خب حالا جریان از چه قراره؟
ببیند وقتی مرکز اول به دنبال تشنگی و گرسنگی شما فعال میشه به تبع احساس خشم و تلاش برای برطرف کردن این احساس هم فعال میشه که نتیجش میشه همون کولی بازی هایی که در میاریم🙏🏻
و خب وقتی غذا می خوریم و احساس سیری می کنیم ایندفعه مرکز دوم فعال میشه و این آرامش بعد از خوردن باعث کنترل خشممون میشه و اون موقعست که به خودمون میایم و متوجه میشیم که انگار نیاز به این همه عصبانیت هم نبود
خلاصه که این طور
حالا من اینو بهتون گفتم نرید با خیال راحت گند بزنید به روابطتون با همه
صرفا گفتم در جریان باشید😂🙏🏻
وای چه باحال😂😂
خیلی وقته برامون از این چیزیا نگفتی
+حقیقت اصلا فرصتشو نداشتم
وگرنه از این چیزا برای گفتن زیاد دارم😂🙏🏻
-هَمْرآزِمَنْ-
بچه ها جون امشب بیکارم تا حدودی اگر خواستید از ویتیلیگو براتون بگم
موافقین لایک
مخالفین هم لایک