رسپی نودل یام یام به سبک هانی🍜🍥🍙
¹.نودلو میزاریم تو آبجوش تا بپزه.
².سوسیس هارو ریزززز ریززز خورد می کنیم،بعد یه نمه سرخشون میکنیم.
³.تخم مرغ:اول نصف تخم مرغ رو نیمه سرخ میکنیم و تفت میدیم،بعد اون یه کوچولو باقی مونده رو میریزم روش و مستطیلی شکل اش میکنیم.
⁴.بعد الان دیگه نودل پخته.آبکش میکنیم و مقدار خیلییی زیاد فلفل و یوخده نمک میزنیم.(تأکید میکنم به هیچ وجه ادویه نودل نزننن!)
اگرم دوس دارید بزنید.
⁵.میریزیم تو ظرف و تموم نوش جان.✨😋
viva°⋆
رسپی نودل یام یام به سبک هانی🍜🍥🍙 ¹.نودلو میزاریم تو آبجوش تا بپزه. ².سوسیس هارو ریزززز ریززز خورد می
زدن پودر نودل دلخواهه اما من متنفرم