eitaa logo
مبلغان پیشرفت(💠سطح تکمیلی۲)
1.4هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
2.6هزار ویدیو
131 فایل
📚دوره آموزش اساتید :مداحان مبلغان پيشرفت ، در راستای تمدن نوین اسلامی فرهنگ سازی زمینه ظهور ارائه سرفصل های اموزشی👇👇 *سبک زندگی اهلبیت (ع) *انسان شناسی *طرح اجرایی قرآن زنده است *مقتل شناسی *اصول و فنون *نواها ونغمه * فرزند آوری و فرزندپروری
مشاهده در ایتا
دانلود
4. فصل چهارم.mp3
865.4K
یَا مَنْ لَهُ الْعِزَّةُ وَ الْجَمَالُ یَا مَنْ لَهُ الْقُدْرَةُ وَ الْكَمَالُ یَا مَنْ لَهُ الْمُلْكُ وَ الْجَلالُ یَا مَنْ هُوَ الْكَبِیرُ الْمُتَعَالِ یَا مُنْشِئَ السَّحَابِ الثِّقَالِ یَا مَنْ هُوَ شَدِیدُ الْمِحَالِ یَا مَنْ هُوَ سَرِیعُ الْحِسَابِ یَا مَنْ هُوَ شَدِیدُ الْعِقَابِ یَا مَنْ عِنْدَهُ حُسْنُ الثَّوَابِ یَا مَنْ عِنْدَهُ أَمُّ الْكِتَابِ ( سُبْحَانَكَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنَا مِنَ النَّارِ یَا رَبِّ )
دستگاه همایون در دعاخوانی
گوشه های اصلی ماهور را به خاطر داشته باشید : 1ـ درآمد 2ـ گشایش 3ـ داد 4ـ شکسته 5ـ خاوران 6ـ اوج 7ـ شکسته قره باغ البته در دعای جوشن کبیر ، از قسمت اوج خیلی کم استفاده میشه ، مگر اون فرازهایی که جملات طولانی داره و تا قبل از رسیدن به جمله سبحانک ...که قرار است مردم تکرار کنند باید پرده صوتی پائین بیاید تا مردم بتوانند با شما همراهی کنند ...
0. فصل پنجم تا نهم.mp3
2.08M
با صدای مداح اهلبیت (ع) فصل های : 5 ـ 6 ـ 7 ـ 8 ـ 9 بسیار کاربردی برای شبهای قدر
5. فصل پنجم.mp3
833.2K
اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ يَا حَنَّانُ يَا مَنَّانُ يَا دَيَّانُ يَا بُرْهَانُ يَا سُلْطَانُ يَا رِضْوَانُ يَا غُفْرَانُ يَا سُبْحَانُ يَا مُسْتَعَانُ يَا ذَا الْمَنِّ وَ الْبَيَانِ سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ
6. فصل ششم.mp3
1.41M
يَا مَنْ تَوَاضَعَ كُلُّ شَيْ‏ءٍ لِعَظَمَتِهِ يَا مَنِ اسْتَسْلَمَ كُلُّ شَيْ‏ءٍ لِقُدْرَتِهِ يَا مَنْ ذَلَّ كُلُّ شَيْ‏ءٍ لِعِزَّتِهِ يَا مَنْ خَضَعَ كُلُّ شَيْ‏ءٍ لِهَيْبَتِهِ يَا مَنِ انْقَادَ كُلُّ شَيْ‏ءٍ مِنْ خَشْيَتِهِ يَا مَنْ تَشَقَّقَتِ الْجِبَالُ مِنْ مَخَافَتِهِ يَا مَنْ قَامَتِ السَّمَاوَاتُ بِأَمْرِهِ يَا مَنِ اسْتَقَرَّتِ الْأَرَضُونَ بِإِذْنِهِ يَا مَنْ يُسَبِّحُ الرَّعْدُ بِحَمْدِهِ يَا مَنْ لا يَعْتَدِي عَلَى أَهْلِ مَمْلَكَتِهِ سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ
7. فصل هفتم.mp3
977.4K
يَا غَافِرَ الْخَطَايَا يَا كَاشِفَ الْبَلايَا يَا مُنْتَهَى الرَّجَايَا يَا مُجْزِلَ الْعَطَايَا يَا وَاهِبَ الْهَدَايَا يَا رَازِقَ الْبَرَايَا يَا قَاضِيَ الْمَنَايَا يَا سَامِعَ الشَّكَايَا يَا بَاعِثَ الْبَرَايَا يَا مُطْلِقَ الْأُسَارَى سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ
8. فصل هشتم.mp3
1.01M
يَا ذَا الْحَمْدِ وَ الثَّنَاءِ يَا ذَا الْفَخْرِ وَ الْبَهَاءِ يَا ذَا الْمَجْدِ وَ السَّنَاءِ يَا ذَا الْعَهْدِ وَ الْوَفَاءِ يَا ذَا الْعَفْوِ وَ الرِّضَاءِ يَا ذَا الْمَنِّ وَ الْعَطَاءِ يَا ذَا الْفَصْلِ وَ الْقَضَاءِ يَا ذَا الْعِزِّ وَ الْبَقَاءِ يَا ذَا الْجُودِ وَ السَّخَاءِ يَا ذَا الْآلاءِ وَ النَّعْمَاءِ سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ
9. فصل نهم.mp3
798.1K
اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ يَا مَانِعُ يَا دَافِعُ يَا رَافِعُ يَا صَانِعُ يَا نَافِعُ يَا سَامِعُ يَا جَامِعُ يَا شَافِعُ يَا وَاسِعُ يَا مُوسِعُ سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ
گوشه های اصلی دستگاه همایون را به خاطر داشته باشید : 1ـ درآمد اول 2ـ درآمد دوم 3ـ چکاوک 4ـ بیداد 5ـ بختیاری 6ـ شوشتری گوشه شوشتری در روضه خوانی ، استفاده زیادی داره ، البته بختیاری هم غمگین هست اما بصورت طولانی نمیشه استفاده کرد ، در حد یکی دو تا رباعی ... اما شوشتری فوق العاده است که نمونه های آن قبلا تقدیمتان شده است .
مناجات امیرالمؤمنین_ترکیب خوانی.mp3
12.74M
مناجات حضرت امیرالمؤمنین ع در مسجد کوفه در این مناجات از چندین لحن موسیقایی استفاده شد شروع با از مولای یا مولا : سپس ( و ) سپس از گوشه قرچه در دستگاه شور به گوشه شکسته در دستگاه ماهور انتقال لحن انجام شد تا پایان مناجات در گوشه های خاوران _اوج و شکسته اجرا شد تذکر1: بهتر است در جلسات مناجات خوانی فقط از یک دستگاه استفاده شود ولی یادگیری انتقال لحن از یک دستگاه به دستگاه دیگر لازم است تذکر2: اگر نت صدا را در آواز دشتی پایین بیاوریم خود به خود وارد دستگاه شور می شویم تذکر3: در ترکیب خوانی باید آنقدر مهارت داشته باشیم که مستمع متوجه تغییر لحن نشود و حس ناهماهنگی بوجود نیاید