بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام
اوقات شرعی قم
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
اذان صبح: ۰۳:۴۸:۳۰
طلوع آفتاب: ۰۵:۲۲:۰۴
اذان ظهر: ۱۲:۱۳:۰۷
غروب آفتاب: ۱۹:۰۱:۴۳
اذان مغرب: ۱۹:۲۰:۵۲
نیمه شب شرعی: ۲۳:۲۵:۳۶
هدایت شده از هیئت محمد رسول الله صل الله علیه وآله وسلم
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام محفل هفتگی
هیئت محمد رسول الله رهروان شهدا
پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰
درمسجدسیدالشهدا علیه السلام
برگزار می شود ان شاءالله
______________________
برنامه ها:
قرائت قرآن، سخنرانی،مداحی وپذیرایی
__________________
#لبیک_یاحسین
#غزه
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
____________________
هیئت محمد رسول الله رهروان شهدا
@HmrasullahQom
بسمالله الرحمن الرحیم
آدرس کانال هیئت محمد رسول الله (ص) رهروان شهدا
در پیام رسان های
ایتا : eitaa.com/HmrasullahQom
سروش : sapp.ir/mohammadrasolalah
نشر صدقه جاریه است
بسمالله الرحمن الرحیم
آدرس کانال هیئت محمد رسول الله (ص) رهروان شهدا
در پیام رسان های
ایتا : eitaa.com/HmrasullahQom
سروش : sapp.ir/mohammadrasolalah
نشر صدقه جاریه است
بسمالله الرحمن الرحیم
آدرس کانال هیئت محمد رسول الله (ص) رهروان شهدا
در پیام رسان های
ایتا : eitaa.com/HmrasullahQom
سروش : sapp.ir/mohammadrasolalah
نشر صدقه جاریه است
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام
اوقات شرعی قم
جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
اذان صبح: ۰۳:۴۹:۳۴
طلوع آفتاب: ۰۵:۲۲:۴۹
اذان ظهر: ۱۲:۱۲:۵۸
غروب آفتاب: ۱۹:۰۰:۴۱
اذان مغرب: ۱۹:۱۹:۴۷
نیمه شب شرعی: ۲۳:۲۵:۳۷
رفتارشناسی خوارج 5.mp3
8.76M
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام
باتوجه به این که؛آقا فرموده اند:
خط خوارج هنوز هم هست وآفت
خوارج برای یاران امیرالمؤمنین
اتفاق افتادوامکان دارد ماهم
دچار این آفت،بشویم
سعی میکنیم خط خوارج رابشناسیم،
تا ازاین روحیه درامان بمانیم
ان شاءالله.
_____
🎧 سلسله جلسات
#رفتارشناسی_خوارج_جلسه_پنجم
#استاد_احسان_عبادی
____
هیئت محمدرسول الله رهروان شهدا
@HmrasullahQom
بسم الله الرحمن الرحیم
اوقات شرعی قم
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
اذان صبح: ۰۳:۵۰:۳۸
طلوع آفتاب: ۰۵:۲۳:۳۴
اذان ظهر: ۱۲:۱۲:۴۹
غروب آفتاب: ۱۸:۵۹:۳۷
اذان مغرب: ۱۹:۱۸:۴۱
نیمه شب شرعی: ۲۳:۲۵:۳۸
هدایت شده از مهدویت_بصیرت
#توضیحات؛🍃
مکرّر مشاهده کردهایم که اگر پیچیدهترین مسایل فکری و علمی که مورد اختلاف است، در جمعی مطرح شود، همگان فوراً به اظهار نظر و موضعگیری در مقابل هم میپردازند و به انتقاد و ایرادگیری میپردازند. دستهای نادانسته چیزی را میکوبند و دستهای دیگر درک نکرده، به لُبّ و کّنه مطلب نرسیده، رد میکنند و به اصطلاح خود آن را نقد میکنند.
بنابراین، ناقد پیش از اقدام به ردّ و انتقاد، تأمّل میکند که آیا آنچه را میخواهد دربارهاش قلم بزند یا زبان باز کند، فهمیده و دریافته است یا اینکه میل به شهرت و اظهار فضل وی را وامیدارد که نپذیرد و رد کند، هرچند مسألة سادهای باشد که با دقّت کم میتواند آن را هضم کند یا لحن و گویش خود را نرمتر کند یا تغییر دهد. افزون بر این، در اظهار نظرها، قابلیّت علمی کافی نیست و قابلیّت روحی نیز لازم است. کسی که قابلیّت روحی پذیرش حقیقت را ندارد، هر جا میان قبول حقیقت و منافع و وابستگیهای او تعارض پیش آید، جانب حقیقت را رها میکند و این نشانة خُلق و خوی جاهلی است.