eitaa logo
هیئت محمد رسول الله صل الله علیه وآله وسلم
195 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
40 فایل
کانال هیئت محمد رسول الله (ص) رهروان شهدا رهبر انقلاب:هیئت، کانون جهاد تبیین است ارتباط با ما: @Mohmmad11 نشر صدقه جاریه است
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم باسلام اوقات شرعی قم پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ اذان صبح: ۰۳:۴۸:۳۰ طلوع آفتاب: ۰۵:۲۲:۰۴ اذان ظهر: ۱۲:۱۳:۰۷ غروب آفتاب: ۱۹:۰۱:۴۳ اذان مغرب: ۱۹:۲۰:۵۲ نیمه شب شرعی: ۲۳:۲۵:۳۶
بسم الله الرحمن الرحیم باسلام محفل هفتگی هیئت محمد رسول الله رهروان شهدا پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ درمسجدسیدالشهدا علیه السلام برگزار می شود ان شاءالله ______________________ برنامه ها: قرائت قرآن، سخنرانی،مداحی وپذیرایی __________________ ____________________ هیئت محمد رسول الله رهروان شهدا @HmrasullahQom
بسم‌الله الرحمن الرحیم آدرس کانال هیئت محمد رسول الله (ص) رهروان شهدا در پیام رسان های ایتا : eitaa.com/HmrasullahQom سروش : sapp.ir/mohammadrasolalah نشر صدقه جاریه است
بسم‌الله الرحمن الرحیم آدرس کانال هیئت محمد رسول الله (ص) رهروان شهدا در پیام رسان های ایتا : eitaa.com/HmrasullahQom سروش : sapp.ir/mohammadrasolalah نشر صدقه جاریه است
بسم‌الله الرحمن الرحیم آدرس کانال هیئت محمد رسول الله (ص) رهروان شهدا در پیام رسان های ایتا : eitaa.com/HmrasullahQom سروش : sapp.ir/mohammadrasolalah نشر صدقه جاریه است
بسم الله الرحمن الرحیم باسلام اوقات شرعی قم جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ اذان صبح: ۰۳:۴۹:۳۴ طلوع آفتاب: ۰۵:۲۲:۴۹ اذان ظهر: ۱۲:۱۲:۵۸ غروب آفتاب: ۱۹:۰۰:۴۱ اذان مغرب: ۱۹:۱۹:۴۷ نیمه شب شرعی: ۲۳:۲۵:۳۷
ای جانم قاسم سليماني
رفتارشناسی خوارج 5.mp3
8.76M
بسم الله الرحمن الرحیم باسلام باتوجه به این که؛آقا فرموده اند: خط خوارج هنوز هم هست وآفت خوارج برای یاران امیرالمؤمنین اتفاق افتادوامکان دارد ماهم دچار این آفت،بشویم سعی میکنیم خط خوارج رابشناسیم، تا ازاین روحیه درامان بمانیم ان شاءالله. _____ 🎧 سلسله جلسات ____ هیئت محمدرسول الله رهروان شهدا @HmrasullahQom
بسم الله الرحمن الرحیم اوقات شرعی قم شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ اذان صبح: ۰۳:۵۰:۳۸ طلوع آفتاب: ۰۵:۲۳:۳۴ اذان ظهر: ۱۲:۱۲:۴۹ غروب آفتاب: ۱۸:۵۹:۳۷ اذان مغرب: ۱۹:۱۸:۴۱ نیمه شب شرعی: ۲۳:۲۵:۳۸
هدایت شده از مهدویت_بصیرت
؛🍃 مکرّر مشاهده کرده‏ایم که اگر پیچیده‏ترین مسایل فکری و علمی که مورد اختلاف است، در جمعی مطرح شود، همگان فوراً به اظهار نظر و موضع‏گیری در مقابل هم می‌پردازند و به انتقاد و ایرادگیری می‏پردازند. دسته‏ای نادانسته چیزی را می‏کوبند و دسته‏ای دیگر درک نکرده، به لُبّ و کّنه مطلب نرسیده، رد می‏کنند و به اصطلاح خود آن را نقد می‏کنند. بنابراین، ناقد پیش از اقدام به ردّ و انتقاد، تأمّل می‏کند که آیا آنچه را می‏خواهد درباره‏اش قلم بزند یا زبان باز کند، فهمیده و دریافته است یا اینکه میل به شهرت و اظهار فضل وی را وامی‏دارد که نپذیرد و رد کند، هرچند مسألة ساده‏ای باشد که با دقّت کم می‏تواند آن را هضم کند یا لحن و گویش خود را نرمتر کند یا تغییر دهد. افزون بر این، در اظهار نظرها، قابلیّت علمی کافی نیست و قابلیّت روحی نیز لازم است. کسی که قابلیّت روحی پذیرش حقیقت را ندارد، هر جا میان قبول حقیقت و منافع و وابستگی‏های او تعارض پیش آید، جانب حقیقت را رها می‏کند و این نشانة خُلق و خوی جاهلی است.