هدایت شده از *سیارک آفتاب گردون*
یه لحظه یچی بگم
بچه ها من دو روز نیستم
و قرار نیست دیل بزنم🙂
تو این مدت کاری داشتید داخل ناشناس درخشان بگید و حمایتی ها رو هم ایشون میذاره
اگه دوست داشت پست هم میذاره
و ازش بابت اینکه این مسئولیت رو قبول کرده ممنونم🤝🌻
اگر دنیای درونت را درست کنی، در دنیای بیرونهمه چیز در جای درست خودش قرار میگیرد✨
زمان از پول ارزش بیشتری داره
شما میتونید پول بیشتری
به دست بیارید، اما نمیتونید
وقت بیشتری بگیرید...⌛️
خوشحال ترینِ آدمها ؛
از هر چیزی بهترین رو ندارند
آنها از هر چیزی بهترین رو میسازند...🙂🤝