🔴 #رفتار_کودکانه_و_همسرانه
💠 در روایت داریم هر کس بچّه دارد باید با او رفتار #کودکانه کند. گاهی پدر و مادرها با تغییر صدا و ظاهر خود و حتّی پایین آوردن ظاهری سطح فکر خود با کودک #بازی میکنند. در واقع والدین باید سعی کنند رفتار، گفتار و تعامل آنها با کودک مطابق #نیاز و نگاه او به دنیای اطرافش باشد و البته باید در رفتار کودکانه، چارچوبهای #تربیتی نیز رعایت شود.
💠 در زندگی مشترک این قانون کاربرد بسیار مهمّی برای #درک همسر و ایجاد رابطه صمیمی دارد و میتواند در مدارا کردن با همسر کمک شایانی باشد.
💠 سعی کنیم در زندگی از #نگاه همسرمان به قضایا نگاه کنیم. نیازها، علائق، استعدادها و گلایههای او را ببینیم و با توجّه به آنها عکسالعمل و رفتارهای خود با همسر را #مدیریّت کرده و همیشه خود را جای او بگذاریم تا او را بفهمیم.
💠 قلق همسرتان را پیدا کنید و با تفاوتهای کلی روانشناسی زن و مرد آشنا شوید تا بتوانید همانگونه که با کودکتان رفتار کودکانه میکنید با همسرتان رفتار #همسرانه کنید.
@Gharargah_mehshekan
🛑 نكوهش مجادله و آثار آن
💚 امام هادى عليه السلام :
🔷 المِراءُ يُفسِدُ الصَّداقَةَ القَديمَةَ ، و يَحلُلُ العُقدَةَ الوَثيقَةَ ، و أقلُّ ما فيهِ أن تَكونَ فيهِ المُغالَبةُ ، و المُغالَبةُ اُسُّ أسبابِ القَطيعَةِ .
🔹مجادله و بگو مگو كردن، دوستى ديرين را از بين مى برد و پيوند استوار را به جدایی می کشاند و كمترين اثر مجادله این استکه هرکدام از دو طف می خواهد بر دیگری پیروز شود و همین چيره جويى، مهمترین عامل قطع رابطه مى باشد.
📗 نزهة الناظر و تنبیه الخاطر
📗 اعلام الدین
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
@Gharargah_mehshekan
📋 جدول برنامه های هفتگی
┄┅┅┅┅❀🌹❀┅┅┅┅┄
📗تقویتی زبان انگلیسی
🔺 پایۀ هشتم
🗓 سه شنبه، ساعت 9 صبح
🌷 پایگاه
┄┅┅┅┅❀🌹❀┅┅┅┅┄
📔 تقویتی عربی
🔺 پایۀ هشتم
🗓 سه شنبه، ساعت 10:30صبح
🌷 پایگاه
┄┅┅┅┅❀🌹❀┅┅┅┅┄
✳️ آموزش قرائت مقدماتی و تجوید
🗓 سه شنبه، ساعت 17
🌷 پایگاه
┄┅┅┅┅❀🌹❀┅┅┅┅┄
📖 آموزش روخوانی قرآن
🗓 امروز ساعت18
🕌 مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام
┄┅┅┅┅❀🌹❀┅┅┅┅┄
📔 آموزش نظامی
🔺 نیروهای عادی
🗓 سه شنبه، ساعت 19
🌷 پایگاه
┈┈••✾•💠💐💠•✾••┈┈
@Gharargah_mehshekan
هدایت شده از قرارگاه فرهنگی مه شکن
┈┈••✾•🌷🍃🌸🍃🌷•✾••┈┈
📢 #اطلاعیه
💐 مراسم جشن
💐 #میلاد_امام_هادی_علیه_السلام
💐 #عید_سعید_غدیر
┄┅┅┅┅❀🌺❀┅┅┅┅┄
🎙 سخنران:
🔹حجت الاسلام و المسلمین
#سید_محسن_آزادی
🔸 موضوع: چشمۀ هدایت
┄┅┅┅┅❀🌺❀┅┅┅┅┄
🔰 مسابقه:
✅ پاسخ به ده سئوال کتاب «چشمه هدایت»
✅ حفظ پنج آیه از آیاتی که در فضیلت امیرالمؤمنین در زیارت غدیریه آمده است.
🔺 پاسخ ها در روز مراسم دریافت می شود.
┄┅┅┅┅❀🌺❀┅┅┅┅┄
🎤 بانواے:
🔸 کربلایی یاسین شیخ زاده
┄┅┅┅┅❀🌺❀┅┅┅┅┄
🗓 زمان:
📌 سه شنبه 13 تیر ماه 1402
⏰با اقامه نماز مغرب و عشاء
┄┅┅┅┅❀🌺❀┅┅┅┅┄
🔻 مکان:
🔅 ۴۵متری عمار یاسر ، روبروی مجتمع تجاری زمزم ، انتهای کوچه شهیدان انصاری
پایگاه شهید دکتر مصطفی چمران
┄┅┅┅┅❀🌺❀┅┅┅┅┄
📱پخش زنده از کانال قرارگاه فرهنگی مه شکن در ایتا👇
┈┈••✾•🌷🍃🌸🍃🌷•✾••┈┈
@Gharargah_mehshekan
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | لحظاتی از آخرین غبارروبی حاج قاسم سلیمانی در حرم
#امام_هادی علیهالسلام
💐 بهمناسبت میلاد امام هادی علیهالسلام
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#اَللّٰهُمَّ_عَجِّلْ_لِوَلیِّکَ_الفَرَج
#حاج_قاسم
┈ •~ ❅❥🌷🕊🌷❥❅~•┈
@Gharargah_mehshekan
هدایت شده از قرارگاه فرهنگی مه شکن
🌟 زیارت امیرالمؤمنین در روز غدیر، از زیباترین تعبیرات منقول از امام هادی علیهالسلام است
🔻 رهبر معظم انقلاب: حضرت #امام_هادی (سلاماللّهعلیه) در مجموعهی آثار و برکاتی که از ائمّهی هدیٰ (علیهمالسّلام) رسیده است، این خصوصیّت را دارد که در ضمن زیارت، مهمترین فصول مربوط به مقامات ائمّه (علیهمالسّلام) را با بیان وافی و شافی، با زیباترین تعبیرات بیان کردهاند. زیارت جامعهی کبیره(۱)، از این بزرگوار است؛ زیارت امیرالمؤمنین در روز غدیر(۲) که یکی از غُرَر تعبیرات و فرمایشات ائمّه (علیهمالسّلام) است، از این بزرگوار است. ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
📗 ۱)تهذیب الاحکام، شیخ طوسی، ج۶، ص۹۵.
📗 ۲) المزار الكبير، ابن مشهدی، ص۲۶۳؛
📗 مفاتیح الجنان، شیخ عباس قمی، باب سوم زیارات، زیارت روز غدیر.
@Gharargah_mehshekan
🔰 پیشنهاداتی برای اینکه همه در تبلیغ غدیر شریک باشیم
🔸1- یک خانواده می تواند با دیدار از اقوام و سادات مبلّغ غدیر باشد.
🔸2- یک کاسب می تواند با تخفیف ویژه در ایام غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸3- یک راننده تاکسی می تواند با پذیرایی شکلات در ماشینش مبلّغ غدیر باشد.
🔸4- یک مادر بزرگ می تواند با گفتن قصه های غدیری برای نوه هایش مبلّغ غدیر باشد.
🔸5- یک امام جماعت مسجد می تواند با صحبت پیرامون غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸6- یک نمازگزار مسجد می تواند با پذیرایی از نمازگزاران مبلّغ غدیر باشد.
🔸7- یک مادر می تواند با آماده کردن بهترین لباس های فرزندانش در غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸8- یک مادر می تواند با پختن غذای مورد علاقه فرزندانش در غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸9- یک مادر می تواند با پخش سرودهای شاد در ایام غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸10- یک مادر می تواند با گذشتن از خطاهای فرزندش به مناسبت غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸11- یک پدر می تواند با تهیه هدیه برای فرزندانش مبلّغ غدیر باشد.
🔸12- یک پدر بزرگ می تواند با ارسال پیام برای نوه هایش مبلّغ غدیر باشد.
🔸13- یک مادربزرگ می تواند با دادن نذری در ایام غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸14- یک دانش آموز می تواند با تزئین کلاس مدرسه اش مبلّغ غدیر باشد.
🔸15- یک دانشجو می تواند با هدیه کتاب و سی دی مرتبط با غدیر به اساتید و دوستان و نزدیکانش مبلّغ غدیر باشد.
🔸16- یک معلم می تواند با برگزاری مسابقات مرتبط با غدیر در کلاسش مبلّغ غدیر باشد.
🔸17- یک مدیرِ مدرسه می تواند با مسابقه تزئینات بین کلاس ها مبلّغ غدیر باشد.
🔸18- یک پدر می تواند با تهیه هدیه برای فرزندانش در روز غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸19- یک دانش آموز می تواند با تهیه روزنامه دیواری با موضوع غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸20- یک دانش آموز می تواند با آماده کردن دکلمه و قرائت در مجالس مبلّغ غدیر باشد.
🔸21- یک استادِ دانشگاه می تواند با اختصاص دادن بخشی از کلاسش به غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸22- یک هیأت می تواند با برگزاری مراسم جشن با شکوه مبلّغ غدیر باشد.
🔸23- یک هیأت می تواند با دیدار از سالمندان و اهداء هدیه مبلّغ غدیر باشد.
🔸24- یک هیأت می تواند با ایجاد ایستگاه صلواتی مبلّغ غدیر باشد.
🔸25- یک دانش آموز می تواند با توزیع یک پاکت شکلات مبلّغ غدیر باشد.
🔸26- یک پدر می تواند با خرید لباسِ نو برای خانواده اش مبلّغ غدیر باشد.
🔸27- یک دانش آموز می تواند با اجرای مصاحبه با موضوع غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸28- یک فرد می تواند با عیدی روز غدیر به رفتگر محله اش مبلّغ غدیر باشد.
🔸29- یک فرد می تواند با دادن هدیه به همسایگان محله اش مبلّغ غدیر باشد.
🔸30- یک فرد می تواند با پخش یک جعبه شیرینی میان همسایه ها مبلغ غدیر باشد.
🔸31- یک فرد می تواند با تزئین ماشینِ خود در ایام غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸32- یک فرد می تواند با تزئین درب منزل یا آپارتمان خود مبلّغ غدیر باشد.
🔸33- یک فرد می تواند با دیدار از بیماران در بیمارستان در روز غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸34- یک فرد می تواند با ترویج آداب غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸35- یک فرد می تواند تهیه و گردآوری جدول با موضوع غدیر مبلّغ غدیر باشد.
🔸36- یک فرد می تواند با طراحی کارت پستال با موضوع غدیر و پیام آن مبلّغ غدیر باشد.
🔸37- یک فرد می تواند با ترویج فرهنگ عیدی دادن میان اقوام مبلّغ غدیر باشد.
🔸38- یک فرد می تواند با یک لبخند و شادباش غدیر مبلّغ غدیر باشد.
❤️ شما هم در تبلیغ غدیر شریک باشید.
┈┈••✾•💠💐💠•✾••┈┈
@Gharargah_mehshekan
هدایت شده از مصطفی
💻 آموزش ICDL
📌 جلسۀ سوم و چهارم
🗓 شنبه و یکشنبه 10 و 11 تیر
🌷 پایگاه شهید چمران
🌴 حوزۀ شهید ورزنده
@Gharargah_mehshekan
قرارگاه فرهنگی مه شکن
💻 آموزش ICDL 📌 جلسۀ سوم و چهارم 🗓 شنبه و یکشنبه 10 و 11 تیر 🌷 پایگاه شهید چمران 🌴 حوزۀ شهید ورزنده
💻 آموزش ICDL
📌 جلسۀ سوم و چهارم
🗓 شنبه و یکشنبه 10 و 11 تیر
🌷 پایگاه شهید چمران
🌴 حوزۀ شهید ورزنده
@Gharargah_mehshekan
🔷 زلال احکام
🔹 #مکلفین
🗓 شنبه 10 تیر
🕌 مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام
🌷 پایگاه شهید چمران
🌴 حوزۀ شهید ورزنده
@Gharargah_mehshekan
قرارگاه فرهنگی مه شکن
🔷 زلال احکام 🔹 #مکلفین 🗓 شنبه 10 تیر 🕌 مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام 🌷 پایگاه شهید چمران 🌴 حوزۀ
🔷 خلاصۀ مباحث جلسۀ دوم
🗓 شنبه 10 تیر
🕌 مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام
🌷 پایگاه شهید چمران
🌴 حوزۀ شهید ورزنده
@Gharargah_mehshekan
🔷 زلال احکام
🔹 #مکلفین
🗓 شنبه 10 تیر
🕌 مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام
🌷 پایگاه شهید چمران
🌴 حوزۀ شهید ورزنده
@Gharargah_mehshekan
بیا دوباره خدا را فقط صدا بزنیم/
به هرچه غیر خدا هست پشت پا بزنیم/
#نماز_اول_وقت است نسخه ی من و تو/
ولی نباید از این امر دوست جا بزنیم/
#نماز را به جماعت فقط اقامه کنیم/
به این وسیله پلی تا خود خدا بزنیم/
#نماز معنی و تفسیر صبغة الله است/
بیا که رنگ خدا را به قلب ها بزنیم/
#نماز یک سفر معنوی است پس باید/
سری به مشهد و یک سر به کربلا بزنیم/
.................................................
* علی رفیعی وردنجانی پریش
#بحق_الزهرا_عجل_لولیک_الفرج
#حاج_قاسم
┈ ••~ ❅❥🌷🕊🌷❥~••┈
@Gharargah_mehshekan
🖌 آموزش خوشنویسی
📌 جلسۀ دوم
🗓 یکشنبه 11 تیر
🌷 پایگاه شهید چمران
🌴 حوزۀ شهید ورزنده
@Gharargah_mehshekan