هدایت شده از حوزه و تبلیغ | علیرضا پناهیان
17.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💫پیشفروش شماره یک فصلنامه «حکمت و بیان» مجله اختصاصی تبلیغ
«بازشناسی خلأهای تبلیغ از منظر شهید صدر(ره)»
نگاهی به تحول تبلیغ از منظر شهید صدر(ره)
تبلیغ مرسوم در ترازوی نقد
هنگامهی پوستاندازی در تبلیغ فرارسیده
📝 تبلیغ رضاخانی!
نگاهی به عدم رعایت استقلال در تبلیغ دین
💬 کاری از «مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه» باتولیت استاد علیرضا پناهیان
🟥پیش فروش از سایت انتشارات حکمت و بیان (ناشر آثار استاد علیرضا پناهیان)
✅ مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه
@Hawzah_Panahian
📗 @HEKMATVABAYAN_ir
▫️هنگامه پوست اندازی تبلیغ
تبلیغ مرسوم در ترازوی نقد!
سرمقاله فصلنامه حکمت و بیان
حجت الاسلام علی حیدری
🔻با وجود روزمرگیها و یکنواختیهایی که در شیوهٔ تبلیغ دیده میشود، شمارش معکوس برای انزوا و حاشیهنشینی حوزه شروع گردیده است و متأسفانه انداختن بادبانهای کوچکی که گاهی به چشم میخورد، توان رساندن حوزه به ساحل نجات را ندارد.
🔻امید است که مجله حکمت و بیان در رسیدن به هدف متعالی خود، یعنی تربیت نسل جدیدی از مبلغین، رضایت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه را بدست آورد.
💬 کاری از «مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه» باتولیت استاد علیرضا پناهیان
🟥پیش فروش از سایت انتشارات حکمت و بیان (ناشر آثار استاد علیرضا پناهیان)
✅ مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه
@Hawzah_Panahian
@hekmatvabayan_ir
هدایت شده از حوزه و تبلیغ | علیرضا پناهیان
🔻تبلیغ صحیح و متوهمانه
▫️نگاهی به معنای تبلیغ در قرآن
🔹دکتر انسیه برومندپور
▫️تبلیغ در دوردستها حقیقتی دارد که مقام و جایگاه انبیا و اولیاست. اولین وظیفه مبلغ شناخت بزرگی این تکلیف است.
▫️تبلیغ که با واژه بلوغ هم خانواده است با خواندن چند کتاب و آموختن چند مهارت به دست نمیآید. عَنقای تبلیغ، صیدی است که هر صیادی بدان دست نمییابد چرا که اهداف ارزشمند بعد از رسیدن به خرده اهداف رخنمایی میکنند.
▫️پس تبلیغی که اوج بلوغ انسانیت است بعد از طی مراحل آغازین و میانی بلوغ حاصل میشود. به عبارت دیگر تبلیغ همان مقام بعثت است که هر مبلغ برای رسیدن به آن جایگاه باید مراحلی را طی کند... .
▫️این مسیر زیبا و البته سخت در یادداشت استاد دکتر برومندپور به تصویر کشیده شده است.
📂 کاری از «مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه» باتولیت استاد علیرضا پناهیان
🟥خرید از سایت انتشارات حکمت و بیان (ناشر آثار استاد علیرضا پناهیان)
✅ مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه
@Hawzah_Panahian
@hekmatvabayan_ir
🔰تبلیغ رضاخانی
▫️روایتی از معنا و مفهوم رایج تبلیغ
📝حجت الاسلام دکتر علی میری
▫️نویسنده و پژوهشگر، مدیر مؤسسۀ «سخن سدید»
🔸حتماً شنیدهاید که رضاخان پهلوی، در زمان حکومت زورگویانه خود، یک نانوا را به خاطر گرانفروشی به تنور انداخت! و حتما شنیدهاید که مردم چقدر از این رفتار او تمجید میکنند و آن را به عنوان نماد قاطعیت و عدالت میشناسند!
🔹متاسفانه ذهنیتی که در آن، نباید جایگاهی برای اختیار مردم قائل بود، در میان اندیشمندان و روحانیون نیز نفوذ کرده است؛ زیرا در نگاه عموم طلاب، مبلغ موفق کسی است که چنان جذابیتی از خود نشان دهد تا مخاطب نتواند «متقاعد» نشود و کار درست را انجام ندهد.
🔳 این سبک از تبلیغ، دقیقاً همان روش رضاخان در حکمرانی است!
🔻اما مجموعۀ ادبیات دین، چیزی غیر از آنچه گفته شد را میطلبد. به جای سیطره، جذب و گرفتن، باید مخاطب را رها و آزاد کرد...
مجموعهای از بایدها و نبایدها در این زمینه، در یادداشت جذاب و خواندنی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی میری، با عنوان «تبلیغ رضاخانی» در مجله حکمت و بیان منتشر شده است.
✅ مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه
@hekmatvabayan_ir
@Hawzah_Panahian