّ الْأَنْفُسِ إِلَیَّ»؛ پروردگارا، جانم را اصلاح فرما! 🌿الحمدالله علی کل الحال� @Ghalamzaniii
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
«موذی های همه کاره» محمدقلی مجد، محقق ایرانی مقیم ایالات متحده آمریکاست. تحصیلاتش را در دانشگاههای سن اندریو (۱۹۷۰) و منچستر (۱۹۷۵) و کرنل (۱۹۷۸) با درجه دکترا به پایان برد و سپس در دانشگاههای مختلف آمریکا، از جمله دانشگاه پنسیلوانیا، تدریس کرد. کتاب های وی به علت افشای نقش موذیانه انگلیس در ایران زمان پهلوی، در بایکوت لابی انگلیس قرار دارد، پرفسور در کتاب رضاخان و بریتانیا که بر اساس اسناد وزرات خارجه آمریکا نوشته شده، به دخالت مستقیم انتخاب رضاشاه و وزرای او و حتی استعفا و تاج گذاری محمد رضا پرداخته که بسیار شنیدنی می باشد! ایشان آورده است که انگلیسی ها علی منصور، وزیر رضاخان را برکنار کردند و فروغی را که روابط بسیار صمیمی با شاه داشت ریس وزرا نمودند تا به واسطه او رضاخان را برکنار کنند (دوست رضا پهلوی را بر سر کار آوردند تا برکناری او توسط رفیقش صدایی به پا نکند) از این رو، سفیر مختار انگلیس به نقل از فروغی در رادیو (خبری که هیچ وقت از جانب فروغی تایید نشد) نقل کرد که ایرانی ها باید از شر رضاخان خلاص شوند (تا اوضاع کشور سامان یابد). انگلیسی ها برای تایید ادعای نوکر خویش به سراغ شاهدان کشتار قیام گوهر شاد رفتند (تا این زمان اصلا انگلیسی ها به این قیام اهمیت نمی دادند و آمار کشته شدگان را مخفی می کردند) و در این زمینه، صحبت های شاهدان کشتار قیام را برای خلع سلطنت رضا خان مطرح می کردند! انگلیس ها با خلع رضا میرپنج می‌خواستند موقعيت خود را در ايران حفظ كنند و مطمئن باشند كه سابقه نكبت‌بار بيست سال گذشته، غارت‌ها و وحشى‌گرى‌ها، پاك مى‌شود و يا تا آنجا كه ممكن است پنهان مى‌ماند. اما رفتار دوگانه و خائنانه ی انگلیسی ها به همین جا ختم نشد؛ آنها ‌مصمم بودند كه با نجات رژيم پهلوى شريك قديم‌شان را از انتقامجويى و مجازات به دست مردم ايران نجات بدهند و به همین منظور، رضاخان را پس از اطمينان از اينكه حساب‌هاى بانكى‌اش در لندن صحيح و سالم و قابل استفاده است، مخفيانه به بندرعباس بردند و در آنجا با امنيت و خيال راحت از بابت ثروت هنگفتى كه از مردم ايران دزديده بود، بر يك كشتى انگليسى سوار كردند. جالب آنکه، سعى داشتند خود را يك ناظر بى‌گناه، در این کودتاه جلوه دهند؛ چنانچه سر ريدر بولارد، وزيرمختار انگليس، در صحبت‌هايش با وزير مختار آمريكا، بركنارى رضا شاه و نشستن پسرش بجاى او را به ميل و اراده خودِ رضا شاه دانسته بود. این ادعا در حالی بود که مستندات نشان مى‌دهند كه نه مردم ايران و نه فروغى دستى در اين كار نداشتند. اصلاً چطور مى‌توانستند دستى داشته باشند؟ ايران در اشغال كامل نظامى بود و دولت ديگر اقتدارى نداشت. با فرار اكثر مسئولان دولتى و انحلال نيروهاى مسلح، ژاندارمرى، و حتى پليس، دولت فروغى فقط بر روى كاغذ اعتبار داشت. انگليسى‌ها بودند كه درباره تغييرات در سطوح بالا تصميم مى‌گرفتند. صحبت های دکتر مجد‌، یک محقق خارج نشین، درباره پیشینه خائنانه ی انگلیسی ها که تماما بر اساس اسناد و‌ مدارک موجود در آمریکا مکتوب شده است، آدمی را به این‌ اندیشه وا می دارد؛ که با وجود چنین تاریخچه ی موذیانه ای، چطور هنوز افرادی هستند که به اخبار و گروه های وابسته به شبکه ی بریتانیا، اعتماد دارند؟! منبع: مجد، محمدقلی، رضاشاه و بریتانیا، 475_478. @Ghalamzaniii
تصویر پرفسور محمد قلی مجد @Ghalamzaniii
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
«زنان قاجاری» یاکوب ادوارد پولاک، پزشک و مردم‌نگاری آلمانی بود که در رشتهٔ پزشکی زنان تخصص گرفت. پولاک به دعوت امیرکبیر برای تدریس در دارالفنون همراه با شش استاد دیگرِ اتریشی در سال ۱۲۳۰ ه‍. ش، به ایران آمدند. او با تربیت دانش‌آموزان دارالفنون و تألیف اولین کتب پزشکی مدرن، نقشی کلیدی در معرفی پزشکی نوین به ایران ایفا کرد. وی پزشک مخصوص ناصرالدین شاه بود و پس از ۱۰ سال اقامت در ایران به وطن خود بازگشت. در طی سال های اقامت خویش در ایران به دلیل تخصص پزشکی اش، با نگاه دقیق به اوصاف زنان ایرانی، توصیفات جالبی درباره زنان و شرایط اجتماعی آنان بیان کرده است، او می گوید؛ طرز رفتار و حرکت زن ایرانی ملیح و دلربا است، در راه رفتن، نرم و سبکپا و آزاد است. بسیار کنجکاو است و طناز و پایبند آرایش، و از آنجا که در طبقات مرفه لباس زنان اغلب از شال و ابریشم و ملیله و زريی سنگین بهاست، مخارج آرایه و پیرایه اغلب موجب ورشکستگی خانواده ها می شود. علاوه بر اینها بسیاری از زنان می کوشند که در روزهاي خوش، هرچه می توانند براي آینده خود کنار بگذارند و جمع کنند. زن ایرانی ماجرا را دوست دارد، و در ماجراسازي بسیار ماهر است؛ وی که زیاد خرافاتی است بسیار به سحر و جادو، بخت، چشم بد، بخصوص در امور عشقی، پایبند است؛ تمام طلسمات و وسایل عجیب و غریب را بکار می برد تا مرد محبوب خود را به چنگ آورد و عاشق خود کند، چشم بد را دور سازد، حامله شود یا از بارداری دوستان و رقبای خود جلو افتد. مناره معروفی در نزدیکی اصفهان هست که به آن «کونبرنجی» می گویند و دختران و بیوه هایی که طالب و خواستار شوهرند به زیارت آن می‌روند. پولاک در کتاب خویش، نکات بسیار دیگری از ویژگی های زن‌ایرانی بیان کرده که از منظر یک سفرنامه نگار مرد (به رغم نگاه مردانه) قابل اهمیت است؛ زیراکه مردان خارجی به دلیل مستور بودن زنان عهد قاجار از ملاقات با زنان ایرانی جز در مواردی محروم بودند، به ویژه آنکه، همو در جای دیگر می نویسد که ایرانی ها طبیبان را محرم می شمارند، خود این مطلب بندها حرف برای گفتن دارد و نشانی از فرهنگ غنی، روح منطقی و بدون تعصب مردان ایرانی بوده که درهنگام احتیاج به درمان زنان، به رغم تمام محدودیت هایی که برای زنان قاجاری وصف شده، ممانعت نمی کردند! منبع: سفرنامه پولاك ؛ ایران و ایرانیان، ص: 158-156 @Ghalamzaniii
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
«طبیعت منتظر» آسمان آبی و ابرهای سفید بارانی، همچون امواج دریا، آینه ای تمام شده اند، تا در تکاپوی ترسیم نبودنت، سهمی منتظرانه کشیده باشند. و چقدر دیدنی ست آنگاه که دیده می شود، کمی با فاصله از این قاب نقش بسته، قاصدک های رقصان در آسمان، خبر از هیاهوی آسمان آورده اند که چنین سبک بال به سوی رهایی شتافته اند… قصه نبودنت در تار و پود این عالم نقشی تمام یافته و به هر قطعه ای از این خلقت بی مثال که نگریسته می شود، صدای آرام طبیعت، نوایی غریب می نوازد که گویی با هر نُت آوازش، نام تو را زمزمه می کند… بازآ که تلخی‌ِ روزگارِ تنهایی، به درازا کشیده است. @Ghalamzaniii
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
«شهید بصیرت» ۱۰ آذر، سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس است. در ۱۲۸۹ش. هم‌زمان با تشکیل دوره دوم مجلس شورای ملی که پس از استبداد صغیر برپا شد، نورالله نجفی اصفهانی از سوی آخوند خراسانی و عبدالله مازندرانی به‌عنوان یکی از مجتهدان طراز اول به مجلس شورای ملی معرفی گردید که وی نیز آيت‌الله سيدحسن مدرس را برای این امر معرفی نمود و از سوی مجلس نیز پذیرفته شد. مدرس در دوره سوم نیز از طرف مردم تهران به نمایندگی انتخاب شد؛ ولی این مجلس به علت فشار خارجی و آغاز جنگ جهانی اول، یک سال بیشتر دوام نیاورد. در دوران مسئولیت وی در مجلس، حوادث گوناگونی حادث شد که تبیین و توجهات خاص وی در جهت حل آن مسائل قابل توجه است. از جمله آن موارد، می توان به تحركى كه براى تغيير لغات غيرفارسى به فارسى به وجود آمده بود، اشاره کرد؛ در همین رابطه، مدرس در نطق پیش از دستور با اشاره به این جریان اظهار داشت: كه اين تحرك ممكن است از نظر ادبى يا سياسى باشد. اگر اين كار از منظر ادبى صورت مى‌گيرد ربطى به مجلس ندارد ولى اگر جنبه سياسى داشته باشد به مسئله وطن‌خواهى بازمى‌گردد. ايشان در تبيين وطن‌خواهى افزود كه وطن «يك حدود ارضى دارد و يك حدود اهلى... من اگر وطن‌دوست باشم، آن ارض را بايد دوست بدارم و حفظ كنم. اهل آن ارضى را هم كه همه هموطن‌هاى من هستند بايد دوست بدارم و حفظ كنم؛ ترقى بدهم وطن را. يعنى آن زمين را معمور كنم اگر خراب است؛ تعميرش كنم براى اهل آن ارض... مى‌گوييم دولت هشت‌هزارساله‌ايم. خيلى خوب؛ دولت هشت‌هزار ساله بايد زمين هشت‌هزار سال سابقش را وطن خود بداند و اقوام هشت‌هزارسال سابق تا حال را هم‌وطنان خودش بداند، واِلّا غلط مى‌كند مى‌گويد من دولت هشت‌هزارساله هستم.» آيت‌الله مدرس با ايرانى خواندن حضرت ابراهيم و اخلاف او گفت كه «پيغمبر ما رعيت دنيوى پادشاه عدل انوشيروان بوده است». و نتيجه گرفت اعراب هم ايرانى هستند. حال اگر براى تغيير لغات عربى و تبديل آنها به فارسى اقدامى مى‌شود، اين ضدوطن‌خواهى است. او گفت: «مثلاً من را اگر بخواهند به فارسى صدا بزنند بايد بگويند... بزرگ خوب ياددهنده [سيدحسن مدرس]». منبع: روز شمار تاریخ معاصر ایران، جلد: ۴، صفحه: ۵۰۶ @Ghalamzaniii
آیت الله سید حسن مدرس @Ghalamzaniii
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
«تفریحات ناسالم» در روایتی از امیر المومنین علیه‌السلام آمده است: كسى كه زياد به سرگرمى بپردازد، عقلش كم است*. در جامعه امروزی ما ایرانیان تفریحات انواع مختلفی دارد که شاید امروزه بدون اغراق، یکی از مهمترین اقسام آن، وقت گذرانی در فضای مجازی باشد. قصه فجازی، همان بخش جداناشدنی روزگار ماست که سبب بسیاری از فواید و در برابر آن بحران ها و گسست های اجتماعی است. لازم است که در این‌باره هر یک از ما کاربران فجازی، استفاده معقول و مفید از این‌بستر را جایگزین اتلاف وقت های جاری نماییم، تا به سهم خویش در الگوسازی فرهنگ صحیح در جامعه گامی سازنده برداشته باشیم. ‌در این راستا، اموری را می توان، بکار برد تا فضای مجازی، برای ما کاربرد و‌ مصرفی شایسته داشته باشد، از جمله؛ ۱. حدالمقدور از چت های بی مورد با دیگران بپرهیزیم. ۲. برای خود در فضای مجازی، محدوده فکری و رفتاری و عملی تعریف کنیم و بر اساس آن، در هر گروه یا کانالی عضو نشویم و از غیر محتواهای تعریف شده، با هر عنوانی دوری گزینیم. ۳. اپلکیشن های اضافی ارتباطی را از گوشی های خویش پاک کرده و برای خود حضوری محدود و مثمر در چند فضا، تعریف نماییم. ۴. با قرار دادن زمان بهره مندی از فجازی و پایبندی بر زمان تعیین شده، درجهت مدیریت زمان خویش، قدم استوار برداریم. *غرر الحکم، حدیث ۸۴۲۶ @Ghalamzaniii
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
غبار غم از چهره ی مظلومان مقتدر تاریخ معاصر، پاک خواهد شد، اما ننگ بی شرمی حامیان رژیم حرامی هرگز! فلسطین نباید به حاشیه برود، داستان کربلا را راویان آن، به رغم میل و اراده قدرت فاجر زمان، به تارو‌پود جان ها نشاندند! @Ghalamzanii
یک شرکت واردات چای از سال 98 تا ۴۰۱، مبلغ سه میلیارد ارز ترجیحی دلار 4200 ‏گرفته‌ و تنها ۱۰۰ میلیون این مبلغ را چای وارد کرده و مابقی را در بازار آزاد فروخته‌ است! اکنون که دولت فعلی با همکاری قوه قضائیه، متوجه این فساد مالی شده و آن را به اعلام عموم رسانده است، مهره های وابسته به دولت پاکدستان، دقیقا مدعی چه چیزی شده اند؟! فسادی که تحت سیاست های غلط کلان اقتصادی دولت پیشین رشد کرده؟! یا ضعف سیستم مدیریتی، سیاستمداران دولت یازدهم که سبب وقوع چنین فسادی شده؟! «پیدا کنید پرتقال فروش را» @Ghalamzaniii
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام باقر علیه السلام فرمودند: اطاعت از فاطمه علیها السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و انس و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است. دلائل الإمامة، ص۱۰۶ @Ghalamzaniii
« مزاج تلخ مجازی» در دنیای جذاب فجازی، چنان مشغول به بازی با فیلترها و ویرایش تصاویر هستیم که به نظر می‌رسد، اگر تمام وقتتمان را هم صرف آن کنیم باز کافی نخواهد بود. صبح‌ها به جای برخورد با آفتاب، برخورد با صفحه نمایش گوشی های مان را ترجیح می‌دهیم و ساعت‌های ارزشمند عمرمان را صرف، فضایی غیر واقعی می کنیم. در دنیای رنگارنگ و زیبای فریبنده، پشت صحنه‌ را نباید فراموش نمود، زیراکه فجازی را درست، فضای مجازی نامیدند؛ یعنی آن موجودیتی که سراسر مجاز است و با واقعیت فاصله دارد! جالب آنکه این عدم موجودیت، تماما مدعی موجودیت با انواع ظاهرسازی ها شده و برخی در این فضا، تمام قدرت خود را در نشان دادن زندگی آرمانی و بی‌نقص خویش صرف می کنند که هرگز با واقعیت منطبق نیست! برخی دیگر در جستجوی تعداد لایک‌های و فالوورهای بیشتر بوده، که همین امر مولد، رقابت غیرسالم و موجب افزایش استرس و اضطراب افراد می شود. در این مسیر اجباری، اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم اجتماعی بزرگ، توانسته است در دو معضل اجتماعی نقشی مهم ایفا کند. 1. ترویج مصرف گرایی: اینستاگرام یک محیط کاملاً تجاری است و بسیاری از کسب‌وکارها و نمایشگاه‌ها در آن حضور دارند. این باعث می‌شود که کاربران در معرض فشارهای ناشی از مصرف قرار گیرند و با دیدن تصاویر محصولات و سبک زندگی لوکس دیگران، خواسته‌های بیشتری داشته باشند و به مصرف بیش از حد متمایل شوند. 2. ایجاد ناامیدی و رقابت غیرسالم: در اینستاگرام، بسیاری از کاربران تلاش می‌کنند تا تصاویر زیبا و زندگی بی‌نقصی را نشان دهند. این مسئله باعث ایجاد حس ناامیدی در برخی از کاربران شده که احساس می‌کنند زندگی‌شان در مقایسه با دیگران کمرنگ و ناکافی است! و در اینجا این سوال باقی می ماند که آیا واقعاً زندگی واقعی می‌تواند در قاب صفحه نمایش یک گوشی جا بگیرد؟ شایسته است درک کنیم که زندگی واقعی توانایی‌ها، احساسات، و روابط واقعی است. آن‌جا که ما با تمام عیب‌ها و کمبودهایمان قدرت پذیرش و ارتقاء را تجربه می‌کنیم و آنجا که رقابت را برای رشد فکری و عقلی بر می گزینیم، نه در فضایی که رقابت بر تبلیغ مصرف گرایی و زیست لاکچری تعریف شده است. ┏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌━━🍃‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🌺‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌━‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌━┓ 🆔 @Ghalamzaniii ┗‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌━━🍃‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🌺‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌━‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌━┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شهید حسین هریری با نام جهادی «سیدعمار» و ملقب به قمر فاطمیون در سوم آبان‌ماه سال ۱۳۶۸ در مشهد مقدس به دنیا آمد. او دانشجوی حقوق بود و در متروی مشهد اشتغال داشت. او پیش از آنکه به سوریه اعزام شود در پیامی به دوستانش گفته بود: می‌روم تا انتقام سیلی مادرم را بگیرم. سرانجام این مجاهد نستوه، در سن ۲۷ سالگی در کسوت مسؤول تخریب لشکر فاطمیون در ۲۲ آبان‌ماه سال ۱۳۹۵حین پاکسازی شهر حلب به شهادت رسید. مزار پاکش در بهشت رضا (ع) شهر مشهد قرار دارد. پدر شهید که از جانبازان دفاع مقدس است درباره بعد از شهادت پسرش چنین می گوید؛ ۱۲ روز از شهادت حسین گذشته بود. به فرزندانم گفتم دیگر بروید و ما را تنها بگذارید. بالاخره ما باید به دنیای بدون حسین عادت کنیم. رفتم روی تخت دراز کشیدم، ملافه را هم روی صورتم کشیدم و با خدا درد دل می‌کردم. در حال و هوای خودم بودم که حس کردم اتاق برای لحظه‌ای روشن شد. فکر کردم یکی از بچه‌ها لامپ را روشن کرده است. گفتم: لامپ را خاموش کنید. یک دفعه صدایی شنیدم که گفت: حسینم بابا جان! ملافه را از صورتم کنار کشیدم. دیدم حسین با همان لبخند همیشگی‌اش جلوی در ایستاده است. یک لحظه به یاد مناجاتم با خدا افتادم. در آن زمان چون از نظر جسمی تحلیل رفته بودم،‌ حسین کمکم کرد و از ساعت ۱۲ تا یک و نیم شب با من صحبت کرد. حسین می‌گفت: درست است که من شهید شده‌ام، اما نمرده‌ام. شما چون الان از خدا خواستی خدا به دل شما نگاه کرد، اهل بیت (ع) هم ضامن شدند تا من بیایم شما را ببینم. من الان بیش‌تر از زنده بودنم می‌توانم به شما خدمت کنم. الان هم که سال‌ها از آن روز می‌گذرد، قبل از اینکه من و مادرش نیت یا خواسته‌ای را مطرح کنیم، حسینم برایمان انجام می‌دهد. «و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله اموات بل احياء عند ربهم يرزقون » آل عمران 169 گمان نكنيد كسانيكه در راه خدا كشته شدند مرده اند بلكه زنده اند و در نزد خدای خويش روزی می خورند. ┏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌━━🍃‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🌺‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌━‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌━┓ 🆔 @Ghalamzaniii ┗‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌━━🍃‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🌺‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌━‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌━┛