247.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙دو نوع روحیه مورد نیاز در خانواده
🔴 #استاد_عباسی
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
@golhayeBeheshti
375.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙 جذاب کردن خود برای غیرشوهر
🔴 #استاد_عباسی
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
@golhayeBeheshti
🍃🍃🍃🍃🍃✨﷽✨🍃🍃🍃🍃🍃
#خانم_محترم
🌹تا میتونی به همسرت رسیدگی کن!
گمان نکن که هر چقدر همسرت رو تشنه نگه داری وابستهتر میشه!
🌹بلکه کاملا برعکس، روز به روز ازت دورتر و سردتر میشه.
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
@golhayeBeheshti
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺 وظایف مدیر خانواده چیست؟
🔴 #حجتالاسلام_تراشیون
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
@golhayeBeheshti
6.png
حجم:
417.7K
سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) به قم را تبریک عرض می نماییم.🌺🌺🌺
@golhayeBeheshti
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑 آنچه درباره جو بایدن، رئیسجمهور جدید آمریکا نمیدانیم!
🔹از خشنودی برای شهادت حاج قاسم تا حمایت همهجانبه برای اسرائیل
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
@golhayeBeheshti
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 مذهبیهای محترم! خدا از شما بیشتر انتظار تغییر داره ...
➕معرفی تکنیک برای دوری از تحجر و تحول گریزی:
@golhayeBeheshti
👌 نکته بسیارمهم برای خانم ها محترم
یکی ازشاگردان آیت الله مجتهدی تعریف میکند که
یک روز با اصرار بعد از کلاس درس استاد را برای ناهار به منزل خودمون بردم، بعد از یک بار غذا کشیدن از من خواست دوباره برایشان غذا بکشم، خیلی تعجب کردم اما چیزی نگفتم، بعد از جمع کردن سفره طاقت نیاوردم از ایشان پرسیدم حضرت استاد ببخشید که ازتون این سوال رو میپرسم، آخه شما اهل غذا نیستید چطور دوبار غذا کشیدید؟ البته برای من باعث افتخار و خوشحالیست...
استاد فرمودند سوال رو از من کردی برو جوابشو از خانومت بگیر.
رفتم از همسرم پرسیدم موقع پختن غذا چه کردی؟ کمی فکر کرد و گفت باوضو بودم.
رفتم به ایشان گفتم خانومم باوضو بوده.
فرمودند اینکه کار همیشگی شان است، بپرس دیگر چکار کرده؟
رفتم پرسیدم، خانومم کمی فکر کرد و گفت وقتی داشتم غذا میپختم کمی باخودم روضه سیدالشهدا رو زمزمه کردم و قطره اشکی هم ریختم.
نزد استاد رفتم و اینرا گفتم.
لبخندی زدند و گفتند بله دلیل رفتارم این بود.
اگر نیت کنید ثواب این غذای امروز نذر یکی از ائمه شود،آنوقت هم آشپزی برایت دلنشین تر است،هم اینکه خانواده هر روز سر سفره یکی از ائمه نشسته اند.
@golhayeBeheshti
557.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علمدار .......
@golhayeBeheshti
🔻پاسخ آیتالله بهجت(ره) به یک شبهه فراگیر
👈🏼 «چرا بعضیها آسودهتر از ما زندگی میکنند و کمتر رنج میکشند؟ چرا زندگیِ عدهای سختتر است؟!»
➖هر کسي کاسهاي از ابتلائات دارد که مطابق وجود و استعداد اوست و کاسههاي اشخاص از بلايا پر شده است، ولي خدا که همه را دوست دارد؛ آيا در برابر طوفانهاي حوادث، ما را در وسط کشتي رها کرده است؟! و يا همواره به فكر ماست؟!
➖درست است که بعضي از افراد در ماديات و ثروت از تو بالاتر هستند، اما آيا عمر او، صحت او، توسعۀ او از لحاظ اولاد و... از تو بيشتر است يا اينکه تو در اين امور و ديگر نعمتهاي ظاهري و باطني از او برتر هستی؟!
➖ فقرا در کمبودها و فقر و ناداری باید صبر و شکیبایی داشته باشند و بدانند که آنها هم از نعمتهای دیگری برخوردارند که اغنیا برخوردار نیستند.
ثروتمندان بلاها و ابتلائات و گرفتاریهایی دارند که مستضعفان و محرومان ندارند. طاووس را میبینی، پایش را هم ببین!
➖خوبی و خوشیِ عیش، تنها به زیادی وسایل راحتی نیست؛ راحتی درونی و رفاه و خوشی و آرامش دل، به داشتن وسایل رفاه و راحتی نیست، بلکه چهبسا وسایل رفاه، اسباب نگرانی و ناراحتی و اضطراب درونی را فراهم کنند.
➖در کلمات امیرالمؤمنین(ع) آمده است: «أَلْمَصائِبُ بِالسوِیةِ مَقْسُومَةٌ بَینَ الْبَرِیةِ» (الدعوات، ص۲۸۸) گرفتاریها بهصورت مساوی و یکسان میان مردم تقسیم شده است.
🔻در محضر بهجت، ج۲، ص۳۸۰، نکته۱۲۱۴
🔻در محضر بهجت، ج۱، ص۶۸، نکته۹۹
@golhayeBeheshti
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صوت کمتر شنیده شده
مسئولیت رهبری از زبان ایشان :)🌱💚
در آبان ماه سال 98، رهبری از آبرو خود گذشت در قضیه بنزین.........
@golhayeBeheshti
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رهبر انقلاب خطاب به ابومهدی مهندس در حیاط بیت رهبری: هر شب به اسم تو را دعا میکنم، ابومهدی!
🔺 بخشهایی منتشر نشده از دیدار ابومهدی مهندس و رهبرانقلاب بهمناسبت تولد شهید ابومهدی
@golhayeBeheshti