eitaa logo
مجله حکمت و بیان
138 دنبال‌کننده
35 عکس
1 ویدیو
0 فایل
HEKMAT VA BAYAN
مشاهده در ایتا
دانلود
17.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💫پیش‌فروش شماره یک فصلنامه «حکمت و بیان» مجله اختصاصی تبلیغ «بازشناسی خلأهای تبلیغ از منظر شهید صدر(ره)» نگاهی به تحول تبلیغ از منظر شهید صدر(ره) تبلیغ مرسوم در ترازوی نقد هنگامه‌ی پوست‌اندازی در تبلیغ فرارسیده 📝 تبلیغ رضاخانی! نگاهی به عدم رعایت استقلال در تبلیغ دین 💬 کاری از «مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه» باتولیت استاد علیرضا پناهیان 🟥پیش فروش از سایت انتشارات حکمت و بیان (ناشر آثار استاد علیرضا پناهیان) ✅ مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه @Hawzah_Panahian 📗 @HEKMATVABAYAN_ir
▫️هنگامه پوست اندازی تبلیغ تبلیغ مرسوم در ترازوی نقد! سرمقاله فصلنامه حکمت و بیان حجت الاسلام علی حیدری 🔻با وجود روزمرگی‌ها و یکنواختی‌هایی که در شیوهٔ تبلیغ دیده می‌شود، شمارش معکوس برای انزوا و حاشیه‌نشینی حوزه شروع گردیده است و متأسفانه انداختن بادبان‌های کوچکی که گاهی به چشم می‌خورد، توان رساندن حوزه به ساحل نجات را ندارد. 🔻امید است که مجله حکمت و بیان در رسیدن به هدف متعالی خود، یعنی تربیت نسل جدیدی از مبلغین، رضایت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه را بدست آورد. 💬 کاری از «مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه» باتولیت استاد علیرضا پناهیان 🟥پیش فروش از سایت انتشارات حکمت و بیان (ناشر آثار استاد علیرضا پناهیان) ✅ مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه @Hawzah_Panahian @hekmatvabayan_ir
🔻تبلیغ صحیح و متوهمانه ▫️نگاهی به معنای تبلیغ در قرآن 🔹دکتر انسیه برومندپور ▫️تبلیغ در دوردست‌ها حقیقتی دارد که مقام و جایگاه انبیا و اولیاست. اولین وظیفه مبلغ شناخت بزرگی این تکلیف است. ▫️تبلیغ که با واژه بلوغ هم خانواده است با خواندن چند کتاب و آموختن چند مهارت به دست نمی‌آید. عَنقای تبلیغ، صیدی است که هر صیادی بدان دست نمی‌یابد چرا که اهداف ارزشمند بعد از رسیدن به خرده اهداف رخ‌نمایی می‌کنند. ▫️پس تبلیغی که اوج بلوغ انسانیت است بعد از طی مراحل آغازین و میانی بلوغ حاصل می‌شود. به عبارت دیگر تبلیغ همان مقام بعثت است که هر مبلغ برای رسیدن به آن جایگاه باید مراحلی را طی کند... . ▫️این مسیر زیبا و البته سخت در یادداشت استاد دکتر برومندپور به تصویر کشیده شده است. 📂 کاری از «مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه» باتولیت استاد علیرضا پناهیان 🟥خرید از سایت انتشارات حکمت و بیان (ناشر آثار استاد علیرضا پناهیان) ✅ مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه @Hawzah_Panahian @hekmatvabayan_ir
🔰تبلیغ رضاخانی ▫️روایتی از معنا و مفهوم رایج تبلیغ 📝حجت الاسلام دکتر علی میری ▫️نویسنده و پژوهشگر، مدیر مؤسسۀ «سخن سدید» 🔸حتماً شنیده‌اید که رضاخان پهلوی، در زمان حکومت زورگویانه خود، یک نانوا را به خاطر گران‌فروشی به تنور انداخت! و حتما شنیده‌اید که مردم چقدر از این رفتار او تمجید می‌کنند و آن را به عنوان نماد قاطعیت و عدالت می‌شناسند! 🔹متاسفانه ذهنیتی که در آن، نباید جایگاهی برای اختیار مردم قائل بود، در میان اندیشمندان و روحانیون نیز نفوذ کرده است؛ زیرا در نگاه عموم طلاب، مبلغ موفق کسی است که چنان جذابیتی از خود نشان دهد تا مخاطب نتواند «متقاعد» نشود و کار درست را انجام ندهد. 🔳 این سبک از تبلیغ، دقیقاً همان روش رضاخان در حکمرانی است! 🔻اما مجموعۀ ادبیات دین، چیزی غیر از آنچه گفته شد را می‌طلبد. به جای سیطره، جذب و گرفتن، باید مخاطب را رها و آزاد کرد... مجموعه‌ای از بایدها و نبایدها در این زمینه، در یادداشت جذاب و خواندنی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی میری، با عنوان «تبلیغ رضاخانی» در مجله حکمت و بیان منتشر شده است. ✅ مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه @hekmatvabayan_ir @Hawzah_Panahian