خونه مامانبزرگ+درس شیرین آناتومی+هوای بارونی+صدای بارونی که به شاب حیاط می خوره:))))))))))
الان من برای استاد زبان که گفته توی یه پاراگراف خودتونو معرفی کنین چی بنویسم مثلا؟!
-هَمْرآزِمَنْ-
الان من برای استاد زبان که گفته توی یه پاراگراف خودتونو معرفی کنین چی بنویسم مثلا؟!
من واقعا نمیدونم چی بگم براش
خب من نازنینم و نوزده سالمه و دانشجوعم و توی دزفول زندگی می کنم
بعدش؟!
بقیشو چی کنم؟!
اصلا موضوع قحطی بود؟!
با منی که حتی نمی تونم کاری کنم که هر سری آبرسان و بالم لبم و کرم دور چشمم و ... با هم تموم نشن
راجع به مدیریت بحران صحبت نکنین🤝
اصلا رسالت این میله های اتوبوس اینه که هر سری که من می خوام بشینم کله مبارکمو نوازش کنن🤝
_https://eitaa.com/Hamrazman33/1506
تصوراتم از دانشگاه یچیز دیگه بود 😂😂🫠
+از دانشگاه تصور خاصی نداشته باشین
میاین می بینین اساتیدش از دبیرای مدرسه بدترن می خوره تو ذوقتون🤝