eitaa logo
مجله حکمت و بیان
138 دنبال‌کننده
35 عکس
1 ویدیو
0 فایل
HEKMAT VA BAYAN
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰تبلیغ هالیوودی آری یا خیر؟! 📝حجت الاسلام علی حیدری ▫️سردبیر و پژوهشگر عرصه تبلیغ 🔻در حکومت رسول خدا(ص) ادارهٔ امور جامعه حقیقتاً در دست مردم بوده است و مردم، سالار امور خودشان و مستقل و عزتمند بوده‌اند. خدای متعال انسان را از عبد غیر شدن نهی فرموده؛ زیرا این کار را مانع اصلی و جدی استقلال و عزت انسان می‌داند. 🔻بر اساس تعالیم دینی، ما حق نداریم با هر روش تبلیغاتی یا هر شیوهٔ اغواگرانه‌ای مخاطب را جذب کرده و برای اقناع او تلاش کنیم. اما روش تبلیغی رایج در حوزهٔ علمیه، چیزی از جنس «اجبار به انجام فعل و رفتار صحیح» است؛ این روش، در واقع از جنس روش‌های هالیوودی است. 🔻اکنون این سؤال مطرح می‌شود که چرا در حوزه در بُعد تبلیغ، این‌گونه آموزش‌ها دیده نمی‌شود؟ آیا هر گونه تبلیغی، تبلیغ دینی است؟ پس سیرهٔ رسول خدا(ص) در تبلیغ چه می‌شود؟ نهاد حوزه در آموزش دین به طلاب چگونه رفتار کرده است که تبلیغاتشان معمولا با تبلیغ رسول خدا(ص) متفاوت است؟ فصلنامه تخصصی حکمت و بیان @hekmatvabayan_ir @Hawzah_Panahian
📢با «حکمت و بیان» از تبلیغ بگو 🔓برای ایجاد تحول تبلیغ در حوزه نیاز به گفتگو‌های مفصل وجود دارد. تبلیغ نیازمند واژه‌پردازی است تا بدانیم کدام یک از اقدامات ما تبلیغ است و کدام ضد تبلیغ. ◽️ما در مجله «حکمت و بیان» می‌خواهیم تبلیغ را از مظلومیت خارج کنیم. «حکمت و بیان» به قلم شما نیاز دارد. در شماره اول به تحول حوزه در تبلیغ پرداختیم در شماره دوم نیز به این موضوع از زوایایی دیگر خواهیم پرداخت. اگر تمایل دارید که دربارۀ این موضوع برای شماره دو قلم بزنید، آثارتان را برای مجلۀ حکمت و بیان ارسال کنید. 👈 اولویت قرار گرفتن تبلیغ در حوزه چگونه است؟ ⚠️در مورد ارسال آثار لطفاً به نکات زیر دقت داشته باشید: ▫️یادداشت‌های علمی و ژورنالی ارسالی بین 1000تا 1500 کلمه باشد. ▫️یادداشت‌‎های ارسالی باید به زوایای موضوع ارسالی به صورت کامل و دقیق و علمی پرداخته باشد. ▫️فایل‌های متنی، فقط در قالب برنامۀ word و در پیراسته‌ترین حالت ممکن ارسال شوند. ▫️مطالب ارسالی بعد از تأییده شورای سردبیری چاپ خواهد شد. 📥فایل‌های خود را به mtdavat@gmail.com یا ادمین کانال ارسال فرمایید. 📮دارالحکمه، مرکز توسعه گفتمان تبلیغ 📱ایتا|‌تلگرام|بله|اینستاگرام|‌آپارات
🔹رونمایی از جلد شماره ۲ فصلنامه حکمت و بیان «امام تبلیغ و حوزه‌ای که جا ماند» «منبرهای تفکر برانگیز» «از دوران انزوا و حضور تا خواسته‌های مکرر» «سیطره محتوا بر روش» ▫️طرح پیش‌خرید فصلنامه به‌زودی آغاز می‌شود... 💬 کاری از «مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه» 📝 فصلنامه حکمت و بیان مجله تخصصی تبلیغ @hekmatvabayan_ir @Hawzah_Panahian