مبلغان پیشرفت(💠سطح تکمیلی۲)
#میم_مثل_مادر #قسمت_اول #استاد_شجاعی ✅فوق برنامه تو باید بزرگ بشـی! بزرگ، بزرگ، بزرگتـــر..... ا
#اطلاعیه
به استحضار بزرگواران میرسانیم مبحث میم مثل مادر استاد شجاعی با محوریت شخصیت شناسی حضرت زهرا (س) به عنوان فوق برنامه و صرفا جهت آشنایی بیشتر شما با ابعاد شخصیتی بزرگ بانوی اسلام ، حضورتان ارائه میگردد و جزو برنامه های کلاسی نمیباشد .
☘️🍁☘️🍁☘️🍁☘️🍁☘️🍁☘️
🔴 تکالیف کلاسی دوره متوسطه مبلغان پیشرفت👇
ا- خلاصه نویسی از تمام مباحث درسی (مقتل شناسی- آداب دعاخوانی-اخلاق اسلامی )
ترجیحا تایپی باشد 👌
در صورتیکه تایپ مقدور نیست لطفا زحمت بکشید از نوشته های خود عکس ارسال نمایید ، عکسهای هر مبحث را جداگانه ارسال بفرمائید
🔹 پس از ارسال عکسهای هر مبحث ، نام، کد آموزش و نام درس را تایپ کنید .
آیدی ارسال خلاصه نویسی👇👇
@madehintaha
2- برای درس نواها و نغمه ها در صورتیکه تمایل دارید تمرینات شما ارزیابی بشود ، تمرینات درس استاد حاج اسماعیلی را چند مرتبه تمربن کنید پس از تثبیت ، فایل صوتیِ تمرین خود را به آیدی که برای این منظور در کانال معرفی شده است ارسال بفرمائید.
آیدی ارسال تمرین صوتی مداحی👇👇
@madehinaletaha
🔺فایل صوتی تمرین نغمات خواهران توسط اساتید خواهر ارزیابی میگردد.
🔺 سوالات درسی را به آیدی زیر ارسال نمایید تا به اساتید مربوطه ارجاع داده شود و پاسخها در کانال بارگزاری گردد.
آیدی پرسش و پاسخ👇👇
@madehintaha
☘️🍁☘️🍁☘️🍁☘️🍁☘️
#توجه
بزرگواران دقت داشته باشند مبحث مقتل شناسی ، ادامه مباحث قبل و پیرامون مقتل و نحوه شهادت حضرت ابا عبداله (ع) و یاران باوفایشان می باشد
37.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#جلسه_بیست_یکم
#نواها_و_نغمه_ها
#استادحاج_اسماعیلی
🔺انتقال و انتشار جایز نیست .
••🌺مبلغان پیشرفت، سطح متوسطه 🌺••
4_5943024239786329222.mp3
9.1M
#میم_مثل_مادر
#قسمت_دوم
#استاد_شجاعی
✅فوق برنامه
حوزه، دانشگاه، منبر، جلساتِ سبک زندگی، کارگاه های موفقیت و...
نمی تونه بزرگت کنه ؛
تا تو جایگاهِ حقیقیِ خودت رو در عالَم نشناسی!
تازه وقتی میفهمی کی هستی؛
مبلغان پیشرفت(💠سطح تکمیلی۲)
#جلسه_بیست_یکم #نواها_و_نغمه_ها #استادحاج_اسماعیلی 🔺انتقال و انتشار جایز نیست . ••🌺مبلغان پیشرف
#توجه
بزرگواران جلسه 20-1 مبحث نواها و نغمه ها در دوره مقدماتی حضورتان ارائه شده است . در دوره متوسطه از جلسه بیست و یکم این مبحث ادامه پیدا میکند .