هدایت شده از *سیارک آفتاب گردون*
یه غمی رو حس میکنم
تعداد زیادی از شما اون انرژی و شادابی رو ندارید . . .
دیشب ، اینجا طوفان ناراحتی اومده بود؟
هدایت شده از یهسِریحرفا🇵🇸
هیچ وخ اونایی که با کوچیک ترین چیز خندشون میگرفت رو درک نکردم
{''خونھدرختے''}
هیچ وخ اونایی که با کوچیک ترین چیز خندشون میگرفت رو درک نکردم
اونا اون موقع در بهترین حالت زندگیشون بودن
https://eitaa.com/mahdekurdak/6099
وای منم همینطوری بودم
سال چهارم الکی ب دوستم گفتم بیا قهر باشیم بدون هیچ دلیلی و واقعا مث دشمن هم شدیم😐😂💔
https://eitaa.com/mahdekurdak/6110
من هر روز با خواهرم قهر میکنم😐😂
تو خونه ما اینجوریه ک اگ در روز حداقل ی بار ب سر و کله هم نپریم ی چیز زدیم😐😂🚶♀