” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
کنارت هستم ای تنها»
آهسته درگوشت، گفتم شنیدی ؛
"یاعِبادیِ اَنهِ رِبّکُم .
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
- بہ نام ِ نامۍ اللہ🌱
وَ به نام خداۍلبخندهاۍازتہدل:))"🌱