” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
- بہ نام ِ نامۍ اللہ🌱
وَ به نام خداۍلبخندهاۍازتہدل:))"🌱
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
وَ به نام خداۍلبخندهاۍازتہدل:))"🌱
- بہ نام ِ نامۍ اللہ🌱
میزنم عینک به چشمم درس میخوانم ولی
پنج ساعت روی یک خط مانده ام در فکر تو . .