✅تبریک ویژه آغاز سال ۹۹ به جهادگران سلامت و دانشجویان بسیجی که در راه خدمت رسانی تمام همت و تلاش خود را انجام دادند تا لبخند رضایت حضرت ولیعصر عج و رهبر معظم انقلاب اسلامی را بدست آورند...
#تبریک_ویژه
#بسیج_دانشجویی_اصفهان
راهکارهایی برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات کرونایی.pdf
163.4K
#تحلیل_کننده
#در_خانه_بمانیم
✅ راهکارهایی برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات کرونایی
🔶در این شرایط کرونایی، اوقات فراغتمان را چگونه سر کنیم ؟ برای عموم جامعه که نباید از خانه ها بیرون بیایند، در تجمعات حضور پیدا کنند، سفر نروند، مهمانی نروند، ورزشگاه و سینما و استخر و باشگاه ورزشی و ... نروند چه نسخه ای باید پیچید تا آثار منفی این محدودیت ها کمتر موجب رنجششان شود؟
🔸وضعیت این روزهای کرونایی بهترین فرصت را برای خانوادهها فراهم کرده است تا به جای خوشگذرانی در سفر و مهمانی و مراکز تفریحی و فرهنگی، تمرین خوشکامی را در کنار هم تجربه کنند.
🔸اصل اساسی در زندگی دوستدران خانواده، حضور اعضای خانواده در کنار هم است. با وجود این اصل اساسی، میتوان شیوههای جایگزین دیگری برگزید و از فرصت در کنار هم بودن بیشترین بهره را برد.
🎥گزارش تصویری
🔶گروه جهادی حافظان انقلاب بسیج دانشجویی خوروبیابانک در حال غربالگری و ضدعفونی معابر شهر خور
#بسیج_دانشجویی_خوروبیابانک
🎥گزارش تصویری
✅ آماده سازی مواد ضدعفونی جهت توزیع درب منازل مناطق کم برخوردار شهر به همت خواهران جهادگر بسیج دانشجویی. ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
#بسیج_دانشجویی_شهرضا
سایت «کرونا» راه اندازی شد
🔹سایت جامع اطلاع رسانی بیماری کووید- ۱۹ توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت به آدرس: http://corona.behdasht.gov.ir راه اندازی شد.
🔸این سایت با هدف بررسی وضع موجود و پیش بینی روند این بیماری در کشور و تمرکز بر مدلهای اپیدمیولوژیک بیماری و مستندات و یافته های داخلی در خصوص الگوی بیماری زائی و ابتلاء به بیماری واگیر ناشی از ویروس کرونا راه اندازی شده است.
fna.ir/ewfs5m
✅قرارگاه کرونای بسیج دانشجویی استان اصفهان بیانیه شماره 8 خود را خطاب به دادستان محترم اصفهان، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، استاندار اصفهان و مردم شریف و عزیز استان اصفهان پیرامون "ارائه محصولات بهداشتی مبارزه با کرونا در استان اصفهان"، صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر می باشد
ادامه خبر در
http://bso.ir/News/81766
✅محمد کریمی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اصفهان در گفتگوی اینترنتی در اینستاگرام با خبرگزاری دانشجو، به تشریح فعالیتهای جهادگران اصفهانی برای مقابله با کرونا پرداخت و اظهار کرد: ستاد جهادی مقابله با کرونا در بسیج دانشجویی اصفهان از هشتم اسفند با حضور دبیران گروههای جهادی دانشجویی و برخی دیگر از دوستان جهادی تشکیل شد.
ادامه خبر در
snn.ir/003VTu
یازده پیشنهاد برای سرگرم شدن در نوروز کرونایی.docx
1.14M
🤓جزوه مطالعاتی ||| یازده پیشنهاد برای سرگرم شدن در نوروز کرونایی
👊👹 #پاد_کرونا
📩کارگروه محتوایی ستاد مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی استان اصفهان
.
❤️📝هرشنبه، یک عکس، یک وصیت، یک شهید دانشجو در #شنبه_های_شهیدانه (قرارِ بیقرارهای بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اصفهان)
💠قرار یازدهم: دانشجوی شهید 🌹سیدمحمد انصار الحسینی🌹 برای شما وصیتی دارد👆
🌱 معاونت رشد و کادرسازی (مدرسه تشکیلاتی شهید بهشتی) بسیج دانشجویی استان اصفهان
🇮🇷 #بهشتی_شو 🇮🇷
┄┅═✧❁🦋❁✧═┅┄
.
ایجاد تغییر در زندگی مردم با جهش تولید.pdf
271.7K
#اقتصاد
#تحلیل_کننده
#جهش_تولید
✅ ایجاد تغییر در زندگی مردم با جهش تولید
🔶اگرچه در سال گذشته بر مبناي شعار سال شاهد بهبود وضعيت توليد نسبت به سالهاي قبل بوديم، لکن هدف راهبردي اين شعار در حد انتظار تحقق پيدا نکرد.
🔸هدف راهبردي شعار سال گذشته، تغيير در درآمدهاي آحاد ملت و کاهش مشکلات اقتصادي و معيشتي مردم بود. بنابراين با توجه به برآورده نشدن کامل اهداف شعار سال گذشته از يک سو و آماده شدن زيرساختها براي شتاب گرفتن رونق توليد از ديگر سو، براي سال ۱۳۹۹ از سوي مقام معظم رهبري شعار «جهش توليد» تعيين و اعلام گرديد.
🔸نکته بسيار قابل توجه در اين نامگذاري، قابل سنجش بودن ميزان تحقق شعار است. معظم له معیارسنجش ميزان تحقق اين شعار را پديدآيي تغيير محسوس در زندگي و معيشت مردم به لحاظ اقتصادي اعلام نمودند.
ویزیت رایگان #پزشک_خانواده
👆افراد مبتلا به کرونا تا چند روز باید دارو مصرف کنند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥به خودتان و خانوادههایتان رحم کنید
🔸به خودتان و خانوادههایتان رحم کنید و خود را در این وضعیت قرار ندهید، هیچ روش درمانی فعلا وجود ندارد...
🛑 *تمدید مهلت ارسال آثار* 🛑
⌛️ *۶ فروردین ۹۹*
📢 *فراخوان تحلیل پیامد های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی
ناشی از پدیده ویروس کرونا*
مهم ترین پیامد ناشی از ویروس کرونا در یکی از حوزه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی را شناسایی نموده و مبتنی بر آن به ۵ سوال زیر پاسخ تحلیلی ارائه دهید.
۱. چگونه این ویروس منجربه این مسئله شده است؟
۲. پیامد آن بر چه کسانی و چه سازمان هایی تاثیر گذار است؟
۳. چه نهاد ها و وزارتخانه هایی متولی رفع این پیامد می باشند؟
۴. وسعت جغرافیایی این پیامد چه میزان است؟
۵. شدت و میزان تاثیر این پیامد چه مقدار است؟
🎁 به سه تحلیل برتر هریک مبلغ ۵۰۰ هزارتومان هدیه اعطا میگردد.
🔸 ملاک ارزیابی کیفیت تحلیل و تعداد پیامد های شناسایی شده می باشد.
🔸 محدودیتی در ارسال تحلیل وجود ندارد.
🕑 مهلت ارسال آثار: ۶ فروردین ۹۹
📭 جهت ارسال آثار:
🔸 رایانامه: qarargah.stm@gmail.com
🔸 پیام رسان بله: qarargah_stm@ و 09351703344
#پژوهش_و_فناوری
امشب شب اجابت دعاست🙏 بخوانید
۱ سوره حمد
۱ سوره قدر
۱ آیت الکرسی
۳ تا توحید
۷ تا صلوات
روایت است از حضرت محمد ( ص) هرکس شب۲۷ رجب را به هفت مومن تبریک بگوید حاجتش برآورده میشود.
🎥گزارش تصویری
🔴 تولید و بسته بندی هزار لیتر مواد ضد عفونی توسط ۱۲ جهادگر بسیج دانشجویی شهرضا در دومین روز از سال ۹۹
#بسیج_دانشجویی_شهرضا
🎥گزارش تصویری
✅آموزش بسیج دانشجویی کاشان و گروههای جهادی دانشجویی برای مراقبت از بیماران نقاهتگاه های سپاه در کاشان توسط دکتر افشار، مسئول بسیج جامعه پزشکی کاشان
#بسیج_دانشجویی_کاشان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رهبر انقلاب: تجربه چهل ساله انقلاب به ما نشان میدهد که کشور ظرفیت مقابله با مسائل و چالش ها را در هر سطحی داراست.
🔸کشور ظرفیت های فوق العادهای دارد.
🔹مهم این است که این ظرفیتها به وسیله مسئولان شناسایی و در همه بخشها، افراد مومن و جوانان با انگیزه، به کار گرفته شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رهبر انقلاب:
🔹آمریکایی ها چندبار گفتهاند حاضرند کمک دارویی به ایران کنند و گفتهاند فقط شما از ما بخواهید.
🔹این از حرفهای عجیب است؛خودتان دچار کمبود هستید.
🔹اگر دستتان باز است خودتان استفاده کنید؛شما خودتان متهمید که کرونا را ایجاد کردهاید.
✅ 👌 خلاصه مباحث ارائه شده در کتابهای 6 جلدی «سلسله دروس مبانی اندیشه اسلامی»
👈 دوره آموزشی طرح ولایت. تابستان۹۹. مشهدالرضا علیه السلام
1️⃣ بدون تردید در علوم بشری با مجموعه ای از قضایا مواجه هستیم. برای هر محققی این پرسش به وجود می آید که با چه میزانی، در مورد گزاره های آن داوری کند و با چه ابزاری آن را بشناسد و بر چه اساسی معیار صدق و کذب آن ها را تشخیص دهد؟ در این میان، معرفت شناسی، علمی است که به اینگونه مباحث اساسی می پردازد و درباره هر یک از آن ها بحث و کاوش می کند. امروزه بحث از معرفت شناسی به ویژه در حوزه دینی فراگیر شده است. همچنین بحث از اساسی ترین مباحث معرفت شناسی نظیر علم حضوری، علم حصولی و حقیقت صدق و معیار آن و همچنین شرح مباحث مربوط به معرفت دینی و مبانی آن مانند تعدد قرائت ها، پلورالیسم دینی، تعارض معرفت های دینی و ... از جمله مباحث مطرح شده در جلد اول این کتاب است.
2️⃣جلد دوم این کتاب به بررسی «اندیشه های بنیادین اسلام» در قلمرو انسان، وحی، نبوت و امامت می پردازد. در این نوشتار که در ده درس سامان یافته است، مباحثی درباره شناخت انسان و ابعاد وجودی او مطرح شده و مولفان کوشیده اند تا ضرورت نیاز به دین، هدایت الهی، آموزه های وحیانی و هادیانی الهی برای انسان ها را ثابت کنند. در همین راستا سه درس نخستین به مباحث انسان شناسی اختصاص داده شده و در درس چهارم ضرورت وحی و دلیل نیازمندی به آن بررسی شده است. درس های ششم و هفتم به مباحث قرآن شناسی می پردازد و در درس هفتم با تبیین بحث زبان قرآن و فرهنگ عصر نزول، وحیانی بودن الفاظ قرآن اثبات و دیدگاه بشری بودن آن نقد شده است. موضوع درس هشتم خاتمیت و جامعیت است. در درس نهم، امامت و سرانجام در درس دهم مهدویت و آسیب شناسی مسأله انتظار مطرح شده است.
3️⃣ انسان همواره با انبوهی از گزینه های رفتاری روبه روست که فقط می تواند تعداد محدودی از آن ها را برگزیند. برای ترجیح و تعیین گزینه ها عوامل گوناگونی وجود دارد، اما مهم تر از همه عامل عقلانی آگاهانه است که با در نظر گرفتن همه گزینه ها و تأثیر هریک در سعادت و کمال نهایی انسان ترجیح و تعیین گزینه های برتر، والاتر و ارزشمند تر را به عهده می گیرد و نقش خود را در شکل گیری اراده انسانی ایفا می کند. راز برتری و اشرفیت حقیقی انسان را باید در برخورداری از همین عامل و به کارگیری آن جستجو کرد. جلد سوم مجموعه حاضر از مجموعه کتب «مبانی اندیشه اسلامی» است که به اختصار به تشریح و تبیین مبانی اعتقادی ـ کلامی اسلام در باب انسان، وحی، نبوت، امامت و برخی از مهمترین مباحث مربوط به این موضوعات می پردازد. در جلد سوم این کتاب در قالب ده درس به تبیین و توضیح موضوعات انسان شناسی، وحی شناسی، پیامبر شناسی، قرآن شناسی، خاتمیت، امامت و مهدویت و آسیب شناسی مسأله انتظار پرداخته شده است.
4️⃣ علم اخلاق مقدمه ای است برای سعادت انسان و فلسفه اخلاق هدایتگر عقل به مکتب اخلاقی سعادت بخش و انسان ساز می باشد. جلد چهارم این کتاب برای آشنایی اجمالی با موضوع "فلسفه اخلاق" با هدف تعیین چارچوبی کلی برای مکتبی اخلاقی است که راهنمای انسان به سعادت حقیقی اوست. روش بحث برای یافتن منشا و ملاک ارزش اخلاقی و داوری درباره نظریات مختلف مکاتب اخلاقی در این خصوص، روش عقلی است و در موارد لازم به توصیف این نظریات پرداخته شده است.
5️⃣جلد پنجم این کتاب پژوهشی است در قلمرو فلسفه حقوق که جهت ارائه مباحث بنیادین این رشته علمی به دانشجویان رشته حقوق تدوین شده است. در پژوهش حاضر، ضمن پرداختن به کلیات مربوط به علم حقوق و خصوصیات آن، مکاتب مهم حقوقی مانند حقوق طبیعی، حقوق پوزیتویستی، مکتب حقوقی اسلام معرفی و مبانی و اصول حاکم بر آن تبیین گردیده است. در ادامه هدف حقوق، کارکرد و دیدگاه های مکاتب مختلف اسلامی درباره آن بیان شده، منابع حقوق و نظام های حقوقی در جهان تبیین گردیده است. در بخش های دیگر سعی شده است تا نظام حقوقی اسلام با نظام حقوقی سوسیالیسم و نظام حقوقی یهود و مسیحیت مقایسه شود. در پایان هر درس، خلاصه درس و پرسش های مربوط به آن آمده است.
6️⃣جلد ششم مجموعه حاضر، پژوهشی است در زمینه حکومت اسلامی و ولایت فقیه تهیه شده است. این کتاب با طرح بحث فلسفه سیاسی، مفهوم سیاست، فلسفۀ سیاست و علم سیاست، به نسبت میان اسلام و سیاست می پردازد سپس با تبیین مفهوم سکولاریسم درصدد شناخت انگیزه ترویج و مبانی و لوازم سکولاریسم است و در انتها ماهیت حکومت دینی و جایگاه ولایت فقیه در آن بیان می شود.
🌱 معاونت رشد و کادرسازی (مدرسه تشکیلاتی شهید بهشتی) بسیج دانشجویی استان اصفهان
🇮🇷 #بهشتی_شو 🇮🇷
┄┅═✧❁🦋❁✧═┅┄
.