هدایت شده از 💛𝓰𝓸𝓵𝓭𝓮𝓷 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮💛
انگار نصف ادمای ایتا دیشب حالشون خوب نبود🤝🚶🏿♀
هدایت شده از 💛𝓰𝓸𝓵𝓭𝓮𝓷 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮💛
یه چالش🚶🏿♀
سومین گیفتون واکنشتون به رفتن به کنسرت خواننده مورد علاقتون/تئاتر بازیگر مورد علاقتونه😂
هدایت شده از *سیارک آفتاب گردون*
یه غمی رو حس میکنم
تعداد زیادی از شما اون انرژی و شادابی رو ندارید . . .
دیشب ، اینجا طوفان ناراحتی اومده بود؟
هدایت شده از یهسِریحرفا🇵🇸
هیچ وخ اونایی که با کوچیک ترین چیز خندشون میگرفت رو درک نکردم
{''خونھدرختے''}
هیچ وخ اونایی که با کوچیک ترین چیز خندشون میگرفت رو درک نکردم
اونا اون موقع در بهترین حالت زندگیشون بودن