4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیا و ادماش و جامعه
هرروز داره مارو توی چارچوبی میزاره که هیچ کس نمیپرسه چرا؟
خود واقعی دو قسمته
یکی اون کسی ک فکرمیکنم هستم
دومی کسی ک واقعا هستم
دومی زیرخروارها حرف و کلمه و باور قایم شده
خودشناسی ینی خودواقعیمو از زیراین خرت و پرتا بکشم بیرون
دیشب ساعت دوشب بهش گفتم
بارون میاد بریم توی حیاط برقصیم،بچرخیم،خیس شیم
شد بهترین خاطره رفاقتمون
🥲🥲🐚🪨☔️
۳.توی این دوماه
چیزایی که ازت وقت میگیره و پاکسازی کن
مثل
بیرون رفتن زیاد
مهمونی
فضاهای مجازی
یا حتی اگه تونستی گوشیت و خاموش کنی