viva°⋆
این قضیه که نمیتونم گریه کنم.منو از خودم متنفر میکنه..
امام حسین یه کاری کن بتونم گریه کنم.حداقل یکم عذاب وجدانم کم بشه.
viva°⋆
سلام😋 از اونجایی که ممکنه نشناسیم میگم.من کاربرGهستم😋 یه چیز خوشحال کننده برات دارم😋 https://eitaa.c
کاربرGکجایی؟خبری ازت نیست؟
https://eitaa.com/Haniviva/235
برای اشک از حضرت زهرا بخواه...
با تمام وجودت ازش بخواه مطمئن باش میده
من خودم دیدم که میگم
خودم تجربه کردم
_
همین الان که پیام بالا رو گذاشتم رفتم ناشناس و با این پیام روبرو شدم:)
مرسی که گفتی.
امروز با تمام وجودم ازش خواستم و جواب داد:-)