eitaa logo
خبرگزاری تحلیلی خبری ایبسنا اصفهان
1.8هزار دنبال‌کننده
17.7هزار عکس
7.1هزار ویدیو
391 فایل
📰 خبرگزاری تحلیلی خبری ایبسنا 📡 اخبار مطالبه های داغ دانشجویی را در خبرگزاری ما دنبال کنید. ✍ شما هم می توانید سوژه ها و تحلیل های خودتان را برای ما ارسال کنید✅ ارتباط با ادمین: @ibsna_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آماری بسیار قابل توجه از تولید برق در سایر کشورها با انرژی هسته‌ای و جای خالی ما... خدا نگذره از اون غربزده‌هایی که هم چرخ زندگی مردم رو پنچر کردن، هم چرخ سانتریفیوژها رو!
🔴پاسخهای وزیر صمت در گفتگوی ویژه خبری دیشب، نماد ناکارآمدی دولت آقای روحانی: مجری: علت حراج معادن در روزهای آخر دولت؟ وزیر: برای دولت بعدی ریل گذاری کردیم! مجری: وضعیت خودرو؟ وزیر: ما را وارد چالش جدید نکنید! مجری: وضعیت مرغ؟ وزیر: وزارت جهاد مسئول است! تشکر از جناب روحانی! ✍️سید میعاد صالحی
🛑 ایران هشتمین کشور دنیا با بیشترین فاصله طبقاتی ▫️فرهیختگان: ضریب جینی برای اقتصاد ایران در سال 1399 به 0.408رسیده و به نوعی می‌توان گفت از سال 1390 تا امروز نابرابری درآمدی در حدود چهار درصد بیشتر شده است. ▫️در سطح جهانی در سال 2020 میلادی، سه کشور جمهوری چک، بلاروس و اوکراین به ترتیب با دارا بودن 0.25، 0.253 و 0.266کمترین ضریب‌جینی یا همان کمترین نابرابری درآمدی را داشته‌اند و سه کشور آفریقای‌جنوبی، نامبیا و هائیتی به ترتیب با دارا بودن 0.634 ، 0.61و 0.608 بیشترین ضریب‌جینی یا همان بیشترین نابرابری درآمدی را در سطح جهان به خود اختصاص داده‌اند ▫️ایران هم‌ در ردیف کشور‌هایی نظیر اکوادور، مکزیک، آرژانتین، ترکیه و بولیوی قرار دارد که در مقایسه با میانگین جهانی، کشور‌های ذکرشده جزء کشورهایی با بیشترین نابرابری درآمدی قرار می‌گیرند.
🔴 کدام نظام پزشکی؟ کدام نظارت؟؟!! طرف مدرک مدیریت داشته ولی انقدر سیستم نظارت بر امورات پزشکی بی دروپیکر بوده که خودش را جراح زیبایی جازده و در کمال تعجب حتی ۶۰ عمل جراحی هم انجام داده است!!! اگر سازمان به اصطلاح نظام پزشکی بطور مناسب انجام وظیفه کرده بود نباید کار به این تعداد عمل جراحی و بازی با زندگی بیماران توسط یک شیاد آن هم در مرکز کشور می رسید. جادارد یک خسته نباشید خدمت مسئولین سازمان نظام پزشکی عرض کنیم ... ✍"قاسم اکبری"
📣 رئیسی: حل مشکلات معیشتی تکلیف ما نسبت به حضور مردم در انتخابات است 🔹 حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهور منتخب: مردم در انتخابات با لطفی که داشتند، حقی برای خودشان و تکلیفی برای ما ایجاد کردندکه امیدواریم بعنوان یک طلبه خدمتگزار بتوانیم گشایش‌هایی در زندگی مردم صورت دهیم. 🔹 حجت‌الاسلام رئیسی صبح جمعه در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با تقدیر از مراجع معظم تقلید و علما به جهت حمایت و حضور در صحنه انتخابات، بر همراهی همه مردم برای ادامه راه دولت تاکید کرد. 🔹 ادامه راه نیازمند رهنمودهای حضرت عالی و سایر بزرگان هستیم، از همه مراجع تقلید و بزرگان به خاطر حضور و پیش قدم بودن در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب و اعلام نظر و صدور بیانیه‌ها، به خصوص در انتخابات اخیر که بسیار مؤثر بود، تشکر می‌کنم. 🔹عنوان دولت را دولت مردمی گذاشتیم، حضور و همکاری همه مردم مؤثر است رهنمودهای مراجع می‌تواند برای آینده دولت بسیار تأثیرگذار باشد مردم هم نگاهشان به مراجع و بزرگان خود است.
ورود طالبان به دومین شهر بزرگ افغانستان الجزیره:نیروهای طالبان وارد قندهار، دومین شهر بزرگ افغانستان شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مجری برنامه «سلام تهران» توبیخ شد! 🔹خانم قدسیه صالحی که از مجریان جوان و دغدغه‌مند سیما است، در برنامه "سلام تهران، نتوانست بر اندوه و احساسات شخصی غلبه کند و بدون هماهنگی با سردبیر برنامه به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبرده منجر شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازگشت امن کامیون‌ها از گمرک اسلام قلعه به کشور 🔹ناظر گمرکات استان خراسان رضوی از بازگشت ده‌ها کامیون متوقف در گمرک اسلام قلعه افغانستان به کشور خبر داد.
تخلف آشکار در واگذاری پهنه‌های معدنی «صمدی» کارشناس معدن در گفت‌وگو با تسنیم: 🔹در واگذاری پهنه های معدنی دولت تخلف آشکار انجام داده است. 🔹معادن سوپرمارکت نیستند که بتوان در مدت زمان کوتاه آنها را مورد مزایده قرار داد بلکه باید اهلیت و صلاحیت شرکت کنندگان بررسی و سپس روند واگذاری‌ها انجام شود. 🔹متاسفانه در پهنه‌های معدنی دولت تمرکز خود را به واگذاری این مناطق به شرکت‌های دولتی و شبه دولتی بزرگ دارد و دست بخش خصوصی از حضور در پهنه‌های معدنی کوتاه است.
🔴 وارثان بیماری پهلوی ⭕️ رزم آرا نخست وزیر پهلوی: ملتی که توانایی آفتابه سازی ندارد چگونه می‌تواند صنعت نفت را اداره کند؟ ◾️آخوندی: مسکن مهر طرح مزخرفیه ◾️زنگنه: ساخت پالایشگاه کثافت کاریه ◾️کلانتری: خودکفایی کشاورزی مزخرفه ◾️ابتکار: خودرو برقی توجیه اقتصادی ندارد ◾️زیباکلام: انرژی هسته‌ای بدبخت کننده است ◾️نعمت‌زاده: باید مدیر اقتصادی از خارج وارد کنیم ‌◾️اردکانیان: ساخت نیروگاه توجیه اقتصادی ندارد 🔻حالا راحت‌تر می‌شود درک کرد که چرا در این سی‌و اندی سال که تفکر پوچ روی کار بوده، کشور مسیر رو به جلو نداشته!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عناصر اصلی فتنه ۱۸ تیر ۷۸، الان کجا هستند؟ 🔻کسانی که دانشجویان را تحریک کردند و عواملشان را به آشوب در خیابان کشاندند، کجا هستند و چه می​کنند؟
رئیس جمهور منتخب در دیدار آیت الله نوری همدانی: 🔴 حل مشکلات معیشتی و کسب‌وکار مردم در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد/ مردم باید تغییر شرایط را احساس کنند 🔹 آیت‌الله رئیسی با بیان این‌که حل مشکلات معیشتی و کسب‌وکار مردم در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: تلاش خواهیم کرد گشایش‌هایی در زندگی مردم صورت دهیم که احساس کنند شرایط متفاوت شده است
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: 🔴 پنج شهر اصفهان در وضعیت قرمز و 13 شهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت 🔹سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر پنج شهرستان استان اصفهان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است.
🍃اولین نشست صمیمانه دانشجویان شهرستان شهرضا🍃 در جوار مزار شهدا و حرم مطهر امامزاده شاهرضا 📿 📝با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا تاکی 💍با موضوع ازدواج؛ ملاک ها و معیارها
📸 ❇️ جلسه ستاد مرکز کارآفرینی فرهنگی دانشگاه 🔷️ جلسه بررسی و طرح موضوع مرکز کار آفرینی فرهنگی دانشگاه با حضور ریاست محترم دانشگاه ، معاون محترم فرهنگی دانشجویی ، مسئول محترم روابط عمومی، فرمانده بسیج دانشجویی ، جانشین بسیج دانشجویی خواهران ومسئول هماهنگی تشکل های دانشجویی برگزار گردید. 🔷️ موضوعات و دستور کار جلسه : 🔹️ ارائه موضوع بحث و اهداف کلی طرح توسط دکتر حاج کاظمیان ریاست دانشگاه 🔹️ تشریح اهداف و فعالیت های اجرایی توسط دکتر عابدی معاون فرهنگی 🔹️ چگونگی و بررسی راهکار اجرایی توسط خانم مطلبی جانشین بسیج خواهران و خانم جمشیدی مسئول هماهنگی تشکل ها 🔹️ تببین چارت تشکیلاتی لازم ، تشریح اهداف و کارگروه های موضوعی ، نیاز های جامعه مخاطب و ابزار شناسی توسط برادر اربابیان فرمانده بسیج دانشجویی
🔴مافیای واردات محصولات کشاورزی و دامپروری،همانند هژبر یزدانی،بهایی غارتگر بیت‌المال در دوران محمدرضا پهلوی،به نام حمایت از مصرف کننده در حال به خاک سیاه نشاندن این قشر زحمتکش وایجاد بحران در امنيت غذایی و وابستگی کشوربه خارج هستند.برخوردبا این مافیا از مطالبات رهبری و ملت می باشد. ✍رضا قریبی ⁉️
🔴 صدای مهیب در تهران 🔹دقایق اولیه بامداد شنبه ۱۹ تیرماه صدای مهیبی در محدوده غرب تهران به گوش رسید. هنوز اخبار رسمی از علت این صدا گزارش نشده است. 🔹 جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: هنوز گزارشی از انفجار به دست ما نرسیده است. همکاران ما در حال پیگیری هستند.
ملکی: آتش‌نشانان هنوز اثری از وقوع حادثه مشاهده نکردند سخنگوی آتش‌نشانی: 🔹تماس‌های مردمی که با سازمان آتش‌نشانی گرفته شده و طی آنها اعلام شد که صدای مهیبی در محدوده شمال تهران شنیده شده است 🔹اغلب این تماس‌ها در محدوده پارک ملت بودند 🔹دو ایستگاه به محل اعزام شده اما هنوز اطلاع دقیق‌تری در دسترس نیست. این امکان وجود دارد که صدای شنیده‌شده مربوط به حادثه نبوده باشد؛ چرا که آتش‌نشانان هنوز اثری از وقوع حادثه مشاهده نکردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از ضلع شرقی پارک ملت و خیابان ولی‌عصر که گفته میشود صدای انفجار در این محدوده شنیده شده است نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده اند.
☑️گودرزی: انفجار داخل پارک ملت رخ داده است معاون امنیتی استاندار تهران : 🔹بنده در محل‌ حادثه حضور دارم. تنها یک انفجار آن هم داخل پارک ملت صورت گرفته است. 🔸در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه تروریستی بوده گفت: در حال بررسی ابعاد و علت حادثه هستیم و پس از اطمینان اطلاع رسانی می‌کنیم.
☑️خبرنگار شبکه خبر: یک شی در محوطه پارک ملت منفجر شده است و هیچ تلفات و خسارتی به همراه نداشته است. 🔹پس از شنیدن صدای انفجار عوامل امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند ولی این انفجار خوشبختانه هیچ خسارت یا مجروحی نداشته است.