آره رقابت دوستانه مسخره ترین فیلمی بود که دیدم و پیشنهاد میکنم اصلااا و ابدا نزدیکش نشین😉😉😘😘
viva°⋆
آره رقابت دوستانه مسخره ترین فیلمی بود که دیدم و پیشنهاد میکنم اصلااا و ابدا نزدیکش نشین😉😉😘😘
هر لحظه اینجوری بودم که:خاک تو سرت با این انتخابت
viva°⋆
هر لحظه اینجوری بودم که:خاک تو سرت با این انتخابت
اما کنجکاو شدم بفهمم آخرش چی میشه که یهو قسمت ده یکی اومد گفت:عه آخرش بازه و نشون میده خوابه🤡🤡
viva°⋆
روباه نه دم رو دیدی ؟ _ ای وای نه ندیدمش،اما تو لیستمههه😭😭
ای وای دارم وسوسه میشم برم ببینم😦