ㅤㅤ#Challenge 𖧧 #Hannibal
درود بر شما انسان لذیذ! این پیامو فور کنید تا بنده طبق نمیدونم چیچیتان به یکی از قاتل های توی سریال 𝘏𝘢𝘯𝘯𝘪𝘣𝘢𝘭 تشبیهتون کنم و یه میم از سریال تقدیمتون کنم~
ㅤㅤㅤ𝘓𝘪𝘯𝘬 𐀔ㅤ 𝘓𝘪𝘮𝘪𝘵
روز سمپاد رو تبریک میگم به دوست (های) سمپادی عزیزم که قسم میخورد کلمه ایی واسه آزمون/پرسش نخونده و با اینحال بیست شد،
نمونه بارز یک سمپادی موفق 🤡
کتاب های کلاسیک رو واقعا باید دوست داشت و واقعا باید از پروسه ادبی و کلی داستان لذت برد وگرنه واقعا من تاحالا به هیچ چیز هیجان انگیزی توی این ژانر برخورد نکردم
کلا هم فکر میکنم هیجان نود و نه درصدش تعلق داره به کتاب های رده سنی نوجوان که خب🤡 ....
فعلا همه رو دعوت میکنم به خوندن کتاب"بودنبروک ها"؛داستان زوال یک خاندان
یک اثر ادبی فوقالعاده جذابه که جایزه نوبل ادبیات رو بدست اورده! (و واقعا شبیه سریاله از بس که قطوره)
یک فیلم اقتباسی هم از این کتاب ساخته شده و نکته جالب اش اینه که اصلا کتاب خسته کننده ایی نیست-
داستان راجب چهار نسل یک خانواده ثروتمند بورژوای آلمانی و مواجهه شون با مدرنیته ست.