eitaa logo
حزب الله شمال اصفهان
98 دنبال‌کننده
21.9هزار عکس
8.3هزار ویدیو
771 فایل
روشنگری سیاسی وفرهنگی درفضای انقلاب اسلامی(اندیشه ورزی جمعی)جوانان انقلابی بارویکرداندیشه های امام خامنه ای
مشاهده در ایتا
دانلود
آقای عبدالحمید! شما مسئول بسترسازی برای عملیات تروریستی امروز هستید 🔹اعلام نگرانی و برائت مولوی عبدالحمید، پیش از اینکه نشان‌دهنده نیت خیرخواهانه او در آرام کردن اوضاع و اذهان باشد، نشان‌دهنده دستپاچگی وی از این است که آرام آرام نتیجه التهاب‌آفرینی در ماه‌های گذشته را می‌بیند و می‌داند مردم خطبه‌های التهاب‌آفرین او در نماز جمعه را با اقدامات تروریستی اخیر بی‌ارتباط نمی‌دانند. 🔹عبدالحمید پس از حادثه حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان در ۸ مهر ۱۴۰۱ که در ادامه منجر به شهادت تعدادی از نمازگزاران در مصلی شد، بلندگوهای مسجد مکی را با فرکانس‌ کانون‌های ضدانقلاب همسو کرد. 🔹او اگر در توصیه به مردم برای دعوت به آرامش و خویشتنداری صادق بود،‌ این آرامش و خویشتنداری و متانت را ابتدا باید از خود شروع می‌کرد. 🔹زمانی که بارها نمایندگان رهبر انقلاب برای پیگیری ویژه و فوری به زاهدان آمدند و بی‌توجهی کرد. برکناری و محاکمه مقصران حادثه مهرماه زاهدان را دید و ترجیح داد بر آتش فتنه و التهاب بدمد. 🔹نتیجه حرف‌هایش را هم امروز با ناامنی بیشتر استان و حتی حمله تروریستی نزدیک مسجد مکی دید. tn.ai/2922628 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
همانهایی که تا دیروز میگفتند چرا اسلام تمام ظهور و بروزش عزاداری و غم و گریه است، حالا میگویند چرا به اسم ‎ مناسک سازی میکنید و جشن و شادی راه می اندارید؟ همین تناقض نشان میدهد شما شیادها غم و شادی جامعه دغدغه تان نیست. همه نگرانی تان از ظهور و بروز دین در هر شکل و شمایلی است. 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
17.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ناراحتی کارشناس بی‌بی‌سی از بر عهده گرفتن حمله امروز زاهدان توسط جیش‌‌العدل؛ سناریوی فضاسازی علیه جمهوری اسلامی بر باد رفت! عبدالستار دوشوکی، فعال تروریست و تجزیه طلب بلوچ: 🔹فضا داشت علیه جمهوری اسلامی پیش می‌رفت که متأسفانه جیش‌العدل با بیانیه نابجای خود کار را خراب کرد! 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💗 ویژه عید غدیر 📹 مجموعه نماهنگ | ۳. ویژگی پیروان ولایت علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) چیست؟ ✏️ برشی از بیانات آیت‌الله خامنه‌ای در جلسه ۲۵، کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن 👆 این جلسات در ماه مبارک رمضان ۱۳۵۳ شمسی در مسجد امام حسن علیه‌السلام مشهد برگزار شده است. 🖼 📲 راهنمای شرکت در پویش روایت 👇 Farsi.khamenei.ir/ghadir1402
💠 امام موسی کاظم علیه السلام: مَن تَقَدَّمَ إلى وَلايَتِنا اُخِّرَ عَن سَقَرَ ، ومَن تَأَخَّرَ عَنّا تَقَدَّمَ إلى سَقَرَ . هركه به سوى ولايت ما پيش رود از دوزخ واپس ماند و هركه از ولايت ما عقب ماند به سوى دوزخ پيش رود. الكافي: 1/434/91 عن محمّدبن الفضيل ، مجمع البيان : 10/591 عن محمّدبن الفضيل عن أبي الفضل . 📆 امروز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ ۲۰ ذی الحجه ۱۴۴۴ ۹ جولای ۲۰۲۳ 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
21.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | توصیه امام کاظم علیه‌السلام به تلاش تام و تمام ✏️ شرح حدیث اخلاق توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 🌷 سالروز ولادت امام کاظم علیه‌السلام 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ | امام کاظم علیه‌السلام و مبارزه با زره تقیّه 🌷 سالروز ولادت امام کاظم علیه‌السلام 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲 چگونه به پویش رسانه KHAMENEI.IR تصاویر خود از مهمانی عید غدیر را ارسال کنیم؟ ☝ راهنمای تصویری شرکت در پویش Farsi.khamenei.ir/ghadir1402
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 تصاویر حضور در مهمانی غدیر را با هشتگ منتشر و یا به KHAMENEI.IR ارسال کنید. 📱 ارسال تصاویر👇 Farsi.khamenei.ir/ghadir1402
💬 | دوگانه تقلبی تقابل علم و دین ✍ یادداشتی به قلم آقای پژمان عرب، پژوهشگر تاریخ شفاهی ✏️ رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان، کارشناسان و متخصصان صنعت هسته‌ای کشور با اشاره به نگاه غرب به علم، تقابل علم و دین را از ویژگی‌های مهم این نگاه برشمرده و واقعیت امروز مجامع علمی در ایران را باطل‌کننده این ذهنیت توصیف کرده و فرمودند: «امروز، در کشور جمهوری اسلامی که کشور معنویّت است و جمهوری اسلامی است، مهم‌ترین کارهای علمی دارد انجام میگیرد، در رقابت با کسانی که سالهای متمادی است که در این رشته‌های علمی دارند کار میکنند. چه کسانی‌ دارند این کار را پیش میبرند؟ جوانان مؤمن، فخری‌زاده و شهریاریِ نماز‌شب‌خوان.» ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ 📝 رسانه KHAMENEI.IR بر همین اساس در یادداشتی به قلم آقای پژمان عرب، پژوهشگر تاریخ شفاهی به تحلیل درهم‌تنیدگی علم و دین در جمهوری اسلامی پرداخته است. 🔍بخوانید👇 khl.ink/f/53282
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبرانقلاب: من خودم را از جهت رسيدگی به فرزندانم، بخشی مدیون این مرد و کتاب این مرد می‌دانم. ۱۳۸۶/۱۰/۱۵ ▪️ سالگرد درگذشت آقای آذریزدی نویسنده کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فردا که هر کسی به شفیعی بَرد پناه چشم تمام خلق به موسی بن جعفر است 👤 زیبای « یاباب‌الحوائج » با شعر خوانی صابر تقدیم نگاهتان 🌺 ویژهٔ ولادت 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت امام کاظم علیه السلام مبارک باد🌺 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی زاهدان 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فرزند شهید حادثۀ تروریستی زاهدان: پدرم یک پلیس قهرمان بود 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
باسمه تعالی مدیران مسئول روزنامه های هم میهن، سازندگی، مردم سالاری، خراسان، ابتکار و آرمان ملی با سلام اینکه جشن میلیونی غدیر مردم ایران را سانسور میکنید و در صفحه اول روزنامه هایتان هیچ خبر و تصویری از آن را منتشر نمی کنید قبل از اینکه نشان دهد سوء نیت یا غرض دارید، نشان می دهد حتی حرفه ای هم نیستید! وقتی رویدادی که میلیون ها نفر از مردم ایران را به خودش مشغول کرده کوچکترین بازتابی در صفحه اول رسانه های شما ندارد یعنی شما در دنیای دیگری زندگی می کنید، دنیایی که با مردم ایران متفاوت است. ضمنا عدم توفیق معنوی در پرداختن به این رویداد دینی نیز مساله دیگری است که علت آن را خودتان باید پیدا کنید. با احترام 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
🔺از یکسو با معرفی افراد مساله‌دار و بالا بردن آمار ردصلاحیتها، روش برگزاری انتخابات را زیر سوال برده و دست به دلسرد کردنِ جامعه میزنند و از سوی دیگر به اسم انتقاد داشتن، تحریم انتخابات را توجیه کرده و دست به کاهش مشارکت میزنند؛ این جماعت هم دوست دارند در نظام تعریف شده و بر سر سفره‌ی نظام بنشینند و هم دست به زیاده خواهی بزنند و ژست اپوزیسیون بگیرند! ✍️ مهدی قاسم زاده 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
حال و هوای حرم مطهر رضوی در روز میلاد امام کاظم(ع) 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
🔴 صرفا جهت‌ تأمل... سرگرد یاسمین مقبلی تفنگدار نیروی دریایی آمریکا بیش از 500 مأموریت با پرنده‌های تهاجمی انجام داده که 150 موردش مأموریت های جنگی بوده! بعد از حرفه‌ی جا زدنِ جلاد جای شهید، تعویض جای تروریست با نخبه هم به آپشن‌های خبرگزاری (اصلاح طلب) انتخاب افزوده شده:) 💬 علی فرحزادی ➕‌یاسمین مقبلی متولد آلمان است اما به نوشته سایت رسمی ناسا، گویا او خود را نیویورکی می‌داند؛ هیچ اسمی از ایران نیز در بین ملیت‌های او نیست! 💬 مهدی قاسم زاده 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
🔺جامعه شناس ما آنجایی که در خانه اندیشمندان، ملکی لوکس را رایگان یک دهه از شهرداری می‌گیرد، نه تنها نگران حکومتی شدن علوم اجتماعی نیست، که آن را حق الی الابد خود می‌داند؛ حالا در جشن غدیر که الگوی مشارکت دولت و مردم است، ناگهان با چرخش گشتالتی زاویه ورودش دغدغه حکومتی شدن دین می‌شود! 💬 میثم ظهوریان ➕ به جای نوشتن از چرایی حضور پرشکوه مردم در مراسم شادی جمعی مثل همین جشن ده کیلومتری غدیر، باید در مورد این فکر کنیم که چرا اصحاب تئوری از جامعه عقب افتاده‌اند؟ چرا نظرسنجی‌ها از جامعه فاصله گرفته؟ چرا برخی اقشار و طبقات جامعه که اتفاقا تعیین‌کننده‌اند، در بررسی و تحلیل نمی‌آیند؟ 💬 محمد رستم‌پور 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
🔻اختلاف نظر در اداره امور کشور طبیعی است رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت: 🔹تفاوت سلیقه و اختلاف نظر در عرصه گسترده اداره امور کشور طبیعی است، اما پیگیری موارد اختلافی باید از مبادی قانونی و حقوقی و به دور از هرگونه حاشیه‌آفرینی و ارسال پیام اختلاف باشد. 🔹قانون ایجاد و فعالیت برخی شوراها که نمایندگان آنها از سوی وزرا تعیین می‌شوند، اما پس از انتصاب، دولت امکان نظارت بر عملکرد آنها را ندارد، دارای اشکال دانست و این قانون نیاز به اصلاح دارد، چرا که منطقی نیست فردی به عنوان منصوب دولت در مجموعه‌ای فعالیت کند، ‌ اما دولت و اعضای آن امکان نظارت بر عملکرد او را نداشته باشند. 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
مهمونی ۱۰ کیلومتری ترند توییتر شد! 🔹هشتگ در فاصله زمانی کوتاهی در توییتر فارسی ترند شد. 🔹بیشتر این توییت‌ها مربوط به اتفاقات جالبی است که در جریان بزرگ‌ترین جشن غدیر تاریخ برای کاربران توییتر رخ داده است. 🔹این هشتک درحالی ترند می‌شود که بسیاری از توییتری‌ها با هشتک‌هایی مانند یاعلی، به عشق علی و غدیر مطالب خود را به اشتراک گذاشته‌اند. 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
🔻چرا باید از «شادپیمایی غدیر» دفاع کرد؟ جعفر حسن‌خانی؛ سیاست‌پژوه: 🔹۱.همواره تشیع در معرض این انتقاد بوده که به سوگ اهتمام جدی دارد و از شادی گریزان است. برای سوگ، مناسک جمعی‌اش بسیار است و اما برای شادی مناسکش حداقلی است. فارغ از جوانب معرف‌شناسانه و تاریخی پاسخ به این انتقاد، آنچه در شرایط حاضر مهم است، این است که ضرورت بازسازی مناسک شیعی شاد همواره در جامعه احساس می‌شده. برگزاری مراسم «شادپیمایی غدیر» پاسخی است به آن انتقادها و آن ضرورت اجتماعی و نشانی است از تحول‌خواهی شیعی. تحول‌خواهی‌ای که در چهارچوب فقه و معارف شیعی تلاش می‌کند پاسخ به اقتضائات و نیاز‌های زمانه را هم بدهد. شادپیمایی غدیر را حمل بر پویایی و تحول‌خواهی خودخواسته شیعه باید کرد نه چیز دیگر. 🔹۲.از آنجا که هویت شیعی و هویت ایرانی هر دو به دگرسازی هویتی توجه داشته و اهتمام دارند طبیعی است که خرد ایرانی-شیعی در میان اعیاد اسلامی و شیعی، به برجسته کردن شیعی‌ترین عید برای آفرینش منسک شیعی شاد اهتمام داشته باشد. نکته جالب ماجرا این است که این دگرسازی هویتی توامان با اصرار و احترام است. شیعه هم به غدیر اصرار دارد و هم محترمانه با مخالفین غدیر مواجه می‌شود آن هم در وضعیتی شادمانه نه ستیزه جویانه. 🔹۳.هویت جمعی و «ما» حاصل زیست و خاطرات مشترک است. عرصه عمومی «ما» می‌سازد و کارویژه‌اش ساختن جایی برای با هم بودن است. «ما»ی ایرانی حاصل تاریخ شادی‌ها و غم‌های مشترک است. هر چقدر مکان‌هایی شکل بگیرد که بدن‌ها در یک وضعیت مسالمت‌آمیز به مفاهمه بپردازند و در پی آن به درک مشترک، فهم مشترک، غم مشترک، شادی مشترک، خشم مشترک نزدیک شوند آنگاه «ما» در جامعه شکل می‌گیرد. اگر تاریخ تجمع و با هم بودن ایرانیان نگاشته شود، پُر واضح است که آنچه که ایرانیان را در هزاره گذشته و پیش از آن در کنار هم جمع می‌کرده، مکان‌ها و مناسک مذهبی بوده‌اند. لذا طبعا هویت جمعی ایرانی، «ما»ی قدرتمند و البته مذهبی دارد. جامعه‌ای که مردمانش بیشتر احساس «ما» بودن بکنند آن جامعه، قوی‌تر است و خشونت در آن جامعه معنای خود را از دست می‌دهد. شادپیمایی غدیر را هم باید به آن تاریخ تجمع‌های ایرانیان افزود. شادپیمایی غدیر شکلی از عرصه عمومی است و جایی است که «ما» ساخته می‌شود آن هم در یک وضعیت شادمانه. این رویداد را باید یک سیاست هویتیِ میهنی و مذهبی موفق قلمداد کرد. 🔹۴.تاریخ تشیع موید این است که شیعه وقتی دولت نداشته همواره در یک وضعیت غیرطبیعی قرار داشته است و زمانه علیه او عملکرده و نه تنها از انجام مناسک بازداشته شده که از هویت شیعی خود نیز منع شده و در بیشتر موارد جان را نیز از دست داده. بدون حکومت شیعی چگونه ممکن بود «سوگ‌پیمایی» اربعین به عنوان بزرگترین راهپیمایی تاریخ بشر، راه‌اندازی و تضمین شود؟ هیچ‌گاه پیش از جمهوری اسلامی چنین رویدادی با چنین مختصاتِ استثنایی رقم نخورده است. رویدادهای مشابه همگی در عصر حکومت‌های شیعی رخ داده‌اند. در تاریخ، شیعیانِ بدون حکومت، مناسک تمدنی و تعینی‌شان جایی در وجه پیدای جامعه نداشته است. با لحاظ آنچه گفته شد، مردمی بودن در برگزاری مناسک شیعی در برابر حکومتی بودن نیست، بلکه در برابر بروکراتیک شدن است. بله مناسک باید با نظم خودانگیخته جامعه شیعی و تضمین و تایید و حمایت حکومت شیعی برگزار شود. باید تلاش کرد حمایت حکومت تبدیل به تعدی بروکراسی به مدنیت شیعی نشود که اگر بشود مناسک بی‌نمک و کم‌رمق می‌شوند. اما بین بروکراسیِ (سازمان) فرهنگی شهر با حکومت نباید این همانی کرد. بروکراسی که شکلی از سازماندهی «مکانیکی» است پدیده مدرنی است که معایب و مزایایی دارد و حکومتها در عصر حاضر خود را نیازمند به کارگیری آن می‌دانند اما نظم خودانگیخته شیعی که در مناسک شیعی نمایان می‌شود، نظمی تقریبا «ارگانیکی» دارد. با لحاظ این موارد بروکراتیک شدن یا نشدن مناسک را نباید با واژه حکومتی شدن یا نشدن توضیح داد. طرح حکومتی شدن یا نشدن مناسک شیعی در وضعیتی که حکومت شیعی است بی معنا است. نسبت برگزاری مناسک شیعی و حکومت شیعی ذاتی است. 🔹۵.«سوگ‌پیمایی اربعین» و «شادپیمایی غدیر» دو تعین تمدنی یک فرهنگ‌اند. خودآگاهی تاریخی شیعه امروز در مقام جامعه‌سازی، دولت‌سازی و تمدن سازی است. در مقام تبدیل فرهنگ و ارزشهای خود به عینیت‌های تمدنی است. در یک کلام در مقام تفصیل است. شیعه پیش از حکومت در مقام اجمال بوده و بعد از تصاحب قدرت در مقام تفصیل. نباید مقام تفصیل را بدعت یا فربهی مناسک نامید. در برابر پاسخ به نیازهای جمعی و ضرورت‌های اجتماعی بیشتر صورتبندی‌های ممانعت کننده‌ در مقام تحجر و جاماندگی هستند. البته باید به این مهم التفات داشت که مقام تفصیل همواره نیازمند به دانش فقه شیعه است. 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi