هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
ماجرای فرار اسرائیلی ها از دست حاج اقا طائب.mp3
5.22M
#استادمهدیطائب
💠 فاصلهای نمانده فقط باید #تبیین کرد
قدرت رو به افول دشمنان اسلام
ظهور نزدیک است
#امیدونگاهخوشبینانه
🌐 eitaa.com/ANALYSTS
🍃
https://eitaa.com/nimemahramaneh1400
🌱من فکر میکنم هر قومی در ایران ما یک هویتی دارد. هویتی که باید در تجربه های تاریخی اش دید، در معنای رفتار مردمش، در آداب و رسومش در شعرها و شعارها و لطائفش. در یادگاری هایش، در خلق و خوی مردمش در ساختمانهایش در راه هایش در معماریش. معنای پشت همه ظواهرش. هر شهری به همین دلیل معنایی دارد
https://eitaa.com/nimemahramaneh1400
🌱چند وقت پیش با یکی از اعضای شورای شهر قم گفتگو میکردم. به او عرض کردم شما نسبت به این هویت مسوولید. هویت قم، همه ساخت و سازها و نمادهای شهر را رنگ میزند. هویت قم چیست؟ جلوداری است. پیشرو بودن است. جلوداری و پیشرو بودن برای انقلاب جهانی ما. اگر این است، شهر را باید به گونه ای توسعه داد که این هویت تقویت شود.
🌱ساختن هایپر های عجیب و غریب و فروشگاه های مدرن، با این هویت نمیسازد. چون این فروشگاه ها معنایش مدیریت دنیاگرایانه مصرف مردم است. شاید توسعه بازارهای حول مساجد و مدارس و حرمها اولویت میداشت. نمیدانم ولی هر چه بود این سبک با هویت انقلاب معنوی و دینی ما نمیسازد.
🌱اینجا منطقه کویری است ضرورتی ندارد پارکها و فضای سبزهایی درست کنیم که با این آب و هوا نمیسازد. باغ پرندگان چرا؟ چه اشکالی داشت زیبایی های طبیعی مثل چشمه ها رودخانه ها و بلکه دریاچه های نمک اطراف قم و حتی بیابانها و کوههای اطراف قم را مهیا میکردیم برای اینکه مردم قم از همان که دارند استفاده کنند و همان را به تماشا بکشند. هویت مقاومت و عظمت نهفته در همین آب و خاک را.
https://eitaa.com/nimemahramaneh1400
🌱قم باید یک مدرسه بزرگ باشد نه اینکه طلبه ها را در قالب شهرک مهدیه و پردیسان و غیره آهسته آهسته از شهر خارج کنند و حتی خیابانهایی بیرون شهر برایشان بکشند که نه کسی را ببینند و نه با مردم دمخور باشند. طرحهای تربیتی و تعلیمی در محله ها و مساجد و مدارس باید بیش از هر جای دیگر در اینجا پیاده شود. این امر را چه کسی تسهیل میکند؟ زشت است برای طلبه ها که دور از مردم با همدیگر زندگی کنند. یک زمانی معاون اخلاق حوزه به من میگفت طلابی که با مردم زندگی میکنند به لحاظ اخلاقی و معنوی هم حتی جلودارند. خوب چه کسی باید این ارتباطها را بیشتر کند. این خوب نیست که مدارس علمیه قم حتی با محله ها و مغازه های اطرافشان هم رابطه نداشته باشند.
🌱قم جلودار است و این یعنی اگر مساله تولید برای کشور ضروری است قم باید پیش قدم باشد در ایجاد کارگاه های تولید. در ایجاد مزارع کشاورزی در باغداری و در امور دیگر. کار مقدس جهادی باید از دل قم الگو شود برای کل کشور.
🌱قم اگر در هویتش رسالت جهانی وجود دارد، باید محل رفت و آمد اندیشمندان و نخبگان و محصلین دنیای امروز و خصوصا جبهه جهانی مقاومت باشد. نباید اهل علمی که از کشورهای مختلف به این جا سفر میکنند در گرفتاری و فلاکت به سر ببرند.
🌱هویت قم، قیام است و انقلاب. هویت قم اقامه است و ظهور. قم را نباید گذاشت تبدیل به واتیکان شود. زشت است خانه های علمای اخلاقش، بیرونی ساده و اندرونی آنچنانی داشته باشد. زشت است حضور مردمش در انتخابات مثل متوسط مردم کشور باشد. زشت است در برخی خیابانهایش در نزدیکی بیوت علما نتوانی قدم بزنی. زشت است دشمن مشغول تربیت فرزندان فضلایش باشد با همین ابزارهای مدرن. زشت است الگوی حرکت انقلاب نباشد بلکه گاهی مایه تمسخر مردم و انقلابیون باشد. قم را دریابید. قم بلوغ پیدا کند انقلاب به معراج میرود. و الا منزوی میشود و الا میمیرد.
https://eitaa.com/nimemahramaneh1400
🌱اگر شهر قم بشود محل همزیستی مسالمت آمیز مذهب گوشه گیر و معنویت بی خیال ولو در قالب مسجد و هیات و بیوت علما و فضلا و مدارس علمیه مشغول به خود در کنار هایپرها و خیابانهای آنچنانی و توسعه مدرن کذایی، این برای اهل بیت و مسیرشان چه https://eitaa.com/nimemahramaneh1400خواهد بود؟
آیا واقعا مایه کونوا لنا زینا و لاتکونوا علینا شینا خواهد بود؟ یا بر عکس؟
💢پیشنهادهای مجمع پژوهشگاههای علوم انسانی- اسلامی به رئیس جمهور منتخب
🔻حضرت آیتالله سید ابراهیم رئیسی (دامت برکاته) رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران
سلام علیکم
با احترام؛ انتخاب شایسته حضرت عالی از سوی ملت بزرگ و شریف ایران به عنوان رئیس جمهور را تبریک عرض میکنم. نظر به اهمیت علوم انسانی - اسلامی واتخاذ رویکرد صحیح در این عرصه از مسیر اصلاح فلسفه علم و تعلیم و تربیت در سطح کلان پیشنهادهای ذیل با جمع بندی دیدگاههای رؤسای محترم پژوهشگاههای علوم انسانی - اسلامی، به سمع و نظر حضرت عالی میرسد:
۱. اعتقاد به این مسئله که علوم انسانی - اسلامی می تواند در حل معضلات کشور نقش عمدهای ایفا نماید، خود گام نخست در پذیرش اهمیت و جایگاه علوم انسانی اسلامی و زمینه ساز حل معضلات پیش روی نظام خواهد بود؛
۲. ارجاع مشکلات و معضلات کشور در حوزه علوم انسانی - اسلامی به متخصصان آن؛
٣. تأسیس معاونت علوم انسانی - اسلامی زیر نظر مستقیم رئیس جمهور؛
۴. واگذاری امور مربوط به علوم انسانی - اسلامی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به متخصصان رشته علوم انسانی؛
۵. اجرایی کردن تحول در علوم انسانی - اسلامی؛
۶. اهتمام جدی به فرهنگ از طریق اصلاح زیرساخت ها و توجه به علوم انسانی - اسلامی.
شایان ذکر است مجمع پژوهشگاههای علوم انسانی اسلامی در ۱۶ مهر ۱۳۹۶ با مساعدت معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همت رؤسای پژوهشگاههای علوم انسانی - اسلامی تشکیل شده، اساسنامه آن به تصویب اعضای محترم رسیده است.
شورای این مجمع نیز برابر اساسنامه، متشکل از اعضای حقوقی زیر است:
- معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،
- دبیر شورای مجمع، رئیس یکی از پژوهشگاه ها به مدت دو سال با انتخاب اعضاء
- رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث،
-رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع)،
- رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه،
- رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی،
- رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی،
- رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،
- رئیس پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی،
- رئيس سازمان سمت،
- رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور)
این شورا تاکنون با برگزاری جلسات مستمر در خصوص هماهنگی و همکاریهای بین پژوهشگاهی در موضوعات مختلف هم فکری نموده است و با انتخاب حضرت عالی با عنوان رئیس جمهور، در جلسه اخیر تصمیم به ارائه پیشنهادهای فوق برای ارتقای جایگاه علوم انسانی - اسلامی و نقش آفرینی آن برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران گرفته است در پایان، مجمع پژوهشگاهها در کنار حضرت عالی و دولت محترم، برای هر نوع همکاری، اعلام آمادگی مینماید.
با آرزوی توفیق الهی
نجف لک زایی دبیر مجمع پژوهشگاههای علوم انسانی - اسلامی
https://eitaa.com/nimemahramaneh1400
ســــــردار 👤 جـــنـــگ نرم:
🔴 ملت یادتونه رهبر عزیز چندین بار در مورد همکاری اجنه با دشمنان ایران صحبت کردن؟
‼️ این سخنان در مخیله مردم نمی گنجه و درک و فهم زیادی از این مطالب ندارند، اگر من مطلبی در مورد همکاری اجنه با غرب در مورد همسان سازی #فرکانس جن و انسان بگویم قطعا باز هم مورد انتقاد قرار خواهم گرفت
سربسته میگم... قراره طبق روایات در #آخرالزمان #مادی_شدن_جن را شاهد باشیم... برای این کار باید #فرکانس این موجودات به سطح #فرکانس بدن ما برسه برای اینکه اجنه و انسان تحمل ندارند، تصمیم بر آن شده هر یک را مقداری بالا و پایین کنند تا دروازه #مادی_شدن_جن ها باز بشه... برای همین سیستم ایمنی بدن انسان های ضعیف دچار اختلال میشه و بیمار میشن و اینگونه برای تبرئه شدن خود #کرونا را مطرح کردن... که معنی این کلمه میشه تاج خورشید...
☢️ این مطلب تراوش ذهن منه و در حال جمع آوری مدارک برای اثبات نظرم هستم
#کرونا_فریب_قرن
#ستاد_صهونیستی_کرونا
#نه_به_واکسن
➖➖➖➖➖
https://eitaa.com/nimemahramaneh1400
🔴 رهبر با هوشمندی تمام نقش اجنه در اطلاعات غربی ها را افشا کرد ولی رسانه های خائن این واژه ها را حذف کردن همانطور که الان دارند #عوارض_واکسن را سانسور می کنند به راستی ما رابرت مرداک راست گفت 95 درصد رسانه های جهان در کنترل یهودی هاست و آنها تعیین می کنند مردم چه اخباری را بشنوند و یا ببینند
#یهودیان_مخفی_ایران
#خیانت_رسانه_ها
#مادی_شدن_جن
#کرونا_فریب_قرن
➖➖➖➖➖
https://eitaa.com/nimemahramaneh1400
ســــــردار 👤 جـــنـــگ نرم:
🔴 امام خامنه ای در سخنان 16 تیر 93 به طور واضح از کمک اجنه به غرب پرده برداشت و فرمود مراقب باشید دستگاه های محاسباتی به وسیله اجنه دچار اختلال نشود... ایشان فرمودن همیشه به بعد مادی توجه نشود گاهی بعد دیگری هم در این مسائل دخیل است
☑️ خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه از توصیه های امام خامنه ای برای مقابله با کرونا بود و هم چنین ایشان همان اوایل به تقویت #سیستم_ایمنی تاکید فرمودن
‼️ اما چه کنیم بعد از این همه هشدار و توصیه در مورد #واکسن، #وزارت_کشتار_جمعی با واردات #واکسن_مرگ و وادار کردن مردم به تزریق واکسن خارجی با غرب همکاری کرد تا پروژه #اخرالزمانی را پیش ببرند... رهبر انقلاب با تزریق واکسن ایرانی از خود گذشتگی کردن برای فهم مردم تا در مقابل واکسم های خارجی ایستادگی کنند
➖➖➖➖➖
https://eitaa.com/nimemahramaneh1400
هدایت شده از تنهامسیرآرامش 💞
سلام
عیدتون مبارک🌸🌸🌸🌸🌸
تمام لذت عمرم همین است...
که مولایم امیر المومنین است❤️✋
👈 ماجرای طرح صیانت از فضای مجازی
🔺صبح امروز طرحی مبنی بر "صیانت از حقوق کاربران در شبکههای اجتماعی" به تصویب مجلس رسید که با بازخوردهای متفاوتی روبهرو شد!
🔹عدهای شایعهها و شبهههایی مانند فیلترینگ گوگل، اینستاگرام، توییتر و از این قبیل برنامهها را مطرح کردند !
اما حقیقت ماجرا طبق سند این طرح چیز دیگری ست
🔻طبق این طرح مسئولیت حراست از حریم خصوصی افراد، از نیروهای امنیتی دولتی به قوه قضائیه انتقال داده میشود، و راه را برای هرگونه جاسوسی از شهروندان میبندد.
🔻هرگونه فعالیت باید مجوز داشته باشد. در واقع از این طریق کانال های ضد انقلاب و فحشاء در فعالیت دچار مشکل خواهند شد
🔻برای کسانی که در این پیام رسانها، محتوای سازی میکنند حق السهم در نظر گرفته میشود
🔻همچنین این قانون مانع خروج گسترده اطلاعات کاربران ایران فعال در سرویسهای خارجی میشود و از خروج بیگ دیتای کشور تا حد مطلوبی ممانعت بـه عمل میآورد.
تقیپور نماینده مردم تهران در خصوص شایعات گفت:
🔻 این طرح به دنبال مسدود سازی هیچ پیام رسانی نیست.
📚متن کامل سند جهت مطالعه عموم مردم: http://mehrnews.com/news/5260029
https://eitaa.com/nimemahramaneh1400
✡ نقش یهود در تحریف غدیر خم (١)
1⃣ حادثهٔ #غدیر_خم و #حدیث_غدیر، به اعتراف بزرگان علمای اهلسنت، حدیثی است متواتر كه شكّی در صدور آن نیست.
2⃣ به لحاظ دلالت نیز، هر شخص منصفی، دلالت این حدیث را بر ولایت و امامت حضرت علی (ع) بعد از پیامبر (ص) كاملاً روشن مییابد.
3⃣ اما مهمترین مسأله در ارتباط با حدیث غدیر این است كه پس چرا به این حدیث عمل نشد و تاریخ اسلام برخلاف جهت حدیث غدیر رقم خورد؟!
4⃣ از عوامل بسیار مهم در عملكرد یک قوم، #مراجع_فکری آن قوم میباشند كه مستقیماً نقش خود را در گزینشها و تعیین رفتار قوم، ایفا مینمایند.
5⃣ در این میان نقش مرجعیت فكری #یهود كه پیش از ظهور اسلام در #جزیرةالعرب حضور داشتند بسیار حائز اهمیت است. حضوری كه تأثیر آن بر اعراب از مرجعیت نوپای اسلام بسیار ریشهدارتر بود.
منبع:
✅ اندیشکده مطالعات یهود
https://eitaa.com/nimemahramaneh1400
✡ نقش یهود در تحریف غدیر خم (٢)
💥 برتری فرهنگی و علمی یهود نسبت به اعراب جاهلی
1⃣ بیتردید #یهودیان نسبت به اعراب در سطح فكری و فرهنگی بالاتری قرار داشتند و با داشتن كتاب و عالمان دینی از چنان هیبتی برخوردار بودند كه عرب جاهلی در برابر آنان احساس حقارت مینمود.
2⃣ #یهود در عربستان، #كنیسه و مدرسه و تمام #آداب_تلمودی را داشت. بدینجهت خود را از اعراب امّی برتر میدانست. اعراب نیز آنها را به همین سِمَت ملاحظه میكردند و به علمای آنها گوش میدادند.
3⃣ علامه طباطبایی در تأیید این مطلب مینویسد: یهود در دنیای قبل از اسلام خود را اشرف ملل میدانست و سیادت و تقدم بر سایر اقوام را حق مسلّم خود میپنداشت، و خود را #اهل_كتاب نامیده به داشتن ربانیّین و احبار مباهات مینمود. به علم و حكمت خود میبالید و سایر مردم را بیسواد مینامید.
منبع:
✅ اندیشکده مطالعات یهود
https://eitaa.com/nimemahramaneh1400
✡ نقش یهود در تحریف غدیر خم (٣)
💥 یهود، مرجع اعراب جاهلی
1⃣ هیمنهٔ فكری #یهود، در طول چند قرن بر اعرابی كه از علوم و معارف تهی بودند، باعث شده بود كه آنان در مسائل معرفتی همچون شناخت انبیاء، تاریخ پیامبران و امم گذشته، به #اهل_کتاب رجوع نموده و اعتمادشان بر آنان باشد.
2⃣ برای اثبات #مرجعیت_یهود در بین اعراب، كافی است بدانیم كم نبودند كسانی كه وقتی مواجه با دعوت به اسلام میشدند، به حبر یا راهبی مراجعه نموده، صدق چنین دعوتی را جویا میگشتند.
3⃣ و مهمتر از همه، اسلامِ اهل #یثرب است كه زمینهٔ ایمان آنان، همان اعتمادی است كه اوس و خزرج به سخنان #یهودیان بهعنوان مراجع فكری خود داشتند.
4⃣ زمانی كه پیامبر (ص) با گروهی از قبیلهٔ خزرج ملاقات كرد و آنان را دعوت به اسلام نمود، آنان با توجه به آنچه از #یهودیان دربارهٔ ظهور قریبالوقوع پیامبری در این سرزمین شنیده بودند، به یكدیگر گفتند: بخدا قسم این همان پیامبری است كه #یهود به آمدنش ما را وعده میداد، بیایید در ایمان بر آنها سبقت بگیریم.
منبع:
✅ اندیشکده مطالعات یهود
https://eitaa.com/nimemahramaneh1400
✡ نقش یهود در تحریف غدیر خم (۴)
💥 عملكرد یهود در برابر اسلام (١)
1⃣ #یهودیان منتظر ظهور پیامبری در عربستان بودند، اما نه از نژاد عرب و نه از غیر بنیاسرائیل! یهود بر اساس عقاید تحریفشده، اعتقاد داشت هیچگاه نبوت از #بنیاسرائیل خارج نمیشود و همیشه بهعنوان #نژاد_برتر باقی خواهد ماند.
2⃣ لذا هرچند بهفرمودهٔ قرآن، پیامبر را همچون فرزند خویش میشناختند، اما بهعلت خوی #برتریطلبی و #حسادت، در مقابل ایشان ایستادند و در راه نابودی اسلام از هیچ تلاشی فروگذار نكردند، تا جایی كه قرآن از آنها بهعنوان سختترین دشمن یاد كرد.
3⃣ علمای یهود سراغ مشرکان میرفتند، و آنان را به #جنگ با اسلام ترغیب مینمودند. مشركان سؤال میكردند: شما كه اهل علم و كتاب هستید، به ما بگوئید آیا دین ما بهتر است یا دین محمد؟ و #یهودیان میگفتند: دین شما برتر و به حق اولیتر است. و همین باعث میشد مشركان با روحیهٔ بیشتری به جنگ اسلام بروند. قرآن كریم، با نقل این قضاوت ناحق یهود، آنان را لعنت کرده است.
4⃣ از سوی دیگر، یهودیان در میان اعراب مسلمان از #نفوذ خود استفاده نموده تا با ایجاد شک در اعتقادات مسلمین موجبات شكست آنان را فراهم آورند. نمونهای از این توطئهها كه قرآن نیز به آن اشاره دارد این است كه در اولِ روز اظهار ایمان میكردند و آخرِ روز از ایمان خود برمیگشتند، تا مسلمانان كه هنوز آنان را اهل كتاب میدانستند، دچار شک و تردید شوند!
منبع:
✅ اندیشکده مطالعات یهود
https://eitaa.com/nimemahramaneh1400